Într-un interviu cu Jay Walker, fondatorul grupului Priceline, acesta afirmă, printre altele, că în epoca automatizării, modalitățile în care facem și administrăm azi rezervările sunt depășite. Telefonul a modificat totul, iar mijlocul a ajuns să însemne mai mult decât o unealtă, forma a alterat esența.


Când vrei să contactezi pe cineva, tastatul a ajuns să fie mai probabil decât sunatul. Pentru cei presați de timp, este mult mai la îndemână, iar asta se aplică și-n cazul rezervărilor hoteliere.

Acestea fiind zise, este probabil ca realitatea augmentată să joace un rol esențial în viitorul rezervărilor online. Vom avea ocazia să ne vizualizăm opțiunile în timp ce ”călătorim” în locuri diverse, în timp real, direct din sufragerie. În loc să ne uităm la fotografii online ale unui obiectiv turistic sau hotel, vom ”fi” acolo, vom avea o previzualizare a vacanței. Partea proastă este că unii se vor mulțumi cu ”antreul”, se vor declara sătui și nu vor mai rezerva nimic. De asemenea, vor trece ceva ani până când device-urile pentru realitatea augmentată vor fi disponibile maselor largi. Ce e cert e că realitatea augmentată e o certitudine, iar supremația ei e doar o chestiune de timp.

Google Trips de care v-am povestit aici a fost downloadat de 500.000 de ori într-o singură săptămână. Iar Google Trips doar ajută consumatorii să-și organizeze călătoriile și le face recomandări personalizate. Nu este un site de rezervări. Dar nu știm încă pentru cât timp.

Oricine reușește să inoveze în domeniul ăsta va fi un câștigător. Cine refuză încă tehnologia și își ține rezervările pe caiet sau cu softuri anchilozate, vechi de acum 20 de ani, poate părăsi cursa de acum. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.