Suntem mai mult decât conștienți de impactul pe care îl are epidemia de coronavirus asupra industriei hoteliere din România și nu numai.

Managerii hotelurilor sunt în fața unui număr enorm de anulări, din partea clienților ce nu mai pot călători. Pare că singura opțiune este de a suspenda orice activitate și a reduce costurile cât mai mult. 

Totuși, această perioadă poate fi folosită pentru a fi proactiv și pentru a te reinventa!
De fapt, când ai avut ultima dată timp doar să stai și să analizezi potențialul afacerii tale?

Cu industria hotelieră pusă practic pe pauză, este absolut necesar să implementezi strategii pentru a preveni mai multe anulări ulterioare și pentru a te asigura că o rezervare anulată nu este doar o oportunitate ratată. 

Mai jos vei găsi câteva strategii care te vor ajuta să profiți la maxim de anulările curente și să minimizezi riscul unor alte posibile pierderi.


În primul rând, concentrează-te pe rezervările încă active, pentru a limita pierderile, înainte ca oaspeții să apuce să și le anuleze.

Deoarece regulile în privința călătoriilor se înăspresc, acționează înaintea clienților și contactează-i tu primul pe ei, pentru a te asigura că limitezi media de anulări.

Contactează-i pe oaspeții cu rezervări în perioada apropiată, ce vor fi mai mult ca sigur nevoiți să anuleze și oferă-le șansa să-și reprogrameze rezervarea, și chiar oferă-le un discount motivant. Dacă hotelul are extra-servicii, ca masaj, acces spa, transfer la /de la aeroport, include aceste servicii gratuit și creează un pachet tentant. Include mic dejun sau demipensiune oaspeților ce au rezervări fără masă, deoarece eliminarea acestor cheltuieli poate fi foarte tentantă pentru oaspeți, iar pentru hotelier impactul financiar este redus.

Pe lângă aceasta, promovează activ în mediul online eforturile făcute pentru protejarea sănătății oaspeților.
Igienizarea periodică a spațiilor de cazare, limitarea interacțiunii cu angajații hotelului folosind soluții moderne și inteligente de rezervare și acces în cameră, pot fi factori decisivi în atragerea oaspeților.

De asemenea, este momentul propice pentru relaxarea politicilor de anulare și pentru oferirea posibilității de rezervări fără dată fixă și fără penalități. 


Pe un oaspete ce și-a anulat acum rezervarea, îl poți face să revină în viitor, la locația ta.

Chiar dacă oaspetele a renunțat la rezervare, nu uita că el a fost interesat de locația ta și că încă poți lua legătura cu el, folosind adresa de mail sau numărul de telefon pe care ți le-a încredințat. Oferă-i un pachet atractiv, pentru a-l face să-și rezerve un loc în viitor la locația ta.

Luând legătura cu clientul și arătându-i că regreți faptul că nu ți-a trecut pragul, eventual oferindu-i și un discount atractiv pentru orice sejur viitor, te vei remarca față de unitățile ce anulează și atât.

Un pachet atractiv ar putea de asemenea să fie configurat de către client. Oferă-i acestuia posibilitatea de a-și configura singur pachetul de servicii dintre cele oferite de unitate, fără costuri suplimentare.


Securizează-ți poziția în piață.

Chiar dacă turismul ia o pauză, oamenii își vor relua călătoriile mai devreme sau mai târziu. Cu o poziție online activă și cu oferte configurate pentru a răspunde nevoilor actuale, te asiguri că locația ta va fi una dintre cele ce vor avea de câștigat la relaxarea restricțiilor.

Rămâi activ și încearcă să profiți de oportunitățile pe care această perioadă de criză ți le pune la dispoziție!

#staionline
#staisanatos


Florin Apetroai
Senior Consultant
 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult