Sfaturi pentru cei din industria hotelieră



20 Sep

Google a lansat azi o nouă aplicație pentru mobil, care vine ca un ajutor pentru planificarea vacanțelor și a altor călătorii. Aplicația numită Google Trips este disponibilă pentru iOS și pentru Android și combină datele oferite de Google Maps cu contribuțiile călătoriilor pentru a ...


06 Sep

Totuși, clienții nu vor să stea pe străzi sau prin aeroporturi până când se face ora de cazare sau de decolare, iar din ce în ce mai multe hoteluri devin flexibile în ceea ce privește early check-in-ul și late check-out-ul, servicii care erau rezervate până de ...

05 Sep

Oaspeții tăi vor servicii personalizate. Să culegi informații despre ei și – mai ales – să știi să le interpretezi e crucial. Abilitatea de a integra și de a sincroniza departamente diferite – de la restaurantul hotelului, la plată și la serviciile de housekeeping ...

01 Sep

Rolul pe care îl joacă social media în planurile de călătorie ale clienților este unul esențial și cu cât le înțelegem mai bine, cu atât mai profitabil pentru afacerile hoteliere este. Un PMS inteligent îți asigură inclusiv un Facebook booking engine. ...


30 Aug

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). ...