Până în 2020, smartphone-urile vor suporta 80 la sută din datele mobile. Au penetrat în fiecare aspect al vieții noastre. Un studiu Google arată că, în medie, ne verificăm telefoanele de 150 de ori pe zi și petrecem 177 de minute navigând. Navigarea include și căutarea și rezervările pentru planuri de călătorie. Mai mult de două treimi dintre cei care călătoresc – de plăcere sau în interes de afaceri – își folosesc telefonul mobil pentru a căuta ce-i interesează. Conform aceluiași studiu google, 60 la sută dintre căutările legate de rezervări se fac de pe device-uri mobile, iar în acest an mai bine de jumătate dintre rezervări vor fi realizate folosind un astfel de mijloc.

Date fiind importanța și continua creștere a instrumentelor mobile, începând cu anul trecut, Google și-a updatat algoritmii în sensul prioritizării site-urilor mobile-friendly în returnarea de rezultate. Așadar dacă nu-ți optimizezi site-ul pentru mobil, rezultatele în căutări pe care le va obține pagina ta vor scădea dramatic. Iar presiunea Google este departe de a fi singurul factor care ar trebui să te grăbească în sensul lansării unui site mobil. Există o mulțime de alte informații care arată că felul în care folosim telefonul mobil schimbă modul în care oamenii își fac rezervări și călătoresc. Lipsa unui site mobil este un handicap major, care își va face simțită prezența.

Iată câteva date care să te ajute să te decizi mai repede în cazul în care nu ai făcut-o deja.

-       Rezervările de pe mobil au crescut cu 1700 la sută între 2011 și 2015, ceea ce a dus la o creștere a procentelor din veniturile din online de la 1 la 18. Da, ai citit bine. O mie șapte sute la sută.

-       În 2016, jumătate din rezervări leonline din Statele Unite au fost făcute de pe un device mobil. Anul acesta vor ajunge la 60 la sută.

-       45 la sută dintre călători își folosesc smartphone-ul ca să facă rezervări la destinația către care se îndreaptă.

-       40% dintre consumatori vor părăsi un site al unui hotel care nu este mobile-friendly.

Dacă sunteți hotelieri și considerați că v-ați îndeplinit datoria întrucât aveți deja un site mobil, comandat acum 3 ani, mai gândiți-vă. Nu este sufficient. El trebuie să se încarce în trei secunde. 3 secunde. Ce durează mai mult este închis. Site-ul trebuie să fie optimizat, să se încarce repede, să asigure userului final o experiență lină, fără hopuri și trebuie să aveți un booking engine care să suporte tehnologia mobilă. Degeaba ajunge clientul în fața rezervării dacă booking engine-ul nu suportă procesul. Orice site care nu respectă aceste criteria va duce la clienți nemulțumiți care vor rezerva din altă parte.

 

Mesajul e limpede și clar. Ei își folosesc telefoanele mobile, iar 60 la sută dintre rezervări vor fi făcute de pe telefon. În aceste condiții, să ai un site mobile nu mai este un accesoriu ”drăguț”, ci un instrument vital. Un site bun, rensponsiv, care să funcționeze la parametri optimi pe numeroase device-uri te va ajuta să capitalizezi online.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.