#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Google și OTA ascut armele. Bătălia se anunță interesantă

Cei din turism se tem, și nu degeaba, că Google ar putea deveni un soi de arbitru între OTA și utilizatorii finali, precum hoteluri și companii aeriene, și, mai mult decât atât, ar controla

Mai mult...

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei

Mai mult...

Vox Maris Grand Resort premiat pentru alegeri curajoase

Fashion Tv, Vox Maris Grand Resort și PYNBOOKING înțeleg nevoile de consum ale călătorului de azi, nevoia lui de confort tehnologic.

Mai mult...

Software de ultimă generație pentru hotelieri de nouă generație

ICEP HOTEL SCHOOL va folosi software-ul de management hotelier PYNBOOKING la cursuri. Astfel, cursanții ICEP HOTEL SCHOOL vor avea la dispoziție drept material didactic software de ultimă

Mai mult...

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (I)

Sunt mai multe etape, dar orice drum începe cu dorința. Apoi, planul îndeplinirii ei. A treia etapă ar fi demararea lui. Și abia a patra este călătoria propriu-zisă. Sigur, pe tine, hotelier

Mai mult...

6 trenduri pentru hotelieri

Hai să ne jucăm puțin și să riscăm o serie de previziuni privind viitorul apropiat pentru industria ospitalității. Câte dintre ele se regăsesc în planurile tale?

Mai mult...

2016 aproape de sfârșit. Tu când treci la un soft actual?

Un studiu realizat de ehotelier arăta că 22% dintre hotelieri intenționau să treacă la un soft de management hotelier dezvoltat în cloud. 27% dintre cei care nu trecuseră la un PMS nou în

Mai mult...

De ce se tem hotelierii și nu vor scăpa

Teama de ”prea eficient”, ceea ce s-ar traduce în riscarea locurilor de muncă, face ca acest conservatorism să ducă la utilizarea acelorași softuri de management timp de mulți ani. Implicit,

Mai mult...

Cum îi faci să rezerve direct de pe site-ul tău?

Spre deosebire de site-urile de rezervări, tu vinzi o experiență, nu doar o cameră. Iar dacă ții cont de asta, fidelizarea clienților va fi mai ușor de obținut. Câștigă-le încrederea, nu

Mai mult...

Site-ul hotelului tău e ca vitrina unui magazin. Te văd? Foarte bine. Fă-i să te vrea

În loc să ne purtăm ca niște oameni care se plâng că la petreceri nu-s băgați în seamă, hai să ne aranjăm și să ne oferim o înfățișare nouă și poate vom fi invitați la dans.

Mai mult...

Cum te ajută un PMS în Cloud să crești controlul asupra ratei de ocupare?

Experiența unui oaspete în hotelul tău nu începe în momentul în care intră în hotel. Ci cu mult înainte. Cu o dorință concretizată într-o rezervare în urma unei alegeri. Unele dintre

Mai mult...

Ospitalitatea începe cu: fii acolo unde vrea clientul tău, fii mobil ca el

Dacă vrei să rămâi competitiv, un PMS mobil e o unealtă vitală. El face posibilă abordarea unei viziuni în care oaspetele ocupă centrul de interes și în care personalul nu mai este legat de

Mai mult...

Cum te poate ajuta un PMS în Cloud să dezvolți o legătură cu clienții tăi?

Automatizarea operațiunilor oferă un canal sigur de comunicare directă între hotel și oaspete. Cu un PMS în cloud, serviciile hoteliere devin unele în care oaspetele se înscrie singur ca parte

Mai mult...

Hotelieri, știți cu ce se ”mănâncă” milenialii?

Pe scurt, cu dressing de tehnologie mobilă.

Mai mult...

Realitatea augmentată și turismul. Gândiți viitorul, ca să nu vă surprindă

Când vrei să contactezi pe cineva, tastatul a ajuns să fie mai probabil decât sunatul. Pentru cei presați de timp, este mult mai la îndemână, iar asta se aplică și-n cazul rezervărilor

Mai mult...