Rămâi informat. Crește-ți afacerea.
Informații esențiale, sfaturi practice și idei care te ajută să îți faci unitatea mai profitabilă și mai eficientă.

Cum pot hotelierii să primească mai multe rezervări din stradă
În era digitală de astăzi, primirea rezervărilor prin metode online este esențială pentru succesul oricărui hotel. Cu toate acestea, capitalizarea pe traficul de pe stradă poate fi la fel de
Mai mult...
De ce review-urile sunt un aliat important al hotelierului?
Review-urile te ridică. Sau te îngroapă. Dar dacă serviciile tale sunt ceea ce promit să fie, atunci, recomandările scrise de clienții tăi sunt o mină de aur.
Mai mult...
Hotelul tău are nevoie de fotografii care să atragă rezervări. Ce ai de făcut?
Dacă ai luat în considerare să angajezi un fotograf pentru o serie de fotografii de calitate cu hotelul tău, aplaudăm decizia și-ți oferim câteva sfaturi cu privire la cum să te pregătești
Mai mult...
Booking Engine | Ce poate face pentru tine
14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult.
Mai mult...
Hotel Website | Generator de site-uri web
Hotel Website | Generatorul de site-uri web Pynbooking - Soluția perfectă pentru hotelierii care vor să optimizeze rezervările directe și să economisească bani
Mai mult...
E-factura în Industria Hotelieră
Platforma Pynbooking este integrată cu sistemul e-Factura, iar facturile încasate cu carduri de vacanţă sunt automat exportate în format XML, în SPV ANAF. Pentru unităţile de cazare care
Mai mult...
Ce înseamnă un optimizator de tarife şi la ce te ajută?
Optimizatorul de tarife este o unealtă complet automatizată de calcul și ajustare a prețurilor pentru camerele de hotel. L-am dezvoltat special pentru afacerile care vor să-și crească RevPAR
Mai mult...
Campeador Inn Cluj-Napoca mizează pe digitalizare și self-service
Campeador Inn este unul dintre cele mai noi și mai moderne hoteluri de 4 stele din Cluj Napoca. Situat la doar 5 kilometri de Aeroportul Internațional Avram Iancu, Campeador Inn oferă 44 de camere,
Mai mult...
Cum funcționează POS Restaurant și la ce te ajută
Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor
Mai mult...
Pynbooking adăugă în platformă conectori pentru Google Hotel Search
Lansat la începutul acestui an, Google Hotels este în esenţă un serviciu de căutare specializat pe facilităţi de cazare, similar Google Flights, specializat pe companii aeriene.
Mai mult...
Creşterea rezervărilor directe devine o prioritate. Tu ce crezi?
Vrei mai multe rezervări directe? Primul pas este să instalezi pe website-ul tău un motor de rezervări (Booking Engine) care să permită actualizarea automată şi afişarea camerelor,
Mai mult...
Zaga Zaga utilizează Pynbooking. Vrei să afli de ce şi cu ce folos?
Din 2019, Zaga Zaga utilizează soluţiile cloud Pynbooking pentru a gestiona toate tipurile de activități: cazare, restaurante, facilităţi de închiriere, acces la evenimente etc. Zaga Zaga a
Mai mult...
7 modalități de a îmbunătăți Experiența Oaspetelui
Recomandări utile pentru a crea o strategie excelentă de a oferi o experiență memorabila clienților, pentru a vă ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților, să creșteți loialitatea
Mai mult...
Cu modulul Delivery, gestionezi cu ușurință comenzile online cu livrare
În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți,
Mai mult...
Care e diferența dintre butonul „Sună acum” și „Rezervă acum”?
„Sună acum”: vorba lungă, sărăcia hotelierului Da, cunoști vorba asta românească. Dar de ce am aplicat-o în domeniul nostru? Pentru că, de fiecare dată când un potențial client
Mai mult...Loading More Posts