Vă mai aduceți aminte de cele patru etape ale călătoriei – de la dorința de a călători până la check-in în hotelul dumneavoastră, acel moment visat? 

 

Dar despre cum puteți însoți turistul în toate cele patru etape, astfel încât să reprezentați în mod constant o opțiune pentru el?

 

După prima etapă – Dorința, și a doua – Planul, ajungem la cea de-a treia, care ne interesează cel mai mult:

Rezervarea

Oaspetele are informația, știe ce vrea. Urmează să facă rezervarea, iar cardul este la îndemână. Este un moment critic. Nu aveți voie să-l pierdeți acum, accidentele nu sunt permise.

Cum ar trebui să fie site-ul tău astfel încât să nu pierzi rezervarea?

 

Ușurați-i procesul. Am spus-o și o repetăm. Optimizați pentru mobil și faceți site-ul responsiv. Este esențial, este crucial. 40% din rezervări sunt făcute de pe mobil sau tabletă. Scoateți covorul roșu și faceți-i să se simtă confortabil.

Dacă site-ul dumneavoastră nu este prietenos cu dispozitivele mobile, aveți 77% șanse să pierdeți rezervarea.

Ce trebuie să faceți?

  • Conținut clar, design simplu, site responsiv care se încarcă rapid. 60% dintre utilizatori se așteaptă ca o pagină să se încarce în mai puțin de 3 secunde. Pe scurt: dacă se mișcă greu, veți pierde clienți.
  • Limitați numărul de pași necesari pentru a încheia rezervarea. Butonul "Rezervă acum" trebuie să fie mare și vizibil. Rezervarea ar trebui să fie finalizată în doar câteva clicuri.
  • Simplificați afișarea prețurilor și eliminați problemele legate de plățile online. Străinii trebuie să poată vedea prețurile în moneda lor preferată.
  • Eliminați problemele legate de plățile online. Mulți vizitatori renunță la rezervare când întâmpină probleme în această etapă. Asigurați-le o modalitate de plată simplă. Nu vreți să îi trimiteți pe vizitatori de la o pagină la alta și în "n" aplicații. Când vine vorba de redirecționări, nu uitați că vizitatorii devin nervoși și suspicioși. 2/3 dintre americani devin suspicioși când sunt redirecționați. 20% dintre germani ar abandona o rezervare dacă au îndoieli legate de securitate. 17% dintre australieni au renunțat la o plată care a durat prea mult. 63% dintre chinezi spun că o procedură de plată prea complicată îi nemulțumește. O treime dintre americani și britanici ar abandona o achiziție dacă prețul nu este afișat în dolari și lire sterline. Francezii vor renunța la o rezervare dacă prețul nu este afișat în euro.
  • Accentuați senzația de urgență. Amintiți-le vizitatorilor că perioada de reducere de X la sută este limitată sau că este valabilă pentru un anumit număr de camere. Subliniați că este cel mai bun preț garantat pentru a încuraja rezervările directe de pe site-ul dumneavoastră.
  • Eliberați-i de sentimentul de vinovăție. Cum? După ce au făcut plata, amintiți-le ce alegere excelentă au făcut.

Trimiteți-le un email automat cu confirmarea rezervării. 96% dintre americani și germani afirmă că este foarte important emailul de confirmare.

 

Pynbooking face și asta. Emailul de confirmare îi asigură că totul este în regulă, că hotelul dumneavoastră este unul respectabil și de încredere și că totul va funcționa conform planului.

 

Ce mai este de făcut? (IV). Iată-vă cu oaspeții la ușa hotelului.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.