Când au apărut primele tablete, mulți au crezut că sunt destinate exclusiv pentru ”consumatori casnici”, nu pentru afaceri. Dar, de atunci, tehnologia mobilă a penetrat mediile business de toate dimensiunile și formele. Companii din domenii dintre cele mai diferite au folosit și adaptat tehnologia mobilă în soluțiile lor, descoperind modalități productive în care pot folosi tabletele, asigurând angajaților acces în timp real la informații, luând legătura cu clienții lor și răspunzând nevoilor acestora. În comparație cu sistemele tradiționale, din ce în ce mai nepractice, mediul business se bazează din ce în ce mai mult pe mobilitate pentru a oferi soluții problemelor legate de muncă.


În mod similar, hotelierii încep să folosească tehnologia mobilă, nu doar pentru a crește productivitatea și profitabilitatea, ci și pentru a crește gradul de satisfacție a clienților. Echiparea personalului de la recepție cu o tabletă crește calitatea serviciilor. Tabletele oferă posibilitatea unei experiențe personalizate. Recepționerul poate socializa și interacționa cu oaspeții, iar venirea lor va semăna mai mult cu un bun-venit decât cu o tranzacție. Iar dacă e vorba de cazarea unui grup, timpii de așteptare vor fi reduși semnificativ, iar check-in-ul va decurge lin, fără hopuri. 

Tabletele pot ajuta și la procesul de colectare a informațiilor, precum abonarea la liste de mail, rezervări, comenzi de produse și servicii. Personalul poate accesa rapid informații despre clienți, de pildă, poate verifica dacă este un oaspete la prima ședere sau unul fidel. Prin automatizarea acestor procese, clientul este mai bine servit, iar personalul își poate dedica timpul primirii oaspeților și se poate mișca prin hotel, nemaifiind legat de recepție.

Cu un PMS mobil, hotelierii pot accesa rapoarte și informații esențiale de oriunde. Nu mai sunt legați de recepție. Cameristele pot lăsa observații în timp real legate de starea camerelor. Astfel se reduce nevoia alertelor manual sau numărul de ocazii când se sună la recepție pentru diverse. Practic, fiecare angajat care are acces la PMS poate afla ce are de făcut, exact la momentul când nevoile apar.

Oferă-le angajaților tăi acces mobil la sistemul de management hotelier și vei vedea cum sunt mai productivi, mai eficienți, iar clienții mai mulțumiți. Vor interacționa mai profitabil cu oaspeții. 

Dacă n-ai făcut-o încă, îndrăznește: pleacă de la recepție, mobila stă și fără susținerea ta. Mișcă-te unde este nevoie de tine, unde sunt oaspeții tăi. Nu, PMS-ul nu va fura munca angajaților. Ci le va permite să se ocupe de ceea ce contează: de clienți și va da altă valoare muncii lor. Nu de simpli executanți de formalități.

 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.