Am tot scris aici despre cum să faci să-ți crești numărul de rezervări directe, măsuri care includeau un site user-friendly, atrăgător, un proces de rezervare simplu, un program de fidelizare etc. Dar, oricât ar crește acest segment de vânzări, tot vei continua să primești rezervări via OTA. 
Din fericire, nu proveniența este esențială, în acest context, ci ce se întâmplă odată ce-au ajuns pe proprietatea ta. Pentru că, de aici încolo, doar de tine depinde să vină și a doua oară și să rezerve direct. Iată cum îi poți converti!

1.    Mobilizează-ți angajații de la recepție


Pentru că ești un hotelier modern, ai deja check-in online. Așa că, recepționerul tău și oaspetele nu vor pierde timpul cu completatul fișei de cazare. În schimb, recepționerul va avea ocazia să dezvolte o relație cu oaspetele. Ocazia perfectă pentru a-i aminti de rezervarea directă. Adresa de email a clientului o ai deja. Grație aceluiași check-in online menționat mai sus.

Personalul de la recepție este crucial. Deschiderea și abilitățile de comunicare se vor traduce în clienți convertiți. Pentru care plătești un comision mic. 
Avantajele colectării de date despre clienții tăi cuprind posibilitatea marketării și comunicării directe cu clienții, nu doar pe durata șederii, ci și după ce aceasta s-a-ncheiat. Cu cât știi mai multe despre ei, cu atât le poți personaliza mai eficient mesajele. O comunicare eficientă nu doar anticipează și oferă clientului ceea ce-și dorește, ci ajunge să crească sumele cheltuite la fiecare ședere prin trimiterea de mesaje adecvate la momentul potrivit. 


2.    Oferă discounturi și stimulente
 

Un truc ușor este să oferi clientului o mică reducere la următoarea sa rezervare directă. Un studiu Google din 2014 a arătat că oamenii rezervă prin OTA pentru că așa cred ei că obțin cel mai bun preț. Chiar dacă initial, vei câștiga mai puțin, pe termen lung, vei fi în câștig.

Permite-le angajaților să ofere și alt tip de stimulente, un upgrade la cameră, o intrare la una dintre atracțiile locale, o masa gratuită etc.

3.    Încurajează-ți oaspeții să adere la programul tău de loialitate. Oamenii trebuie să știe că, pentru fiecare leu cheltuit la tine, vor primi ceva. În timp ce, dacă rezervarea este făcută prin OTA, nu primesc nimic.  

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.