#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Avantajele automatizării și frica hotelierului român de ea

Produsul nostru nu se adresează celor negativiști, pesimiști, care dau vina pe alții pentru propriile eșecuri. Produsul nostru se adresează celor care-s indrăzneți, generoși, cu o viziune

Mai mult...

4 scenarii, 4 situații concrete în care vei vedea cum un PMS te ajută să câștigi bani sau te face să-i pierzi

Un PMS vechi nu face decât să-ți genereze liste ale rezervărilor, ale camerelor care necesită curățenie, liste, liste, liste. Liste care nu sunt însă interconectate și care își pierd

Mai mult...

De ce Cloud reprezintă varianta sigură?

. Deși 90 la sută dintre firmele americane folosesc servicii Cloud, mulți continuă să privească tehnologia Cloud fără să aibă o opinie clar conturată.

Mai mult...

Se poate plăti online la hotelul tău?

Publicul care călătorește și căruia i se adresează hotelierii este din acel segment care folosește cel mai des cardul la cumpărături. Un public educat tehnologic ce cere un partener pe

Mai mult...

De ce hotelierii se tem de tehnologie?

E adevărat că tehnologia atrage schimbări, dar nu așa cum se crede. Nu e vorba de substituție, ci de un instrument complementar. Care ajută. Un PMS în cloud va completa munca personalului uman,

Mai mult...

Ce le oferim clienților? Self-service sau contact personal?

Dacă ați fost atenți însă, saltul propus de noi a fost unul calitativ, nu cantitativ. Am propus o schimbare de paradigmă a contactului cu oaspeții, nu o suprimare a lui.

Mai mult...

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări

Mai mult...

Oaspetele de azi – cum comunici cu el?

Conform unui raport Phocuswright Technology Trends, modul în care se trimit mesajele suferă o schimbare dramatică în industria turismului. Aplicațiile sunt o idee bună. Mulți oaspeți preferă

Mai mult...

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (IV)

Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului. După ce i-ai însoțit în primele 3 etape, ai zice că misiunea ta s-a încheiat. Dar te-ai înșela. Clienții pot fi doar ai prezentului, o scurtă

Mai mult...

6 inovații tehnologice pentru o cameră de hotel modernă

La mulți ani și cât mai multe rezervări în 2017!

La început de an, oamenii își creionează planurile. Își stabilesc obiective, iar asta e de ajutor pentru că se organizează mai eficient și pentru că, la finalul anului, pot compara și trage

Mai mult...

La Fattoria Boutique Hotel check-in în portofoliul PYNBOOKING

Este plăcerea noastră să vă anunțăm debutul colaborării noastre: La Fattoria Boutique Hotel face parte din portofoliul de clienți PYNBOOKING.

Mai mult...

Lumea se mișcă. O faci și tu odată cu ea? Și dinozaurii erau mari…

Unul dintre pionieri este Skype. Expedia.com vine pe skype, iar cu ajutorul botului Expedia, se pot căuta hoteluri, se poate rezerva rapid, se pot confirma sau anula rezervările de cazare sau de

Mai mult...

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (III)

Vă mai amintiți cele patru etape – de la dorința de a călători la check-in în hotelul dvs, acel finish visat? Și despre cum îl puteți însoți pe turist, în toate cele patru etape, în

Mai mult...

Cum folosesc turistii telefonul mobil - cifre si statistici

Află cum anume își folosesc turiștii telefoanele inteligente și cum te poți insera în planul lor.

Mai mult...