Suntem întrebați adesea ”de ce am eu nevoie de PYNBOOKING?. Mă descurc  perfect cu ce am”. Suntem de acord. Dacă se descurcă ”perfect” cu ce au, atunci, PNYBOOKING nu le este necesar. Așadar nu ne adresăm celor care:

-           Au niște caiete fermecate în care, undeva la fila 45, se actualizează singură disponibilitatea.

-           Au niște caiete fermecate sau niște softuri legacy, instalate în care rezervările se scriu singure cu un pix sau un mouse la fel de fermecate

-           Au primit în pachetul Microsoft Office o funcție specială pentru rezervări. Tabelele se completează singure, ca prin minune. În curând vor organiza pelerinaje pentru cei dornici să vadă miracolul, precum fața lui Isus ivită într-un cartof.

-           Au angajat un spiriduș albastru, îmbrăcat în verde, cu ecuson în piept, care intră pe booking.com,  pe hotels.com, pe hotelbeds, pe expedia etc și actualizează disponibilitatea după fiecare rezervare și modificare a ei.

-           Au clienți care spun ”domnule, eu ador să stau la coadă ca să completez fișe de cazare. Lăsați toate fișele de cazare să vină la mine, iubesc să completez rubrici pe care le-am mai completat și la rezervare, iubesc să scriu cu pixul când vin de pe drum, după 12 ore de condus și la 5 ore de la ultima baie publică decentă în care m-am încumetat să intru”.

-           Au clienți care spun ”mie nu-mi place să primesc automat confirmarea rezervării. Prefer să trăiesc în suspans. Vine, nu vine? Sau să sun la recepție ca să aflu dacă am unde dormi în delegație”.

-           Adoră să-și întrerupă activitatea când trebuie să facă update la vechiul soft și totul se sistează. E minunat când se fac actualizări și nimeni nu mai poate mișca un pai în soft. Și mai grozav e când pentru actualizări trebuie să achite în plus.

-           Au zeci de mii de euro cu care n-au ce face și au decis să investească în hardware pentru un program care nu funcționează decât pe un computer anume, descântat și închis cu lacătul în birou.

-           Consideră că nu au nevoie să știe ce se întâmplă în hotelul lor când ei nu sunt acolo.

-           Preferă să folosească porumbeii călători pentru a-l întreba pe managerul de rezervări ce disponibilitate au în perioada X

-           Urăsc să primească rapoarte financiare instanteneu, maxima lor plăcere fiind să adune datele singuri din zece mii de surse.

-           Nu au nevoie de datele de contact ale clienților.

-           Nu vor să se promoveze, nu au nevoie.

-           Nu au nevoie ca oaspeții să fie invitați la plată online, pe ei nu-i interesează să încaseze cât mai rapid, banii nu-s o problemă.

-           La restaurant, preferă să preia comenzile pe carnețel, apoi ospătarul să alerge, asudat, la bucătărie și să le transmită mai departe. E bine ca angajații să facă sport, clienții să aștepte (așa mai și slăbesc puțin), iar când comanda e gata, bucătarul anunță la difuzoare că e gata de preluare.

-           Nu suportă să apese un buton pentru ca, după comandă, să se și emită bonul fiscal. Au butono-fobie.

-           Nu-i interesează să știe câtă marfă mai au pe stoc, e mai bine să numere în fiecare zi morcovii, ceapa și Fanta de coacăze din magazie. Le place și să fie surprinși, să nu știe dacă seara au cu ce face sosul béchamel pentru două persoane sau pentru cincizeci.

-           Nu vor ca angajații de la housekeeping să fie coordonați cu restul. Cameristelor le place să fie surprinse, să nu știe din timp când se eliberează o camera și trebuie pregătită pentru următorii, oaspeților la fel, să aștepte când vin să le fie aspirate camerele. Așa se vor simți ca la ei acasă. Iar hotelului nu-i pasă dacă stă cu camera liberă, e bine, se mai aerisește.

 

Dacă te-ncadrezi aici, ai dreptate. N-ai nevoie de PYNBOOKING. Dacă ești printre ghinioniștii fără caiete fermecate, fără spiriduși, fără tabele în ediție specială și dacă ții – în mod bizar și inexplicabil – să fii în permanență la curent cu ce se întâmplă în hotelul tău, atunci, contactează-ne.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.