Informaţii şi sfaturi utile despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă
Campeador Inn Cluj-Napoca mizează pe digitalizare și self-service
Campeador Inn este unul dintre cele mai noi și mai moderne hoteluri de 4 stele din Cluj Napoca. Situat la doar 5 kilometri de Aeroportul Internațional Avram Iancu, Campeador Inn oferă 44 de camere,
Mai mult...Cum funcționează POS Restaurant și la ce te ajută
Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor
Mai mult...Pynbooking adăugă în platformă conectori pentru Google Hotel Search
Lansat la începutul acestui an, Google Hotels este în esenţă un serviciu de căutare specializat pe facilităţi de cazare, similar Google Flights, specializat pe companii aeriene.
Mai mult...Creşterea rezervărilor directe devine o prioritate. Tu ce crezi?
Vrei mai multe rezervări directe? Primul pas este să instalezi pe website-ul tău un motor de rezervări (Booking Engine) care să permită actualizarea automată şi afişarea camerelor,
Mai mult...Zaga Zaga utilizează Pynbooking. Vrei să afli de ce şi cu ce folos?
Din 2019, Zaga Zaga utilizează soluţiile cloud Pynbooking pentru a gestiona toate tipurile de activități: cazare, restaurante, facilităţi de închiriere, acces la evenimente etc. Zaga Zaga a
Mai mult...7 modalități de a îmbunătăți Experiența Oaspetelui
Recomandări utile pentru a crea o strategie excelentă de a oferi o experiență memorabila clienților, pentru a vă ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților, să creșteți loialitatea
Mai mult...Cu modulul Delivery, gestionezi cu ușurință comenzile online cu livrare
În contextul actual, mesele în salonul unui restaurant au devenit o raritate, iar oaspeții tăi evită pe cât posibil contactul fizic. La fel și personalul. Este o provocare pentru noi toți,
Mai mult...Care e diferența dintre butonul „Sună acum” și „Rezervă acum”?
„Sună acum”: vorba lungă, sărăcia hotelierului Da, cunoști vorba asta românească. Dar de ce am aplicat-o în domeniul nostru? Pentru că, de fiecare dată când un potențial client
Mai mult...Guest APP - Self Service
Se impun noi modalități de check-in. Va fi necesară organizarea unei recepții fără contact fizic, de exemplu, prin folosirea solutiilor PMS ce permit Check-in Online, e-Signature si Room
Mai mult...ADR – average daily rate. Ce este și la ce te ajută?
Venitul mediu zilnic (ADR) măsoară veniturile provenite din vânzarea unei camere ocupate pe parcursul unei perioade de timp.
Mai mult...Cum îi convingi să scrie review-uri pozitive? 11 hotel TIPS
Nu contează dacă ai un bar, un club cu o capacitate de 500 de oameni, un restaurant cu stele Michelin, o cafenea cu trei mese, un hotel de 400 de camere sau o pensiune cu trei camere. Review-urile
Mai mult...10 Trucuri pentru a atrage mai multe rezervări în online
Dacă nu faci parte dintr-un lanț mare, care vine cu departamente și strategii de marketing bine puse la punct, cu siguranță te-ai întrebat ce poți face ca să atragi mai mulți clienți. Nu mai
Mai mult...Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier? (II)
Continuăm să arătăm modul în care automatizarea îi ajută concret pe hotelieri și modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre acces rapid la date, reducerea costurilor cu
Mai mult...Cum te ajută RPA (Robotic Process Automation) în munca de hotelier?
ne vom concentra pe modul în care îi ajută pe hotelieri în mod concret și pe modul în care acest ajutor poate fi cuantificat. Vorbim despre productivitate, despre mii de oră de muncă, despre
Mai mult...7 sfaturi despre cum să-ți promovezi hotelul în social media
Nivelul de popularitate pe care l-au atins platforme precum Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram arată că marketingul prin aceste canale este mai important ca niciodată și că ar fi păcat
Mai mult...