Pentru că turiştilor nu le place să stea la coadă, utilizarea unui sistem de tip “self service” pentru operaţiunile de cazare este o soluţie salvatoare în zilele aglomerate. Aceasta nu înseamnă obligatoriu existenţa unui echipament scump de tip “kiosk”. În cazul Pynbooking, aplicaţia de self-service (Kiosk Hotel) poate sta chiar pe o tabletă obişnuită, ceea ce simplifică întreg procesul şi reduce semnificativ costurile. Facilitățile de tip „self service” sunt la mare căutare, în orice domeniu, de la aplicaţiile operatorilor de utilităţi, până la spălătoriile auto, preferate de 62% dintre români.
 

În esență, un kiosk este un echipament digital cu touch screen, pe care clienţii pot efectua singuri operaţiunile de check-in şi check-out. Elementul cheie nu este însă echipamentul, ci aplicaţia asociată, care trebuie să fie cât mai simplă şi intuitivă. Trebuie să fie uşor de utilizat, dar totodată să preia toate informaţiile necesare finalizării acestor operaţiuni, în aplicaţia principală de gestiune a hotelului.  Dacă în locul unui echipament  scump şi complex, este utilizată o tableta obişnută cu Android, toată lumea are de câştigat. Turiştii pentru că nu mai aşteaptă, hotelurile pentru că blochează mai puţini oameni în activităţi de rutină.

Câştiguri aduse de soluţia Kiosk Hotel

Info kiosk-ul este o extensie a recepţiei hotelului. Prin integrare cu aplicaţia de gestiunea (PMS) permite clienţilor să efectueze singuri o serie de operaţiuni: informare, check-in, check-out, plată etc. Această facilitate elimina cozile şi oferă clienţilor un plus de libertate. Complementar, angajaţii din Recepţie vor avea mai mult timp pentru activităţi mai importante, inclusiv o comunicare mai bună cu alţi musafiri, care au nevoie de ajutor. O soluţie info kiosk este de mare ajutor în zilele aglomerate sau atunci când personalul din Recepţie nu este suficient.

Sper deosebire de alte aplicaţii similare, soluţia Kiosk Hotel de la Pynbooking nu este integrată în PMS, ci este parte integrantă a acestui sistem. Astfel oferă funcţionalităţi multiple, inclusiv emiterea codului de acces pentru camere, înregistrarea datelor fiscale pentru plată (diferenţiat Persoana Fizică/Persoană Juridică), plată efectivă etc. Totul rapid, fără hârtie şi fără ajutor uman. Este o componentă inclusă în abonamentul lunar Pynbooking, iar utilizarea acesteia nu implică efort, implementare sau configurări. Soluţia poate rula atât pe un echipament info kiosk dedicat, cât şi pe o simplă tabletă.
 

Chiar dacă nu va putea rezolva orice problemă,  aplicaţia Kiosk Hotel va prelua toţi clienţii pentru care procesul de cazare decurge standard. Cazurile care au nevoie de ajutor vor ajunge la recepţia fizică, unde vor putea primi întreaga atenţie necesară. Astfel, atât clienţii care se grăbesc, dar şi cei care ajung efectiv la Recepţie vor avea o experiență pozitivă.

  • Reducere cozile şi timpul de aşteptare în Recepţie
  • Permite automatizarea operaţiunile de check-in şi check-out
  • Oferă clienților o experienţă superioară
  • Permite angajaţilor să se concentreze pe clienţii care au nevoie de ajutor

Amortizarea investiţiei

Pentru mulţi, termenul info kiosk face trimitere la un echipament complex, aşezat pe un stand propriu şi care ajunge să coste câteva mii de euro. Vestea bună este că există soluţii multe mai accesibile. Aplicaţia Kiosk Hotel de la PynBooking poate rula pe o tabletă obişnuită, ceea ce face ca investiţia iniţială să fie minimă. Mai mult, dacă este nevoie (grup de turişti veniţi cu autocarul, spre exemplu) un alt echipament poate fi adăugat foarte uşor şi rapid. Practic, aplicaţia Kiosk Hotel funcţionează ca un angajat suplimentar în Recepţie. Pentru a face o proiecţie a amortizării, calculul este simplu.  Pentru câte ore este nevoie de creşterea numărului de angajaţi prezenţi în Recepţie şi care sunt costurile salariale asociate. Complementar, aplicaţia Kiosk Hotel elimină hârtia din procesul de check-in, check-out, deoarece turiştii nu mai semnează pe formulate printate, iar facturile sunt expediate în format digital, direct pe email. La aceste economii directe se adaugă satisfacţia clienţilor, care nu mai aşteaptă şi a celor care primesc mai multă atenţie din partea angajaţilor. Indiferent de scenariu, cu siguranţă un astfel de calcul dă cu plus, iar investiţia se amortizează rapid.

 

Să utilizezi în hotel sau pensiune un sistem de tip self sevice kiosk este semn de modernizare şi respect faţă de clienţi. Timpul este important pentru toţi şi nimeni nu vrea să îl piardă aşteptând la Recepţie, pentru încheierea unei operaţiuni de rutină.  Prin urmare, de ce să nu pui tehnologia să lucreze pentru tine, mai ales că Pynbooking Kiosk Hotel este simplu de utilizat şi la un cost foarte accesibil. Contactează-ne chiar acum pentru informaţii suplimentare despre serviciile de tip self service/kiosk hotel, la telefon sau e-mail sau citeşte despre cum folosesc alte hoteluri serviciile noastre, dacă nu eşti încă pregătit pentru o astfel de discuţie.


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult