Majoritatea clienţilor care cumpără Pynbooking descoperă, după primele discuții, că soluția noastră costă mai puțin decăt sistemul informatic pe care îl folosesc în mod curent, deși are mai multe funcționalități. Evident, se bucură că este mai ieftin, dar, ca şi tine, vor să înţeleagă cum de primesc un instrument mai bun și mai performant, la un cost mai mic. Explicaţia stă în tehnologia pe care o utilizăm şi modelul nostru de business.
 

Pynbooking este un serviciu cloud, disponibil prin abonament lunar. Sunt multe exemple similare: pentru afaceri Microsoft Office 365 și Google G-Suite, pentru Muzică Spotify şi Tidal, pentru sport Strava sau Endomondo,  pentru editare grafică Canva etc. Cloud-ul a devenit tot mai popular în ultimii ani, tocmai pentru că oferă acces oricărei companii la unelte informatice performante, făsă să plătească în avans. Utilizarea unui serviciu cloud (apare frecvent și cu denumirea Software as a Service), inclusiv Pynbooking, nu necesită achiziția unei licențe și nici instalarea pe un calculator sau server. Cumperi abonamentul lunar potrivit cerinţelor tale, activezi contul şi accesezi aplicația prin browser-ul de Internet, de pe orice dispozitiv preferi: PC, telefon, tableta.  Ai nevoie doar de o conexiune (fixă sau mobilă) la Internet.
 

Astfel, funcționează și Pynbooking, care nu este doar mai ieftin decât soluția ta actuală, ci și incomparabil mai performant. Citește: Pynbooking versus concurenţa directă. 10 puncte de comparaţie.
 

Cumperi o unealtă inteligentă, nu licențe și servere

 

Pynbooking este gata de utilizare după plata abonamentului. Pe baza tehnologiei cloud, noi am pregătit deja aplicaţia Pynbooking să fie utilizată, prin Internet, de mai mulţi clienţi simultan. Este instalată într-un centru de date al Amazon (cel mai mare furnizor global de cloud), pe mai multe servere virtuale, fiecare client având propria instanţă (imagine).  Datele fiecărui client sunt criptate, iar accesul securizat etc. Gândește-te la un hotel, în care primeşti o cameră,  unde te bucuri de intimitate şi confort, dar beneficiezi de servicii comune cu alţi clienţi, la nivel de recepţie, încălzire, alimentare cu apă şi energie etc. În mod evident, nu cumperi un hotel, de fiecare dată când pleci în concediu. Nu ar avea sens, iar o logică similară se regăsește și în cloud.
 

Pynbooking costă mai puţin nu pentru că facem filantropie, ci pentru că ne bazăm pe o tehnologie modernă, superioară. Practic, toţi clienţii Pynbooking folosesc aceeaşi infrastructura IT şi aceleaşi servicii de administrare a soluţiei. Sistemele informatice tradiţionale, aşa cum probabil ai si tu unul, au nevoie de echipamente şi servicii dedicate, ceea ce creşte semnificativ complexitatea şi costul. Nu cumperi întreg hotelul (aplicația Pynbooking) ci închiriezi o cameră (contul tău Pynbooking).  Datele din aplicație vor fi întotdeauna ale tale, iar dacă întrerupi abonamentul ai dreptul să le descarci într-un format accesibil.
 

Dar să vedem de unde vine costul mai mic. Să le luăm pe rând:

  • Nu cumperi licenţe şi nu le instalezi. O licenţa software îţi dă dreptul de utilizare a unei aplicaţii pe termen nelimitat. O plăteşti, dar nu contează dacă o foloseşti efectiv sau nu. Dacă apare o versiune nouă, mai bună, trebuie să cumperi o altă licenţa. Cu Pynbooking acest cost dispare.
  • Nu cumperi un server pentru a instala licenţa și a rula aplicația. Nici sistem de operare și nici soluţie de securitate. Cu Pynbooking, efectiv uiţi de acest capitol.
  • Nu plăteşti energie electrică pentru servere şi nici nu îi cauţi un loc prin sediu.
  • Nu plăteşti specialist IT să instaleze soluţia. Te descurci singur sau cu ajutor din partea Pynbooking

Prin urmare, vei avea atât costuri mai mici cu utilizarea efectivă a soluției Pynbooking, precum și un efort financiar mai mic. Nu platești în avans, iar cheltuiala totală o distribui pe o perioadă lungă. Mai mult, ai acces o o unealtă informatică inteligentă, care te ajută să gestionezi întreaga activitate și să automatizezi multiple operațiuni.
 

