Hotelul fără un soft bun (PMS) e ca trimisul de mesaje prin porumbeii călători. Poți reuși, dar durează o eternitate și riști să pierzi multe pe drum

Știți care este cea mai mare problemă pe care o întâmpinăm în activitatea noastră? Faptul că la întrebarea ”ce așteptări aveți de la softul dvs. de management hotelier”, primim cu greu un răspuns. Mulți dintre hotelieri încă nu știu cu ce-i ajută și cum ar trebui s-o facă. Puțini sunt cei care știu exact ce să ne ceară. Iar nebuloasa este lucrul cel mai dăunător în orice branșă.

Un soft trebuie să-ți ușureze munca și să-ți aducă profituri. E deja un clișeu, cea mai banală definiție, dar e unul care încă nu e perceput la corecta amplitudine de toată lumea. Trebuie să te secondeze, să-ți preia din sarcini. E un instrument de care ai nevoie, nu e o obligație. Este un atu, nu o impunere. Ca telefonul, ca automobilul, ca mașina de spălat, un soft face viața mai ușoară.

 Așa cum nu trebuie să te mai deplasezi ca să vorbești cu un om la 100 de km, ci pui pe mâna pe telefon, la fel de logic, nu mai trebuie să introduci manual rezervările, nu mai trebuie să ții disponibilitatea pe caiet, nu mai trebuie să numeri pungile de orez ca să știi câtă materie primă ai în orice moment la restaurant.

 Așa cum s-a inventat telefonul, așa s-au inventat softurile de management hotelier, care fac toate astea pentru tine. Să ții evidența disponibilității în tabele excel sau pe caiete e totuna cu a trimite un porumbel călător când restul omenirii apasă niște taste pentru a comunica unii cu alții.

De ce îți trebuie un soft de management hotelier?

-        Pentru că ai nevoie de disponibilitate în timp real peste tot. Pentru că dacă nu este actualizată peste tot, nu vinzi cât ar trebui, deci, pierzi bani. Pentru că automatizarea îți oferă control și elimină pierderile.

-        Pentru că doar un soft, o mașinărie pot fi omniprezente și pot opera modificări SIMULTAN pe OTA, pe propriul site, pe FB, oriunde. Tu, acceptă asta, nu poți s-o faci. Ești om, nu ești mașină.

-        Pentru că elimină eroarea umană.

Cu un sistem de rezervări în cloud, poți gestiona inventarul dintr-un singur loc, de pe o platformă unică. De ce să speli rufele la râu, apoi să le agăți în bătaia vântului, când au apărut spălătorii cu mașini de spălat și uscătoare? De ce să riști overbookingul, de ce să pierzi clienți, când poți să câștigi noi clienți și să-i fidelizezi pe cei vechi?

-        Pentru că oaspeții sunt mai mulțumiți, iar satisfacția lor aduce venituri în plus pentru tine

O soluție integrată, ca PYNBOOKING, permite informației să circule de la un sistem la altul, centralizând și organizând detaliile despre oaspeți și rezervări într-un singur loc, de unde pot fi accesate și gestionate rapid, iar actualizările au loc în timp real. Cu un simplu click, poți vedea când vin oaspeții, ce preferințe au, cum au rezervat și, cu cât știi mai multe despre ei, cu atât le poți vinde mai repede și mai ușor.

-        Pentru că nu poți oferi servicii de calitate fără coordonare, cu disfuncționalități, cu sincope. Cu un sistem automatizat, personalul tău știe ce să vândă și cui să vândă. Sarcinile sunt distribuite eficient: booking engine-ul vinde pe site-ul și pagina ta de facebook, channel managerul vinde peste tot, softul de recepție preia vânzările de la canalele de vânzare online, recepția preia rezervările de grup/corporate/agenții, facturează, trimite oferte, se ocupă de clienți, camerista, când termină de aranjat o cameră, bifează de pe telefonul mobil sau tablet că respectiva cameră este curate și pregătită de inspecție, mai mult, are și opțiunea de a încărca pe folio consumația de mini-bar. La micul dejun, în mod similar, se poate bifa pe telefon sau tablet cine a beneficiat de el și cine nu, cine a venit și cine urmează să mai vină, a trecut epoca foilor pe care mâzgăleam cu pixul. În orice moment, știi cine ce servicii a comandat, ce materii prime ai în bucătărie, ce plăți s-au făcut sau urmează să se facă, rezervările sunt confirmate automat, upgrade-urile, la fel. Și toate acestea simultan. 

Noi credem că ai lucruri mai inteligente de făcut, tu sau angajații tăi, decât mutarea datelor  dintr-un loc într-altul.

Tu nu ești de aceeași părere? De ce nu-ți acorzi creditul pe care noi ți-l dăm?

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.