Hai să ne jucăm puțin și să riscăm o serie de previziuni privind viitorul apropiat pentru industria ospitalității. Câte dintre ele se regăsesc în planurile tale?

 
1. Tehnologie și iar tehnologie

Cine nu va pune la dispoziție clienților internet cu viteză mare și televizoare HD nu are nicio șansă. Aici am cam trișat: de fapt, nu e nimic nou, multe hoteluri le au deja, iar cine nu le are… nu va conta.

2. Oferte legate de cină

Micul dejun este deja ceva obișnuit, dar oaspeții, mai ales cei veniți în interes de serviciu/business, nu mai au dispoziția necesară pentru a ieși în oraș sau a căuta restaurant pe lângă hotel, după o zi de lucru istorivoare. Deci, îmbie-i cu ceva bun seara!


3. Taxele de early check-in și late check out scad


Ospitalitate înseamnă… uși deschise oricând, inclusiv cu noaptea-n cap și mult după prânz.


4. Segmentul de lux este definit de servicii

Ceea ce fidelizează publicul hotelurilor de lux este nivelul serviciilor oferite. O proprietate de lux ar trebui să ofere valet la parcare, de exemplu, sau servicii de curățătorie chimică.

În timp ce cererea pentru room service scade în general, pentru segmentul de lux ea crește. Deci, dacă aspirați la multe stele, oferiți pe măsură.

5. Siguranța este importantă

Majoritatea oaspeților, în lumea nebună de azi, sunt preocupați de chestiunea siguranței. Camerele de luat vederi au devenit o necesitate, în holuri și lobby aproape s-au dublat în număr din 2012 până azi.

6. Tehnologii mobile

Check-in-ul online și aplicațiile pe mobil sunt parte integrantă a confortului oferit. Folosirea aplicațiilor mobile continuă valul ascendent. Aproape două treimi dintre hotelurile americane folosesc deja aplicațiile mobile pentru check in, iar majoritatea acestora sunt din segmentul superior. Softurile în cloud sunt iarăși tehnologia prezentului. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.