Suntem mai mult decât conștienți de impactul pe care îl are epidemia de coronavirus asupra industriei hoteliere din România și nu numai.

Managerii hotelurilor sunt în fața unui număr enorm de anulări, din partea clienților ce nu mai pot călători. Pare că singura opțiune este de a suspenda orice activitate și a reduce costurile cât mai mult. 

Totuși, această perioadă poate fi folosită pentru a fi proactiv și pentru a te reinventa!
De fapt, când ai avut ultima dată timp doar să stai și să analizezi potențialul afacerii tale?

Cu industria hotelieră pusă practic pe pauză, este absolut necesar să implementezi strategii pentru a preveni mai multe anulări ulterioare și pentru a te asigura că o rezervare anulată nu este doar o oportunitate ratată. 

Mai jos vei găsi câteva strategii care te vor ajuta să profiți la maxim de anulările curente și să minimizezi riscul unor alte posibile pierderi.


În primul rând, concentrează-te pe rezervările încă active, pentru a limita pierderile, înainte ca oaspeții să apuce să și le anuleze.

Deoarece regulile în privința călătoriilor se înăspresc, acționează înaintea clienților și contactează-i tu primul pe ei, pentru a te asigura că limitezi media de anulări.

Contactează-i pe oaspeții cu rezervări în perioada apropiată, ce vor fi mai mult ca sigur nevoiți să anuleze și oferă-le șansa să-și reprogrameze rezervarea, și chiar oferă-le un discount motivant. Dacă hotelul are extra-servicii, ca masaj, acces spa, transfer la /de la aeroport, include aceste servicii gratuit și creează un pachet tentant. Include mic dejun sau demipensiune oaspeților ce au rezervări fără masă, deoarece eliminarea acestor cheltuieli poate fi foarte tentantă pentru oaspeți, iar pentru hotelier impactul financiar este redus.

Pe lângă aceasta, promovează activ în mediul online eforturile făcute pentru protejarea sănătății oaspeților.
Igienizarea periodică a spațiilor de cazare, limitarea interacțiunii cu angajații hotelului folosind soluții moderne și inteligente de rezervare și acces în cameră, pot fi factori decisivi în atragerea oaspeților.

De asemenea, este momentul propice pentru relaxarea politicilor de anulare și pentru oferirea posibilității de rezervări fără dată fixă și fără penalități. 


Pe un oaspete ce și-a anulat acum rezervarea, îl poți face să revină în viitor, la locația ta.

Chiar dacă oaspetele a renunțat la rezervare, nu uita că el a fost interesat de locația ta și că încă poți lua legătura cu el, folosind adresa de mail sau numărul de telefon pe care ți le-a încredințat. Oferă-i un pachet atractiv, pentru a-l face să-și rezerve un loc în viitor la locația ta.

Luând legătura cu clientul și arătându-i că regreți faptul că nu ți-a trecut pragul, eventual oferindu-i și un discount atractiv pentru orice sejur viitor, te vei remarca față de unitățile ce anulează și atât.

Un pachet atractiv ar putea de asemenea să fie configurat de către client. Oferă-i acestuia posibilitatea de a-și configura singur pachetul de servicii dintre cele oferite de unitate, fără costuri suplimentare.


Securizează-ți poziția în piață.

Chiar dacă turismul ia o pauză, oamenii își vor relua călătoriile mai devreme sau mai târziu. Cu o poziție online activă și cu oferte configurate pentru a răspunde nevoilor actuale, te asiguri că locația ta va fi una dintre cele ce vor avea de câștigat la relaxarea restricțiilor.

Rămâi activ și încearcă să profiți de oportunitățile pe care această perioadă de criză ți le pune la dispoziție!
 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.