Noua paradigmă tehnologică face ca mașinile să ne ajute în a fi mai eficienți, mai inteligenți și, de ce nu, să ne petrecem timpul cât mai plăcut. De când a apărut computingul conversational, am văzut o prezență din ce în ce mai accentuată a boților. Deși la început, putem constata o transformare majoră.


Unul dintre pionieri este Skype. Expedia.com vine pe skype, iar cu ajutorul botului Expedia, se pot căuta hoteluri, se poate rezerva rapid, se pot confirma sau anula rezervările de cazare sau de zboruri. Iar dacă turistul are o întrebare la care botul nu poate răspunde, Expedia este mândră să fie unul dintre primii boți care permit apelul gratuit direct la Expedia.

Astfel, domeniul ospitalității urmează un trend observabil și în alte domenii. Așa cum UPS a creat un bot pe Skype care poate urmări coletele, calcula costurile de transport și găsi o filială locală, industria ospitalității se adaptează și ea. Viitorul va fi în forme flexibile, adaptate nevoilor fiecărei activități. Utilizatorii Skype vor putea adresa întrebări personalizate, departe de rigiditatea unei secțiuni de ”întrebări frecvente”. Hotelierii și cei din industria ospitalității trebuie să țină pasul și să ofere soluții eficiente, în timp real. Consumatorii nu vor avea răbdare cu cei care se adaptează greu. 


Tu unde te afli în schema asta? Ții pasul cu timpurile? Cât de receptiv ești la nevoia de noutate a clienților tăi, care vin deja obișnuiți să jongleze cu alte instrumente? Încă îi pui să completeze fișe de cazare la recepție sau le oferi check-in online? Directorul tău de rezervări încă le introduce manual? Îi ții în lobby cu orele pentru că ai avut overbooking și trebuie să le cauți cazare? Învață jocul dacă nu vrei să fii eliminat. Dinozaurii erau mari și tot au dispărut. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.