Înainte de colaborarea cu Pynbooking, echipa Vox Maris Costinești folosea un program renumit pentru gestionarea resortului de vile, a celor două restaurante, barurilor din jurul piscinelor, clubului de noapte, pistei de bowling, centrului de fitness și sălii de conferință. Cu timpul însă, softul utilizat și-a dovedit ineficiența în administrarea cu succes a resortului.

Pentru o administrare rapidă și ușoară, care să permită accesarea datelor de oriunde, chiar și în afara biroului de lucru, echipa avea nevoie de:

  • O soluție modernă care să automatizeze fluxul de rezervări online și care să permită gestionarea diverselor oferte și tarife. 
  • O modalitate prin care clienții să își poată rezerva o cameră simplu și rapid, fără a fi nevoiți să sune sau să trimită un e-mail la departamentul de rezervări.
  • Un program care să le permită să conecteze cu ușurință mai multe dispozitive mobile astfel încât să poată administra eficient resortul. 

Prin urmare, echipa Pynbooking a implementat următoarele soluții:

  • Înlocuirea vechiului soft cu un program în Cloud, care să nu mai fie dependent de servere de mare putere și de o rețea costisitoare.
  • Conectarea mai multor telefoane și tablete la programul Pynbooking.
  • Integrarea unui Channel Manager pentru eliminarea rezervărilor prin e-mail.
  • Automatizarea procesului de preluare a comenzilor de la restaurant prin intermediul tabletelor și trimiterea acestora în mod automat către bucătărie / bar. 

Acum, echipa Vox Maris Costinești se bucură de:

  • Flexibilitate, întrucât gestionează automat toate rezervările, iar procesele hoteliere sunt automatizate.
  • Administrarea rapidă a tarifelor și ofertelor prin intermediul Channel Managerului.
  • Acces facil la toate datele resortului de pe orice dispozitiv, în orice moment.
  • Reducerea timpilor de așteptare la recepție prin trimiterea automată a fișei de cazare către client.
  • Clienți mulțumiți, deoarece angajații au mai mult timp pentru a se concentra asupra dorințelor și nevoilor acestora.
  • O interfață simplă pentru procesele de la recepție, astfel că nu mai au nevoie de traininguri costisitoare și de lungă durată. 

Vrei să gestionezi automat rezervările, să eficientizezi activitățile zilnice și să poți administra hotelul ușor, de oriunde ai fi? Solicită un consultant Pynbooking și cum poți să îți îmbunătățești afacerea.  

 


 

Studiu de caz Hotel Carpathia

Descoperă cum și-au crescut veniturile și îmbunătățit procesele hoteliere cu ajutorul soluțiilor Pynbooking. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel.

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Studiu de caz Villa Ermitage.

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Studiu de caz Gaudi Accommodation

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Studiu de caz Vox Maris.

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz Zaga Zaga

În 2019, dorind să ofere clienţilor o experiență digitală completă, complexul turistic Zaga Zaga a renunţat la un sistem informatic tradiţional pentru Pynbooking, un soft hotelier de noua generaţie. Trecerea la noul mod de lucru a fost rapidă, iar rezultatele s-au vazut imediat. 95% .. Vezi mai mult