Ne pare rău că trebuie să insistăm, dar calea spre venituri mai mari trece prin buzunarele milenialilor. Cea mai activă, cea mai deschisă la călătorii, cea mai dispusă la cheltuieli dintre categoriile de oaspeți. Milenialii reprezintă cea mai generoasă felie din tabloul demografic al călătorului modern. Și pe ei vei vrea să-i satisfaci în anii care vor veni. Să înțelegi cine sunt cei cărora vrei să le vinzi e fundamental. 
 
Milenialii, în general, sunt indiferenți în legătură cu brandurile și preferă să caute experiențe originale loialității față de un lanț mare. Criteriile care atrag un milenial sunt elementele de noutate și adaptabilitate. Tehnologia este extrem de importantă în viața lor de zi cu zi, așa că asigură-te că wi-fi este disponibil la viteze mari în toate colțurile hotelului.
 
Iată câteva alte criterii de care trebuie să ții seama când te adresezi milenialilor.
 
1. Rezervările directe
Rezervările directe sunt de departe cele mai eficiente din punct de vedere al costurilor când vine vorba de hoteluri mici. Așa că fă-ți un scop din a-ți aduce trafic spre propriile canale de rezervări. Identifică exact spre ce procent de vânzări de grup tinzi, ce procent din sistemele de distribuție globale și ce procent din agențiile de travel online. Înțelegerea costurilor totale ale canalelor tale de rezervări îți va permite să îți ajustezi prețurile în concordanță. 
Stabilirea unor praguri de ocupare va fi un indicator-cheie. Cu cât un oaspete rezervă mai în avans, cu atât prețul pe care-l va plăti va fi mai bun. Cel mai rău lucru pe care-l poți face este să-ți înveți oaspeții să rezerve în ultimul moment prin reduceri sau dealuri last-minute. 
 
Hotelierii independenți, care n-au la dispoziție aparatul de vânzări al lanțurilor mari, trebuie să folosească toate instrumentele pe care le au la dispoziție ca să vândă cât mai mult. 
Apropo, butonul de rezervare este vizibil pe site-ul tău?
 
2. Mâncare și băuturi
Evenimentele sunt o altă sursă importantă. Iar milenialii participă la conferințe. Deși ele nu presupun șederi de durată, îți vor umple hotelul și sunt un bun instrument de management. Dacă ai restaurant și bar, încearcă să capitalizezi la maximum aceste ocazii.
 
3. Atracții și facilități
Amintește-ți că destinația este un alt factor important în luarea deciziei de a călătorii. Echipa ta ar trebui să sublinieze toate aspectele care fac zona în care te afli atrăgătoare. Ai un bar frumos, unde se poate bea ceva după o întâlnire? Orice facilitate trebuie arătată chiar dacă tu nu crezi că e relevantă pentru un eveniment, de pildă. Oferă informații despre zonă, informații care ar putea să-l intereseze pe vizitatorul care vine pentru prima dată. Chiar dacă oaspetele vine la o conferință medicală, va vrea să exploreze în jur odată încheiat evenimentul.
 
4. Dorința de adaptare
Dacă hotelurile mici nu au bugete generoase de marketing, comparativ cu lanțurile, au avantajul de a se putea adapta mai repede la schimbări. Fă din google și social media aliatele tale, vinde pe facebook, folosește-te de un channel manager intelligent, care-ți va economisi timp și finanțe. 
 
 
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.