#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Află istoricul clienților tăi ca să le poți vinde mai mult și mai bine

PMS-ul este memoria colectivă a hotelului tău. Este instrumentul care reține tot, pentru toate departamentele și canalul continuu de comunicare între staff și clienți.

Mai mult...

Japonezii sunt singurii care au răbdare cu fișele de cazare. Tu câți clienți japonezi ai?

Nu ne mai place să stăm la coadă și, dacă mai era nevoie de asta, sunt studii care o atestă! Cei de la Cornell’s Center for Hospitality Research au adunat date timp de doi ani și au aflat

Mai mult...

Dă clienților tăi un coș de cumpărături. Nu doar o cameră

Piața este competitivă, oferta e în creștere, iar gradul de ocupare e în scădere. Cum facem să le dăm oaspeților mai mult și, odată cu asta, să ne creștem vânzările și

Mai mult...

7 scenarii pentru a-ți testa PMS-ul. La câte dintre ele obține notă de trecere?

Totuși, de unde știi cum să alegi un channel manager care să-ți acopere nevoile și să nu te lase descoperit pe diverse flancuri? Mulți se vând exclusiv pe ideea prețului mic. Dar la ce-ți

Mai mult...

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale

Mai mult...

Wi-fi-ul, în hotel, e ca apa (de ploaie) caldă. Ce oferi în plus?

Așa că, în timp ce tu, ca hotelier, te gândești ce să-i oferi să fie cât mai impresionat, de-a dreptul extaziat, poate că oaspetele tău vrea, de fapt, același control pe care-l are la el

Mai mult...

Promovarea online: Metasearch cu TripAdvisor, Google Hotel Ads și Trivago

Optimizarea prezenței online a unui hotel pentru a obține mai mult trafic și pentru a câștiga mai multe venituri este sarcina oricărui hotelier al zilelor noastre. Strategia digitală trebuie

Mai mult...

Ce e un channel manager și ce trebuie să facă?

O soluție integrată, ca PYN, îți furnizează și un sistem de channel manager pentru ca tu și angajații tăi să nu mai pierdeți timpul actualizând manual disponibilitatea pe booking, expedia,

Mai mult...

Implică-i și vei vinde mai mult

Cu cât se implică mai mult, cu atât veniturile din vânzarea produselor auxiliare cresc.

Mai mult...

Cum influențează evoluția mijloacelor de comunicare relațiile cu clienții?

Din ianuarie 2007, de când Steve Jobs a prezentat lumii iphone-ul pe care l-a descris ca un produs 3-în-1, ”un ipod cu ecran mare și touch control, un telefon revoluționar și un instrument

Mai mult...

Nu-ți pedepsi clienții care n-au rezervat direct. Convertește-i

Nu de unde provin clienții este esențial, în acest context, ci ce se întâmplă odată ce-au ajuns pe proprietatea ta. Pentru că, de aici încolo, doar de tine depinde să vină și a doua oară

Mai mult...

Cu ce te ajută un PMS în cloud?

Pe scurt, economisești, ai venituri mai mari, ești mai productiv și satisfacția clienților e sporită.

Mai mult...

Știi unde și cum rezervă clienții tăi?

Întrebarea care se pune este ce anume fac OTA mai bine decât hotelurile pentru a-și mări vânzările? Și, mai important, ce pot face hotelierii legat de asta?

Mai mult...

Comunici cu clienții tăi? Și atunci de ce te miri că relațiile s-au ”răcit”?

Cu un PMS bun, ai acces la numărul de telefon al ”fetei tale”. Și la adresa de email. Și-i poți trimite ”bezele” (a se citi promoții, discounturi, anunțuri privinde diferite evenimente

Mai mult...

Ai un software. Ce știe să facă pentru hotelul tău?

Pentru mult timp, industria hotelieră a fost ca mătușa bătrână în ceea ce privește tehnologia. Când lumea are smartphone, ea abia trecea la telefonul mobil cu taste. Când ceilalți își

Mai mult...