La începutul acestui an, a avut loc la Las Vegas Consumer Electronics Show. Târgul a adus în fața consumatorilor ultimele tendințe în tehnologie și device-uri de ultima oră, concluzia care s-a impus fiind aceea că viteza cu care circulă datele va continua să influențeze comportamentul de consum și așteptările consumatorilor.

S-a vorbit despre 5G, despre inteligența artificială, realitatea augmentată și orașe inteligente. Orice acțiune, orice decizie, orice alegere și interacțiune din viitor se vor baza din ce în ce mai mult pe date. Datele sunt petrolul zilelor noastre, după cum s-a exprimat Matt Gibon, CEO Upthink. Cei care colectează informații și știu să le folosească sunt cei care vor prelua locurile fruntașe pe piață.

În acest context, hotelierii de la noi folosesc tehnologii ce datează de 20 de ani. Ceea ce, în domeniul informației, înseamnă preistorie. Sistemele învechite sunt bazate pe tehnologia legacy.

Ce înseamnă PMS instalat, legacy?

Înseamnă izolare între departamente, costuri sporite, ineficiență, imobilitate, incapacitate de a înțelege și de a răspunde cererilor oaspeților, care devin din ce în ce mai sofisticate. O abordare care nu mai poate face față cerințelor prezentului.

În condițiile date, investiția în tehnologii care să îmbunătățească experiența oaspeților nu mai este un deziderat, ci o necesitate. Iar varianta este una singură: PMS în Cloud.

E șansa hotelierilor de a intra în ritmul firesc al vremurilor noastre, de a răspunde cerințelor clienților și de a se bucura de flexibilitatea folosirii acestor noi tehnologii pe măsură ce ele apar și se dezvoltă.

Ce-ți aduce un PMS dezvoltat în Cloud, modern?

- Mobilitate

Te loghezi și lucrezi de pe telefonul mobil de oriunde.

- Integrare Nativa

PMS-ul in Cloud include natural toate solutiile de care ai nevoie pentru gestionarea eficienta a afacerii tale: Channel Manager, Booking Engine, Guest APP, Event-management, POS Restaurant, Meniu QR, Live Monitor și multe altele….

- Automatizare

Sincronizează toate canalele de vânzare (Google Hotels, Site-ul tău, Booking, Expedia, Hotelcon, Travelminit, Hotusa, Hotelbeds etc) .
Actualizează rezervările în timp real.
Actualizează disponibilitatea în timp real.
Actualizează tarifele automat, în timp real.

- Comunicare continuă cu oaspetele

De la rezervare la review, fluxul este neîntrerupt. Clientul primește automat confirmarea rezervării, invitație la check-in online, poate comanda de pe telefon servicii auxiliare, poate plăti online, primește invitație la review, poate face din contul lui solicitări de housekeeping etc.

- Control

Ai acces la rapoarte despre întreaga activitate, prezentate într-un format prietenos şi accesibile oricând şi oriunde, de pe orice dispozitiv.

- Un PMS dezvoltat în Cloud este mai ieftin, mai rapid, mai flexibil.

Sincronizează departamentele, reduce costurile, te ajută să economisești timp și efort, te ajută să-ți cunoști oaspeții mai bine și să le vinzi mai mult.

Ai un PMS instalat in hotel? Trimite-l la ”reciclat”

Spune adio trecutului și mută-ti rezervarile în Cloud!

Hai să-ți arăt de ce peste 600 de echipe din HoReCa aleg Pynbooking Cloud PMS pentru a face operațiunile mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Programează o demonstrație

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.