Perioada sărbătorilor de iarnă – încă neîncheiată, întrucât urmează Crăciunul pentru ortodocșii de rit vechi – a adus creșteri de venituri celor din turism în comparație cu perioada similară din 2016. Noul an vine cu inedite provocări și cu pregătirea sezonului cald. Căci, așa cum spune înțelepciunea populară: fă-ți iarna car și vara sanie. Carul tău cum e? În câte viteze se mișcă?

2017 va fi, ca să parafrazăm un francez celebru, digital. Sau nu va fi deloc. Ești online? Te miști precum clienții tăi? Vorbiți aceeași limbă? Își pot face check-in online de pe telefon sau încă umezesc un creion cu vârful limbii la recepție, completând fișa de cazare? Îți dai seama cât de revolută e această imagine? De ruptă din alt film? Creionul nu mai are ce căuta în mâna unui milenial. 

La început de an, oamenii își creionează planurile. Își stabilesc obiective, iar asta e de ajutor pentru că se organizează mai eficient și pentru că, la finalul anului, pot compara și trage concluzii cu privire la ce-a funcționat și ce nu. 
Tu ce planuri ai pentru 2017? Înnoirea tehnologică, modernizarea se numără printre ele?

Pentru că, în ambele situații, trebuie să știi cât de important este să ai un instrument adecvat pentru administrarea hotelului tău. 
Un instrument din 2017. Nu din timpul războiului rece. Un PMS eficient, un POS pentru restaurant, un channel manager, actualizare automată pe toate canalele de vânzare, sincronizare perfectă între departamente, oaspeți mulțumiți și angajați eficienți.

Acestea fiind zise, la mulți ani, succes și cât mai multe rezervări în noul an. Hoteluri pline să aveți (și overbooking zero ;) !

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.