Îmbunătățirea serviciilor este una dintre căile cele mai sigure spre creșterea veniturilor. Ajută și la construirea unui bun renume și dezvoltării unui brand. Nu poți schimba orașul în care e hotelul tău, nu poți schimba clădirea sau dotările, dar sigur poți oferi o experiență mai bună clienților tăi.

Ce înseamnă o experiență mai bună?

De pildă, 33 la sută dintre americani spun că au renunțat la serviciile unui furnizor după o singură experiență negativă. În timp ce definiția excelenței în servicii diferă de la un domeniu la altul, în aria ospitalității există câteva constante.

  1. Atenția la detalii

Adevărata atenție nu se învață din cărți. Dar e stimulată de condițiile de muncă bune, de un management înțelept și de o dorință reală de a ajuta, de a bucura.
 

  1. Personalizare

Zi de naștere, aniversări, ocazii speciale – tot atâtea oportunități de a relaționa cu clienții tăi. Azi, cu un soft ca PYN, nu ai nicio scuză că n-ai știut că e ziua unui client. PYN îți generează conturi ale clienților, cu acces la datele lor, la comenzi trecute, preferințe, cereri speciale. Cunoscându-i mai bine, vei ști ce să le vinzi mai bine.
 

  1. Creativitate

Fiecare client care-ți trece pragul vine cu un set de așteptări. Fă-ți un obicei din a-l surprinde.
 

  1. Fii cooperant, serviabil

Angajații tăi trebuie să fie cu urechile ciulite. Ospitalitatea nu înseamnă doar să furnizezi ce ți se cere, ci și să anticipezi foarte bine și să oferi înainte ca oaspetele să deschidă gura.
Niște prieteni discutau despre aniversarea de 5 ani a căsniciei lor și au fost auziți, din greșeală, de recepționer. Seara, când au revenit la hotel, camera era plină de baloane, bomboane de ciocolată și o sticlă de spumant. De atunci, de fiecare data când călătoresc la Oradea, se cazează la același hotel.

 

  1. Întâmpină-i cu mici cadouri

Nu trebuie să-i aștepți cu o sticlă de Moet. Dar sunt mici atenții, precum câteva fructe, un borcănel de dulceață, care te scot în evidență. Investiții minime cu efect maxim.
 

  1. Fii cel mai bun
    Propune-ți un obiectiv clar de genul ”să ofer cel mai bun mic-dejun din oraș”. Fă-l atât de bun încât oamenii să vină să ia micul dejun și fără să fie cazați în hotel. Indiferent ce alegi, propune-ți să excelezi. Ieși de pe cărările bătorite. Pe mine, de pildă, m-a impresionat o gazdă, proprietara unei pensiuni, care făcea clătite în fiecare dimineață. Delicioase și, cel mai important, erau clătite cu păsare.

     
  2. Fii tech-friendly

S-o recunoaștem: oamenii au o relație cu telefoanele lor. Sunt nedespărțiți și dependenți de ele în traiul de zi cu zi. Vacanțele nu fac excepție. Cei cu vârste sub 35-40 de ani înțeleg tot mai greu de ce nu se pot caza cu telefonul. Întinde-le un pix să completeze fișa de cazare și vor izbucni în râs. Nu-nțeleg nici de ce trebuie să sune la recepție ca să comande o sticlă de vin și de ce nu pot s-o facă de pe telefon. Nu înțeleg nici de ce nu pot achita online în timp ce-și iau micul-dejun și de ce trebuie să mai treacă pe la recepție pentru asta. Cu PYN, poți face toate astea. Întreabă un consultant aici

Dacă-ți plac materialele noastre, nu uita să ne dai like/follow paginii de Facebook.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult