31 Aug

Industria ospitalității are șansa de a-și crește veniturile și de a-și micșora cheltuielile integrând ceea ce se numește Internet of Things în operațiuni. Nu ne forțăm prea tare imaginația dacă ne gândim la un sistem inteligent de management al energiei care știe când camera nu e ocupată și ajustează temperatura în consecință, ceea ce duce la o reducere a consumului cu 20-45%. Sau gândiți-vă cum ar fi ca un client, prin aplicațiile hoteliere, să controleze prin comenzi vocale iluminarea, căldura sau telecomanda televizorului.

Telefoanele mobile au schimbat modul în care muncim, în care ne deplasăm sau ne distrăm. Astăzi, aproape 85% din populația globului are acoperire pentru telefonul mobil. Mobilele au schimbat pentru totdeauna modul în care clienții relaționează cu hotelierii. Din ce în ce mai multe hoteluri folosesc tehnologia mobilă pentru servicii de check-in sau pentru a-și deschide ușa prin aplicații care folosesc comunicarea wireless. Costurile cu personalul scad, în timp ce satisfacția clienților crește, economisind timpul pierdut la recepție. Iar pionierii domeniului hotelier permit și controlul sistemului de iluminat sau al temperaturii prin telefon.

Serviciile hiperpersonalizate sunt un alt aspect care poate aduce beneficii. 78 la sută dintre utilizatorii de internet vor conținut personalizat. Datele pe care le aveți despre oaspeții voștri vă ajută să realizați un profil al preferințelor lor și să pregătiți camera și servicii în consecință.

Interacțiunile încep să fie digitale chiar și la fața locului. Check-in online pe tableta plasată la recepție, comenzi room-service online, late check-out, consultanță prin chat (ce restaurant franțuzesc îmi recomandați în zonă? Cât fac de aici până la aeroport? De unde pot închiria o mașină?) – tot atâtea idei de asistență online oferită clientului în incinta hotelului.

Sistemele integrate, cele care comunică între ele, departamentele sincronizate, de la recepție la bar și housekeeping – acestea sunt soluția viitorului. Iar viitorul începe de azi.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr