În Lunca Corbului, se află un preafrumos hotel numit Cristal Palace. 


 

Pe managerul preafrumosului nostru hotel, îl cheamă Dorel. Dorel este manager dedicat, pasionat de meseria lui. Hotelul, ca orice hotel care se respectă, este accesibil pentru rezervări pe site-urile binecunoscute booking.com și expedia.com. Atunci când se efectuează o rezervare, una dintre sarcinile lui Dorel este să preia și să introducă datele rezervării în sistemul său de gestiune PMS. Dacă hotelul nostru este unul mare, de 4 sau de 5 stele, atunci Dorel este doar manager de rezervări. Iar o parte substanțială a zilei lui de lucru arată cam așa:


 

1. La ora 10.30, în luminoasa dimineață de vară, faxul de la hotelul Cristal Palace bipăie promițător, iar emailul se-nverzește vesel: a venit o rezervare prin Booking.com. Dorel e ocupat momentan, trebuie să răspundă unor modificări care s-au făcut peste noapte.


 

2. La ora 10.45, Dorel observă rezervarea.


 

3. Dorel adaugă sus-numita rezervare în sistemul PMS de gestiune hotelieră. Care-i ca un cal bătrân pentru Dorel, se împotmolește, e și cam îndărătnic și-l lasă picioarele când ți-e rezervarea mai dragă. De pildă, calul nostru nu este familiarizat cu conectarea 2Way-xml booking. N-a mâncat în viața lui un asemenea jar. Nu știe ce e aceea o conectare la datele de pe facebook.com, android sau API date Firme din România. El este o mârțoagă rămasă la tehnica de acum 10 ani, când era el mânz. Dar deh, timpul și tehnologia nu iartă pe nimeni.

 

 

4. Trec cam 5 minute. Iar asta pentru că Dorel are experiență și se mișcă în PMS cu agilitate. Dorel merită o primă. Sigur, se mișcă rapid presupunând că n-a avut copilul colici, iar el n-a pierdut noaptea. Căci, dacă a avut, se-ntâmplă să mai greșească, să introducă date eronat și s-o ia de la capăt. Dorel nu mai ia primă.


 

5. Cineva vine să facă un check-out. Dorel întrerupe introducerea rezervării, urmând s-o reia după ce se ocupă de clienți.


 

6. După alte 15 minute, Dorel ajunge în admin la expedia.com și modifică numărul camerelor disponibile cu una în minus. Dacă ar mai colabora și cu alte site-uri, Dorel ar trebui să repete operațiunea în fiecare dintre acestea.

 

 

7. Liniște și pace. Dorel apasă butonul de refresh și verifcă emailul. Se-ncruntă. Ce să vezi, rezervarea anterioară, cea venită de pe booking.com, a fost anulată.

 

 

8. Dorel intră din nou în PMS pentru a anula rezervarea. PMS-ul e obosit și răsuflă greu.


 

9. Dorel revine în Expedia.com ca să modifice iarăși numărul de camere disponibile cu una în plus. 

 

S-a făcut ora mesei. Cât Dorel ia masa, rezervările își dau coate în email, faxurile curg valuri. Revenit în fața calculatorului, Dorel găsește trei rezervări de la booking.com, o anulare, două modificări de date și două rezervări de la expedia.com. Până la 16:00, are de muncă, nu glumă. A doua zi, Dorel își propune să vină de la 7 pentru a avea timp să introducă în sistemul de gestiune rezervările făcute peste noapte. 
 

Pentru că are un cal leneș, o șa franjuri și trei potcoave lipsă. 

 

Cât Dorel a stat și a completat tabele în diverse conturi, putea să se ocupe de hotel, de clienți, de angajați, de pagina de facebook, de promovare, de fidelizare. Dorel putea să învețe ceva nou. Nu să completeze rubrici cu nume, prenume, data venirii și data plecării. Două ore și jumătate, dintr-o zi de lucru de opt ore, pierdute. Cum am calculat? 10 operațiuni/zi x 15 minute/operațiune = 150 de minute/zi. 
 

Cât ar costa un channel manager integrat și un booking engine care să-l degreveze pe Dorel de sarcinile astea? 4 lei/zi. Cu cât îl plătești pe Dorel, apropo? Dar orele suplimentare?

"Sunt clientul tău. Și am aflat din presă sau de pe FB că tocmai ai inaugurat un hotel minunat. Ba chiar ai luat și un premiu în turism. Îți caut site-ul, dar nu pot să fac rezervare direct pe el. Fac prin terți. Numai că eu sunt pe alt fus orar. Sau Dorel al tău nu e în momentul respectiv în fața calculatorului pe care este instalat softul PMS, calul răpciugos, ca să-mi confirme rezervarea. Zici că revii cu un telefon? Zici să dau eu un email? Dar eu nu vreau să fiu deranjată. Eu nu vreau să fac mai multe operațiuni decât știu că se poate și este cazul. Și știu că ești premiat. De ce nu mă tratezi ca atare?

Dorel nu știe că există un motor de rezervări (booking engine). Dorel a devenit manager de rezervări la o școală particulară de prestigiu, pe un soft care a fost creat când pe lume nu apăruseră nici booking, nici expedia, nici facebook sau android. Numai că eu știu c-au apărut. Mă folosesc des de ele. De ce nu-mi ești un partener pe măsură și vrei să participi la cursă cu o mârțoagă?"

 


 Munca lui Dorel fără Dorel – aceasta este automatizarea!

 


 

Nu fi Dorel. Plătește 4 lei pe zi și economisești 2 ore și jumătate. În care poți face altceva. Ceva cu adevărat profitabil. Pensionează calul bătrân. Pynbooking e motorul nou. Cu mulți cai-putere. 
 

Compară. 
1. Clientul face rezervare. Pe booking.com, expedia.com, helloromania.eu, turo.ro, tourneo.ro, site-ul hotelului sau FB. Nu contează. Oriunde.
2. Rezervarea se inserează AUTOMAT în softul de gestiune PMS cu toate datele ei. Inclusiv mesajele pe camera sau oferte derivate. 
3. Softul de gestiune Pynbooking trimite modificările în timp real partenerilor. Astfel, vinzi maxim fără risc de suprarezervare. 
4. Crescând numărul de rezervări prin site-ul propriu sau prin pagina ta de FB, nemaiachitând comision de rezervare, profitul crește.

 

Dorel, cât Pynbooking muncește, poate face ceva cu adevărat important. Să fidelizeze clienții, să trimită oferte, sms-uri, să folosească datele pe care deja le are pentru a trimite sms-uri, oferte, știri. Nu să completeze tabele. 

În plus, Pynbooking oferă și ceva ce clienții tăi deja cunosc: checkin online cu fișa de cazare și semnătura pe telefonul sau tableta clientului și checkout și plăți online din contul clientului.

Cere-mi o ofertă. Folosește timpul prezent, nu mai călători în trecut cu Dorel și calul lui anchilozat. Pynbooking este un produs al prezentului, creat în România, care introduce singur rezervarea, singur face cheie și checkin, singur emite facturi, singur încasează, singur face checkout, singur trimite disponibilitate și tarife, oferte și sms-uri. 

 

Nu se împotmolește, nu răsuflă greu, nu are nevoie de servere dedicate, nu are nevoie de asistență. Ci doar de-un dispozitiv cu conexiune la internet.

 

 

Concentrează-te pe clienți. Nu pe cai și pe dorei. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.