Oaspeții tăi așteaptă promptitudine și personalizare într-o industrie a serviciilor caracterizate prin dinamism. Valoarea creării unei experiențe de calitate n-a fost niciodată mai importantă.  

Conform Harvard Review, clienții care au avut ”cea mai de calitate ședere” vor cheltui cu 140% mai mult decât cei care au avut o ședere neplăcută, iar 78%mai mult dintre consumatori au renunțat la o tranzacție din cauza unor servicii defectuoase. Așa cum știm, clienții mulțumiți sunt cei mai ușor fidelizabili. În medie, clienții loiali ajung să cheltuie de 10 ori mai mult decât valoarea primei lor achiziții.


Deci, cum faci să îți fidelizezi clienții?

Un PMS dezvoltat în Cloud poate fi soluția. Îi ajută pe hotelieri să anticipeze nevoile clienților înainte și în timpul șederii și să le ofere servicii personalizate. Pot ști dinainte ora venirii și le pot permite check-in online de pe telefon, ceea ce le oferă oaspeților ocazia să nu mai treacă pe la recepție, urmând să se cazeze imediat.

Tehnologia mobilă permite hotelierilor și să dezvolte strategii de marketing bazate pe localizare, targetând oaspeții cu oferte relevante în timp real. Personalul va ști să ofere servicii superioare, comunicând și servind oaspeții în orice moment, indiferent dacă sunt pe proprietate sau înainte și după șederea lor.

Tot tehnologia mobilă ajuta și unei variațiuni de operațiuni din interiorul hotelului. Personalul care e echipat cu device-uri mobile pe care au acces la PMS poate colabora intradepartamental în timp real. Poate procesa cereri de servicii, comenzi, rezervări, plăți direct de pe o tabletă sau un smartphone. Problemele apărute pot fi rezolvate mai ușor, din moment ce personalul află de ele și le poate rezolva de oriunde de pe proprietate. Nivelul calității și promptitudinii crește.