Lanțurile hoteliere au mizat dintotdeauna pe sistemele software on-premise. Și e de înțeles de ce. Și-au permis costurile cu serverele situate la sediu, cu hardware-ul și cu personalul IT.

 Acum 15 ani, aceste instrumente software erau impresionante, dar și scumpe și complicate. Inaccesibile proprietăților mici, independente, care nu beneficiau de bugete generoase. Continuă să fie la fel și azi.
Cu soft-as-a-service, cu software-urile dezvoltate în Cloud, lucrurile s-au schimbat, iar bariera de preț a fost practic înlăturată. 
Acum și hotelierii independenți sau proprietarii de mici bed&breakfast pot beneficia de o soluție software de ultimă generație. 
 

Sunt trei avantaje majore:

1. Costurile
Banii sunt o preocupare pentru orice hotelier, iar pentru unul independent cu atât mai mult. Bugetele sunt mai mici, iar costurile inițiale asociate investiției, upgradării și administrării unui software traditional. sunt o piedică serioasă pentru un hotelier mic.
Cel mai mare avantaj al unui software tip PYNBOOKING o reprezintă prețul. Impactul asupra bugetului nu va fi deloc unul destabilizator ca-n cazul unui software tradițional. Contra unor sume mici, un PMS în Cloud le asigură hotelierilor independenți acces la un instrument modern, mobil, care le satisfice toate nevoile. Nu doar că investiția în IT, mentenanță, infrastructură și resursă umană e cvasi-nulă, dar permite și un ROI rapid. 
Costurile de set-up și training sunt și ele reduse. Interfața este user-friendly și nu trebuie să angajezi un it-ist ca să-ți învețe angajații cum să-l folosească. 

2. Update în timp real
Un alt beneficiu al unui PMS în Cloud este abilitatea de a conecta și distribui în timp real disponibilitatea camerelor pe TOATE canalele online de vânzare.
Hotelierii au astfel acces la toate informațiile privind camerele printr-un singur click, ceea ce permite un control ușor, vânzarea la prețurile potrivite, la momentul potrivit și clienților potriviți. 
Nu este nevoie de verificare manuală și schimbare a rate-urilor pe fiecare canal în parte din moment ce toate acestea se actualizează automat. 

3. Servicii mai bune pentru client
Clienții de azi nu mai seamănă cu cei de ieri. 
Obiceiurile de consum au evoluat, iar self-service-ul este un trend în plin avânt inclusiv când vine vorba de experiența hotelieră. Softurile precum PYNBOOKING permit hotelierilor să comunice cu oaspeții lor utilizând metoda pe care aceștia o preferă și să le ofere servicii de check-in online, plăți online – prin platforma euplatesc.ro, oferte personalizate etc.

Este o situație win-win. 
Interacțiunea cu clienții permite colectarea de date despre ei, iar cu o analiză deșteaptă, asta însemnând nu doar că managerii pot vizualiza profilurile, istoricul clientului, rezervările, permițându-le să facă previziuni privind cererea și să adapteze serviciile în conformitate cu acestea, dar și că sistemul este conceput de așa natură încât sporirea loialității este asigurată.Folosirea unei noi tehnologii mobile are drept rezultat o experiență superioară a clientului și, deci, satisfacție crescută. Care se traduc în review-uri pozitive. Care, la rândul lor, înseamnă afacere prosperă și clienți fidelizați. 
PYNBOOKING nu oferă doar o mulțime de avantaje, ci dă un plus de competitivitate, șansa conectării la o piață online globală. 
Într-o lume în care lanțurile mari fac jocul, dă o mână bună hotelierilor mici, care nu mai sunt deconectați de la tehnologia recentă.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.