Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


24 Jan

Publicul care călătorește și căruia i se adresează hotelierii este din acel segment care folosește cel mai des cardul la cumpărături. Un public educat tehnologic ce cere un partener pe măsură. ...

23 Jan

E adevărat că tehnologia atrage schimbări, dar nu așa cum se crede. Nu e vorba de substituție, ci de un instrument complementar. Care ajută. Un PMS în cloud va completa munca personalului uman, nu o va înlocui. Ați intrat recent într-un magazine de electronice? Ați văzut ...


19 Jan

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. ...

12 Jan

Conform unui raport Phocuswright Technology Trends, modul în care se trimit mesajele suferă o schimbare dramatică în industria turismului. Aplicațiile sunt o idee bună. Mulți oaspeți preferă comunicarea prin intermediul lor. Vor să fie anunțați când camera e gata ca să ...

10 Jan

Iata-te cu oaspeții la ușa hotelului. După ce i-ai însoțit în primele 3 etape, ai zice că misiunea ta s-a încheiat. Dar te-ai înșela. Clienții pot fi doar ai prezentului, o scurtă aventură, o cucerire de moment, sau se pot transforma într-o relație de durată. ...


04 Jan

La început de an, oamenii își creionează planurile. Își stabilesc obiective, iar asta e de ajutor pentru că se organizează mai eficient și pentru că, la finalul anului, pot compara și trage concluzii cu privire la ce-a funcționat și ce nu. Tu ce planuri ai pentru 2017? ...