Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


05 Sep

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente diferite – de la restaurantul hotelului, la plată și la serviciile de housekeeping ...

01 Sep

Rolul pe care îl joacă social media în planurile de călătorie ale clienților este unul esențial și cu cât le înțelegem mai bine, cu atât mai profitabil pentru afacerile hoteliere este. Un PMS inteligent îți asigură inclusiv un Facebook booking engine. ...

30 Aug

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). ...



16 Aug

Hotelul Millenium din Constanța a fost desemnat câștigător al concursului nostru, concurs la care s-au înscris 52 de participanți și al cărui premiu constă într-un abonament în valoarea de 2000 de euro la serviciile PYNBOOKING. ...


03 Aug

Poate nu știi prea bine cu ce se mănâncă și ești încă sceptic. Tocmai pentru că un produs Cloud este mai ieftin și mai ușor de folosit, tinzi să ai o reacție de tipul ”hm, cred că e ceva dubios la mijloc, sună prea bine ca să fie adevărat, un PSM bun trebuie să fie ...