Un software-as-a-service pe care nu-l plătești ca să fie instalat și să zacă în foldere inaccesibile, ci să te ajute și să muncească pentru tine. 24 de ore din 24. Pe caniculă sau pe furtună. La 40 de grade sau la minus 10. Când e vârf de sezon sau când gradul de ocupare e la 25 la sută.

Un software care, spre deosebire de cele legacy, tradiționale, este agil, flexibil. Un tigru pe lângă un crocodil amorțit, greoi, dormitând, prins în vegetație și mâl. Sistemele legacy sunt costisitoare, necesită investiții mari in hardware, up-date-urile costă suplimentar și înghit cam 75 la sută din bugetul IT al unui hotel doar pe mentenanță și funcționarea obișnuită, de zi cu zi.

Un software în cloud, în schimb, are un set-up ușor, rapid, operațiunile sunt mai sigure, iar mentenanța este sarcina furnizorului. Fără achiziții de licență, fără ca update-urile să dea periodic totul peste cap, fără necesitatea de a cumpăra case de marcat compatibile, imprimante etc care vor deveni inutilizabile cu alte softuri. De fiecare data când te loghezi (da, ca la email, ca pe FB), ai la dispoziție ultima variantă a softului. Taxarea este una de tip abonament, ca la orice alt furnizor de servicii.

Apoi, un soft ca PYNBOOKING nu este unul ”mofturos”. Face casă bună cu programele de contabilitate sau cu orice alte aplicații pe care le folosești. Sistemele legacy sunt mai elitiste, rigide, înțepenite în ”moravurile” tehnologice ale unui alte ere, deloc cooperante. De ce să folosești o râșniță de cafea manuală când au apărut espressoare moderne?

Un soft ca PYNBOOKING e și comunicativ, deschis. Fluidizează operațiunile de zi cu zi, gestionează rezervările, curățenia, stocurile din restaurant și multe altele. Totul comprimat pe telefonul din buzunarul angajaților tăi. Sau orice device conectat la internet.

Un soft ca PYNBOOKING e ca angajatul pe care-l poți trezi în mijlocul nopții, îl poți întreba câte rezervări sunt făcute pentru 25 iulie, câți oaspteți fac check-in mâine, câți pleacă pe 10 septembrie, câtă făină mai ai în cămară și câte camere au nevoie de prosoape, cât ai de încasat și cât ai de achitat și cum preferă cafeaua domnul Ionescu de la camera 209. Și răspunde instantaneu, știind răspunsurile la toate aceste întrebări. Ooops. Stai. Angajatul Acela nu există și, dacă ar exista, ar trebui să-i plătești fabuloase sporuri de stres, bonusuri și prime.

Un soft ca PYNBOOKING e unealta perfectă. Ia decizii rapid, răspunde instantaneu la comenzi, urmărește și încheie sarcini, totul în timp real. Crește productivitatea per cameră cu 20 la sută, elimină 80 la sută din timpul pierdut cu telefoane la recepție și reduce costurile operaționale cu 50 la sută.

Nu sta cu crocodilul în mlaștină. Ieși la vânătoare, în savană.



Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult