Reprezentanții West Plaza Hotel obișnuiau să folosească un soft legacy pentru administrarea celor 37 de camere, dar care implica cheltuieli de hardware și cu pregătirea personalului. Mai mult, datele trebuiau introduse manual, iar softul nu era sincronizat și integrat cu celelalte produse software utilizate, în special cu cel folosit pentru gestionarea restaurantului. 

Nevoia de a dispune de un PMS în Cloud care să le simplifice operațiunile zilnice desfășurate în hotel și restaurant, să înregistreze rezervări online, programe de loialitate și consumația clienților de la restaurant direct în contul acestora, precum și să fie simplu de utilizat de către angajați și să nu necesite training de durată i-a determinat să aleagă Pynbooking.

Pe baza cerințelor echipei, s-a decis implementarea următoarelor soluții pentru gestionarea eficientă a hotelului și restaurantului:

  • Integrarea unui PMS în Cloud care ajută la înregistrarea automată a rezervărilor, la stocarea, gestionarea și securizarea datelor, eliminând riscul unor erori.
  • Crearea unui website nou pe platforma Wordpress, care dispune de buton pentru rezervările online.
  • Exportarea facturilor direct în softul de contabilitate SAGA.
  • Integrarea unui sistem de acces pe bază de yale inteligente pentru eliminarea tradiționalelor chei.
  • Integrarea POS-ului pentru restaurat astfel încât ospătarii să preia comenzile direct de pe telefon / tabletă și să o transmită în timp real la bucătărie / bar.
  • Integrarea facilității de livrare prin Uber / Glovo.

Soluțiile propuse și implementate de echipa Pynbooking au dus la:

În cazul hotelului: 

  • Renunțarea la vechiul program de administrare și la reducerea costurilor.
  • Sincronizarea bazei de date în timp real.
  • Accesul rapid al informațiilor de pe orice dispozitiv, în orice moment. 
  • Stabilirea unor indicatori de performanță ușor de urmărit.
  • Eliminarea activităților repetitive pe care angajații obișnuiau să le desfășoare.
  • Creșterea profitului.

În cazul restaurantului: 

  • Conectarea programului Pynbooking cu casele de marcat wireless, sistemele de acces și de contabilitate.
  • Securizarea tuturor tranzacțiilor efectuate cu cardul. 
  • Reducerea timpului de așteptare de la restaurant. 
  • Creșterea gradului de satisfacție al oaspeților.
  • Promovarea restaurantului și înregistrarea comenzilor online. 

Află cum poți să mărești gradul de satisfacție al clienților în timp ce economisești timp și bani. Solicită un consultant, iar echipa noastră îți va oferi suportul necesar pentru alegerea soluțiilor potrivite pentru afacerea ta. 

 


 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Studiu de caz Evianne Boutique Hotel.

Află cum i-a ajutat Pynbooking să își crească numărul de rezervări online, gradul de vizibilitate și veniturile. .. read more

Studiu de caz West Plaza Hotel.

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. read more

Studiu de caz Hotel Carpathia.

Descoperă cum și-au crescut veniturile și îmbunătățit procesele hoteliere cu ajutorul soluțiilor Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Vox Maris.

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. read more

Studiu de caz Villa Ermitage.

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. read more

Studiu de caz Gaudi Accommodation.

Descoperă cum Pynbooking i-a ajutat să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri, simplu și rapid. .. read more