Călătorii de azi au adoptat tehnologii și aplicații noi pe care le folosesc zilnic. Iar companiile încearcă să le intre în grații lansând aplicații prin care să-i loializeze. 
Un procent însemnat dintre cei care călătoresc de plăcere sunt din grupa de vârstă 25-34 (așa-numiții ”mileniali”). Ce-i diferențiază pe ei? Dorința de a fi conectați și pe parcursul călătoriei, faptul că mulți preferă să călătorească singuri, sunt motivați să vadă lumea, călătoresc mult mai mult cu avionul decât generațiile anterioare și, de multe ori, preferă să închirieze o locuință în regim hotelier. Au un potential pe care nu-ți permiți să-l ignori.

Așadar, ce își doresc oaspeții de azi?

Nu cred că ne înșelăm dacă spunem că mulți sunt încă ”old-school” în sensul că preferă să aibă contact cu o persoană în carne și oase. Tot ce ai de făcut este să înveți cum se stabilește noul tip de contact. 

Conform unui raport Phocuswright Technology Trends, modul în care se trimit mesajele suferă o schimbare dramatică în industria turismului. Aplicațiile sunt o idee bună. Mulți oaspeți preferă comunicarea prin intermediul lor. Vor să fie anunțați când camera e gata ca să se poată caza. Vor să fie informați în legătură cu ofertele zilnice. De fapt, 49 la sută dintre călători ar fi convinși să facă o rezervare prin notificările venite pe mobil. De asemenea, își doresc o opțiune prin care pot comunica personalului hotelului în timp real orice schimbare intervenită în planurile lor. Oricare ar fi situația, comunicarea prin mesaje e aici pe termen lung

Turistul actual vrea să se simtă unic și nu doar un alt călător căruia i se dă o cheie către o cameră care arată la fel ca ultima cameră din ultima deplasare. Personalizarea îi ajută pe hotelieri să abordeze clienți cu anumite exigențe specifice, dar acumularea de informații despre clienți este cea mai bună cale de a te asigura că ajungi la ei. Big Data nu este un mit. Știința de a citi ce afli despre clienții tăi te va ajuta să le livrezi produsul pe care ei și-l doresc. 
Ia-ți o aplicație prin care să obții review-uri, feed-back, shares.

Tehnologia continuă să fie prezentă în viețile noastre, iar industria hotelieră va trebui să țină pasul înlocuind softurile învechite cu platforme care să permită angajaților să interacționeze cu oaspeții pe tot parcursul rezervării, șederii propriu-zise și după aceea. 

Un program de software hotelier integrat îți va pune la dispoziție instrumentele de care ai nevoie pentru a afla tot ce trebuie despre clienții tăi. Un PMS în Cloud îți permite să cazezi oaspeții și să interacționezi cu ei fără ca recepția să mai constituie o barieră. Cameristele care au tablete pe care rulează PMS-ul vor putea să ofere serviciile de curățenie când și cum dorește clientul, fără să mai fie nevoie să fie dirijate de recepție sau să urmărească semnele de ”do not disturb” agățate de ușă și care vor putea să comunice cu el, să fie în mod activ receptive la nevoile clientului, dincolo de un simplu salut.

Ceea ce face un PMS din ultima generație nu e să elimine contactul uman, ci să-l ducă la alt nivel de calitate și să personalizeze serviciile pe care oaspetele și le dorește. Milenialii vor să se simtă ca făcând parte din ”interior”. Vor să înțeleagă ce are regiunea de oferit. Nu vor o broșură care să le recomande un restaurant. Vor experiențe autentice.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.