Îmbunătățirea serviciilor este una dintre căile cele mai sigure spre creșterea veniturilor. Ajută și la construirea unui bun renume și dezvoltării unui brand. Nu poți schimba orașul în care e hotelul tău, nu poți schimba clădirea sau dotările, dar sigur poți oferi o experiență mai bună clienților tăi.

Ce înseamnă o experiență mai bună?

De pildă, 33 la sută dintre americani spun că au renunțat la serviciile unui furnizor după o singură experiență negativă. În timp ce definiția excelenței în servicii diferă de la un domeniu la altul, în aria ospitalității există câteva constante.

  1. Atenția la detalii

Adevărata atenție nu se învață din cărți. Dar e stimulată de condițiile de muncă bune, de un management înțelept și de o dorință reală de a ajuta, de a bucura.
 

  1. Personalizare

Zi de naștere, aniversări, ocazii speciale – tot atâtea oportunități de a relaționa cu clienții tăi. Azi, cu un soft ca PYN, nu ai nicio scuză că n-ai știut că e ziua unui client. PYN îți generează conturi ale clienților, cu acces la datele lor, la comenzi trecute, preferințe, cereri speciale. Cunoscându-i mai bine, vei ști ce să le vinzi mai bine.
 

  1. Creativitate

Fiecare client care-ți trece pragul vine cu un set de așteptări. Fă-ți un obicei din a-l surprinde.
 

  1. Fii cooperant, serviabil

Angajații tăi trebuie să fie cu urechile ciulite. Ospitalitatea nu înseamnă doar să furnizezi ce ți se cere, ci și să anticipezi foarte bine și să oferi înainte ca oaspetele să deschidă gura.
Niște prieteni discutau despre aniversarea de 5 ani a căsniciei lor și au fost auziți, din greșeală, de recepționer. Seara, când au revenit la hotel, camera era plină de baloane, bomboane de ciocolată și o sticlă de spumant. De atunci, de fiecare data când călătoresc la Oradea, se cazează la același hotel.

 

  1. Întâmpină-i cu mici cadouri

Nu trebuie să-i aștepți cu o sticlă de Moet. Dar sunt mici atenții, precum câteva fructe, un borcănel de dulceață, care te scot în evidență. Investiții minime cu efect maxim.
 

  1. Fii cel mai bun
    Propune-ți un obiectiv clar de genul ”să ofer cel mai bun mic-dejun din oraș”. Fă-l atât de bun încât oamenii să vină să ia micul dejun și fără să fie cazați în hotel. Indiferent ce alegi, propune-ți să excelezi. Ieși de pe cărările bătorite. Pe mine, de pildă, m-a impresionat o gazdă, proprietara unei pensiuni, care făcea clătite în fiecare dimineață. Delicioase și, cel mai important, erau clătite cu păsare.

     
  2. Fii tech-friendly

S-o recunoaștem: oamenii au o relație cu telefoanele lor. Sunt nedespărțiți și dependenți de ele în traiul de zi cu zi. Vacanțele nu fac excepție. Cei cu vârste sub 35-40 de ani înțeleg tot mai greu de ce nu se pot caza cu telefonul. Întinde-le un pix să completeze fișa de cazare și vor izbucni în râs. Nu-nțeleg nici de ce trebuie să sune la recepție ca să comande o sticlă de vin și de ce nu pot s-o facă de pe telefon. Nu înțeleg nici de ce nu pot achita online în timp ce-și iau micul-dejun și de ce trebuie să mai treacă pe la recepție pentru asta. Cu PYN, poți face toate astea. Întreabă un consultant aici

Dacă-ți plac materialele noastre, nu uita să ne dai like/follow paginii de Facebook.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult