În ultimii ani, folosirea tehnologiei în hoteluri a crescut semnificativ, iar hotelurile au acum la dispoziție o varietate de sisteme software. Cheia stă însă în a ști să le alegi, iar acestea trebuie să funcționeze armonios și să se sincronizeze. Între acestea, sistemul de management al proprietății a devenit coloana vertebrală pentru multe hoteluri. Iar acestuia îi sunt asociate diverse aplicații, întrucât un organism are nevoie de mai mult decât de o coloană vertebrală sau un creier. Are nevoie de membre. Dacă se optează însă pentru o variantă integrată, care include channel manager și motor de rezervări, există o eficiență sporită și integrarea garantează construirea unei relații îmbunătățite cu clienții. Ceea ce duce la venituri mai mari.
 

Multe hoteluri, din păcate, au pornit greșit în această cursă. Încă folosesc sisteme instalate pe servere locale, iar comunicarea între PMS și sistemul de rezervări funcționează greoi sau deloc. Unele sisteme nu sunt integrate deloc, altele sunt, dar parțial.

Așadar, dacă te gândești la un nou software sau vrei să-ți îmbunătățești sistemul actual, avem câteva sfaturi care să te ghideze pentru a avea un control sporit, pentru a economisi timp și efort și, în același timp, să-ți maximizeze distribuția și oportunitățile de venituri.

Maparea

Maparea datelor este un aspect important și este primul pas atunci când vine vorba de integrare. Integrarea datelor cu succes nu doar va crește productivitatea și eficiența, ci te va ajuta să nu ratezi update-urile, să nu pierzi rezervările și să împiedici generarea de rapoarte care nu-s conforme cu realitatea din cauza mapării greșite a celor două sisteme. Ca să te asiguri că PMS-ul și sistemul de rezervări sunt coordonate, verifică acuratețea tabelelor de mapare din ambele împreună cu furnizorul de software.

Auditul

În timp ce maparea te asigură că interfețele comunică așa cum trebuie, la fel de important este să programezi un audit regulat pentru a reduce riscul  de erori și pentru a te asigura că primești toate rezervările. Săptămânal, dacă se poate. O revizie regulată îți permite să identifici și să rezolvi posibilele probleme înainte să treacă luni de zile, când va fi prea târziu și vei fi înregistrat deja venituri mai mici și clienți nemulțumiți. Ar trebui să te asiguri că toate sistemele se updatează prompt. Iar un provider de software în Cloud se va ocupa singur de asta.

Distribuția

 

Ar trebui să ai un control absolut în ceea ce privește canalele și produsele pe care le vinzi. Folosește la capacitate maximă sistemul de rezervări pentru a te asigura că ai o distribuție completă pe toate canalele și că modificările pe care le faci ofertelor și tarifelor se propagă peste tot în timp real. Motorul de rezervăridirecte trebuie să poată fi personalizat în conformitate cu PMS-ul tău și să te facă să ieși în evidență pe piață. PMS-ul tău trebuie să acopere întreaga gamă de rezervări, indifferent de proveniența lor, să-ți permită să-ți organizezi tarifele pe OTA etc.

Fără respectarea acestor trei reguli de bază, nu putem vorbi de soluții software integrate.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.