Un software-as-a-service pe care nu-l plătești ca să fie instalat și să zacă în foldere inaccesibile, ci să te ajute și să muncească pentru tine. 24 de ore din 24. Pe caniculă sau pe furtună. La 40 de grade sau la minus 10. Când e vârf de sezon sau când gradul de ocupare e la 25 la sută.

 

Un software care, spre deosebire de cele legacy, tradiționale, este agil, flexibil. Un tigru pe lângă un crocodil amorțit, greoi, dormitând, prins în vegetație și mâl. Sistemele legacy sunt costisitoare, necesită investiții mari in hardware, up-date-urile costă suplimentar și înghit cam 75 la sută din bugetul IT al unui hotel doar pe mentenanță și funcționarea obișnuită, de zi cu zi.

 

Un software în cloud, în schimb, are un set-up ușor, rapid, operațiunile sunt mai sigure, iar mentenanța este sarcina furnizorului. Fără achiziții de licență, fără ca update-urile să dea periodic totul peste cap, fără necesitatea de a cumpăra case de marcat compatibile, imprimante etc care vor deveni inutilizabile cu alte softuri. De fiecare data când te loghezi (da, ca la email, ca pe FB), ai la dispoziție ultima variantă a softului. Taxarea este una de tip abonament, ca la orice alt furnizor de servicii.

 

Apoi, un soft ca PYNBOOKING nu este unul ”mofturos”. Face casă bună cu programele de contabilitate sau cu orice alte aplicații pe care le folosești. Sistemele legacy sunt mai elitiste, rigide, înțepenite în ”moravurile” tehnologice ale unui alte ere, deloc cooperante. De ce să folosești o râșniță de cafea manuală când au apărut espressoare moderne?

 

Un soft ca PYNBOOKING e și comunicativ, deschis. Fluidizează operațiunile de zi cu zi, gestionează rezervările, curățenia, stocurile din restaurant și multe altele. Totul comprimat pe telefonul din buzunarul angajaților tăi. Sau orice device conectat la internet.

 

Un soft ca PYNBOOKING e ca angajatul pe care-l poți trezi în mijlocul nopții, îl poți întreba câte rezervări sunt făcute pentru 25 iulie, câți oaspteți fac check-in mâine, câți pleacă pe 10 septembrie, câtă făină mai ai în cămară și câte camere au nevoie de prosoape, cât ai de încasat și cât ai de achitat și cum preferă cafeaua domnul Ionescu de la camera 209. Și răspunde instantaneu, știind răspunsurile la toate aceste întrebări. Ooops. Stai. Angajatul Acela nu există și, dacă ar exista, ar trebui să-i plătești fabuloase sporuri de stres, bonusuri și prime.

 

Un soft ca PYNBOOKING e unealta perfectă. Ia decizii rapid, răspunde instantaneu la comenzi, urmărește și încheie sarcini, totul în timp real. Crește productivitatea per cameră cu 20 la sută, elimină 80 la sută din timpul pierdut cu telefoane la recepție și reduce costurile operaționale cu 50 la sută.

 

Nu sta cu crocodilul în mlaștină. Ieși la vânătoare, în savană.


Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.