Nu aștepți după furnizor, ci ai actualizări automate și suport gratuit

 

Dincolo de costurile mult mai mici, există şi alte avantaje pe care este bine să le ştii:

  • Ai actualizări automate, fără costuri. Noi lucrăm permanent la dezvoltarea soluţiei, atât pentru că apar idei noi (multe vin direct de la clienţi) cât şi pentru că tehnologia evoluează.  Dup ace este validate, orice dezvoltare se va regăsi automat în produs la următoarea lofare în platformă. Fără efort şi fără costuri, pe toată durata contractului. Practic ori de câte ori de loghezi în contul tău PYnbooking vei folosi cea mai recentă versiune
  • Ai un consilier dedicat şi suport gratuit 24/7 pe multiple canale de comunicare. Asta înseamnă că vei vorbi cu cineva care ştie cine eşti ne poţi contacta oricând şi nu te va costa nimic să rezolvi o problemă.
  • Poţi adăuga sau elimina o proprietate în funcţie de evoluţia reală a afacerii tale. Dacă te dezvolţi şi deschizi o nouă locaţie, adaugi din câteva click-uri noua proprietatea în contul tău şi începi activitatea. Similar, dacă nu mai ai nevoie, nu mai foloseşti şi nu mai plăteşti.
  • Poţi opri oricând abonamentul. Simplu spus, dacă se repetă scenariul dezastrului covid19 şi se blochează iar turismul, sistezi plata abonamentului şi îţi conserve resursele. Altfel, trebuie să vinzi licenţele, serverul şi puţin probabil să găseşti comparator.

Unii vor spune probabil că prin plata abonamentului, în câţiva ani s-ar amortiza investiţia în licenţe, server şi servicii. Vestea proastă este ca aplicaţiile se învechesc rapid, deoarece piaţa evoluează şi după câţiva ani trebuie să treci la o versiune nouă, iar serverele îmbătrânesc, ies din garanţie şi se strică (durata medie de viață a unui server este de cca 5 ani). Prin urmare, atât pe termen scurt şi cât lung, serviciile cloud sunt mai avantajoase. De altfel, analiştii spun că, pentru companiile mici şi mijlocii, serviciile cloud (Software as a Service) devin principalul mod de utilizare a instrumentelor moderne de digitalizare. În prezent, servere şi licenţe mai cumpără doar companiile mari şi foarte mari, care au departamente IT, centre de date proprii etc. 
 

Te bucuri de costuri lunare mici și predictibile

 

După cum spuneam şi în articolul precedent (Cât costă Pynbooking în 2022 și ce știe să facă? ), pentru un hotel cu 20 de camere, care achiziționează PMS, Booking Engine și Channel manager, Pynbooking costă doar 89 de euro/lună/proprietate. Avem însă şi o versiune mai ieftină (Essentials) la 80 de euro/lună, dar și una mai scumpă (Premier) la 107 euro/lună/proprietate. Diferențele vin din funcționalitățile suplimentare, pe care le include fiecare abonament. Este un cost fix, predictibil, care include utilizarea Pynbooking, precum şi suportul necesar. Il poti bugeta în avans, pentru că nu vor fi surprize.
 


E timpul să treci la următorul nivel, nu mai sta pe gânduri şi fă primul pas. Contacteză-ne la telefon  0371 400 100 sau trimite un e-mail la office@pyn.ro.
Informează-te, nu te costă nimic.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Solicită o demonstrație