Mai știi când ai fost la restaurantul ăla și chelnerul și-a amintit că-ți place un strop de frișcă în espresso, nu mult, doar o linguriță sau că preferi friptura medium sau că nu suferi ardeii iuți verzi, dar te dai în vânt după cei roșii? Mai știi sentimentul acela de bine? Mai ții minte că te-ai simțit prețuit, ai simțit că ți se acordă atenție, că ești un om și nu doar un număr de card? Probabil ai uitat că asta te-a făcut să fii mai generos decât ești de obicei în ceea ce privește bacșișul pentru că serviciul a fost atât de bun încât răsplata a venit de la sine.
Câți dintre clienții hotelului tău pot spune același lucru despre serviciile tale?

Dacă ai avea o baghetă care să acționeze ca o instanță ce ține minte tot și nu doar că ține minte, ci și sincronizează și leagă informațiile între ele în așa fel încât să te reprezinte și să te vândă cât mai bine?

Știm deja ca software-ul de management hotelier e un soi de nucleu în jurul căruia se rotesc gravitațional toate operațiunile. Sau ar trebui să fie. Numai că nu orice PMS vine cu soluții integrate. Și atunci când nu există integrare și sincronizare, te pomenești cu un sistem haotic în care se mișcă în dezordine tot felul de ”corpuri”: sistemul de rezervări, channel managerul, booking engine-ul, elmentele de tehnologie mobilă, softul de chei, softul de contabilitate etc. Și niciun ”corp” nu știe ce fac celelalte, pe unde umblă. Datele nu sunt conectate, deciziile nu se pot lua având în față un tablou trunchiat, iar ”ograda” ta începe să semene cu o mulțime de găini fără cap. Care degeaba fac ouă dacă tu nu știi pe unde le fac, dacă nimeni nu le adună și dacă nimeni nu face omletă și cozonaci din ele, ci le lași să expire prin vreun cotlon.

Cea mai mare provocare o reprezintă capacitatea de a folosi datele la adevăratul lor potențial, în așa fel încât afacerea ta să crească de pe urma lor. Nu e de ajuns să ai fișe de cazare ale clienților, dacă nu ai un profil al lor. Unde să scrie tot: de la date de contact, la cum preferă să achite sau să-și bea cafeaua.
Dacă nu ai datele lor de contact, nu ai cum să le vinzi. Nu ai cum să-i fidelizezi. Iar toate astea trebuie să fie ușor accesibile, cu un click, nu să necesite săpături prin 3 softuri diferite.

Degeaba stabilești o politică de prețuri eficientă dacă acestea nu se actualizează AUTOMAT pe toate canalele de vânzare.
Degeaba dotezi departamentul de housekeeping cu aspiratoare performante dacă nu ai un sistem centralizat care să trimită cameristele să curețe camera și apoi, să le scoată instataneu la vânzare.

Degeaba se pot face rezervări online dacă oaspeții nu primesc confirmarea automat și trebuie să aștepte 3 ore ca să-și amintească recepționerul tău să le trimită un email. Ore în care se pot răzgândi și pot rezerva de la concurentul mai atent la nevoile lor.

Cu fiecare an, instrumentele software pe care le avem la dispoziție sunt din ce în ce mai complexe și colectează din ce în ce mai multe date. Teoretic, ar trebui să știm din ce în ce mai multe despre clienți, despre piață, despre politica de prețuri, să luăm decizii mai informate. Din păcate, toată această cantitate uriașă de informație rămâne un balast steril fără un sistem care s-o ordoneze, s-o centralizeze și s-o sincronizeze. Organizarea informației este primordială și, din păcate, adesea e neglijată.

O tehnologie integrată înseamnă O SINGURĂ PLATFORMĂ, UN SINGUR PANOU DE COMANDĂ care să furnizeze tot. Un ecosistem natural, care funcționează independent și pentru care nu este nevoie de 15 log-in-uri și de deschiderea a opt softuri diferite.
Încearcă o astfel de platformă aici.  Schimbă aerul.  Schimbă modul de a gândi datele.