#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Fugi de la recepție. Condu-ți hotelul și ocupă-te de clienți de pe tabletă sau telefon

Dacă n-ai făcut-o încă, îndrăznește: pleacă de la recepție, mobila stă și fără susținerea ta. Mișcă-te unde este nevoie de tine, unde sunt oaspeții tăi. Nu, PMS-ul nu va fura munca

Mai mult...

Nu întoarce spatele oaspeților tăi

Check-in online și plată online. Două must-do-uri pe lista oricărui hotelier.

Mai mult...

Vinzi vacanțe în rate sau vrei plata cazării online cu cardul? Atunci, îți vei dori să colaborezi cu noi

Pentru vacanțe mai accesibile pentru clienți și pentru profituri mai mari pentru hotelieri, acum PYNBOOKING oferă instrumentul perfect pentru plata în rate a cazării și pentru plata online cu

Mai mult...

Site gratuit pentru hotelul tău

Te învățăm cum să ai GRATUIT un site care arată bine, se mișcă bine, este responsiv și adecvat afacerilor din domeniul hotelier.

Mai mult...

Plata la hotel, cu cardul, fără terminal de punct de vânzări (POS)

PYNBOOKING anunță încheierea unui parteneriat cu euplatesc.ro, cel mai mare procesator de plăți din România, alăturându-se astfel unor companii importante precum RDS&RCS, Vodafone și unei

Mai mult...

Cum să crești gradul de satisfacție al clienților tăi cu ajutorul tehnologiei mobile?

Tehnologia mobilă te ajută la personalizare, targhetare exactă, promptitudine.

Mai mult...

Google lansează aplicația Google Trips

Google a lansat azi o nouă aplicație pentru mobil, care vine ca un ajutor pentru planificarea vacanțelor și a altor călătorii. Aplicația numită Google Trips este disponibilă pentru iOS și

Mai mult...

Cum faci ca hotelul tău să fie vizibil online?

Asigură-te că figurezi în călătoria lor încă din stadiul de proiect.

Mai mult...

Oferă oaspeților tăi un mic-dejun de calitate. Nu zemuri colorate și prafuri expandate

Ce părere ai? Trecem pragul micului dejun în valoare de 2-3 lei? Hai, nu faceți pe sfioșii. Știm și noi cum e cu ouăle congelate la pungă. E greu să faci ochiuri din ele, nu? Noroc cu omleta.

Mai mult...

Ei vor early check-in și late check-out. Tu ce ai de gând?

Totuși, clienții nu vor să stea pe străzi sau prin aeroporturi până când se face ora de cazare sau de decolare, iar din ce în ce mai multe hoteluri devin flexibile în ceea ce privește early

Mai mult...

Cum te ajută un PMS în Cloud să vinzi mai bine

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente

Mai mult...

Cum te ajută social media la a-ți promova hotelul?

Rolul pe care îl joacă social media în planurile de călătorie ale clienților este unul esențial și cu cât le înțelegem mai bine, cu atât mai profitabil pentru afacerile hoteliere este. Un

Mai mult...

Hotelieri, am trei cuvinte pentru voi: online, personalizare, comunicare

Costurile cu personalul scad, în timp ce satisfacția clienților crește, economisind timpul pierdut la recepție.

Mai mult...

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat

Mai mult...

3 reguli de bază pentru clienți mulțumiți!

Ca să asigure confortul oaspeților, hotelierii se bazează pe aceleași criterii testate de experiența lor: servicii excelente și satisfacerea oaspeților.

Mai mult...