21 Sep

 Oaspeții tăi așteaptă promptitudine și personalizare într-o industrie a serviciilor caracterizate prin dinamism. Valoarea creării unei experiențe de calitate n-a fost niciodată mai importantă.  

Conform Harvard Review, clienții care au avut ”cea mai de calitate ședere” vor cheltui cu 140% mai mult decât cei care au avut o ședere neplăcută, iar 78%mai mult dintre consumatori au renunțat la o tranzacție din cauza unor servicii defectuoase. Așa cum știm, clienții mulțumiți sunt cei mai ușor fidelizabili. În medie, clienții loiali ajung să cheltuie de 10 ori mai mult decât valoarea primei lor achiziții.


Deci, cum faci să îți fidelizezi clienții?

Un PMS dezvoltat în Cloud poate fi soluția. Îi ajută pe hotelieri să anticipeze nevoile clienților înainte și în timpul șederii și să le ofere servicii personalizate. Pot ști dinainte ora venirii și le pot permite check-in online de pe telefon, ceea ce le oferă oaspeților ocazia să nu mai treacă pe la recepție, urmând să se cazeze imediat.

Tehnologia mobilă permite hotelierilor și să dezvolte strategii de marketing bazate pe localizare, targetând oaspeții cu oferte relevante în timp real. Personalul va ști să ofere servicii superioare, comunicând și servind oaspeții în orice moment, indiferent dacă sunt pe proprietate sau înainte și după șederea lor.

Tot tehnologia mobilă ajuta și unei variațiuni de operațiuni din interiorul hotelului. Personalul care e echipat cu device-uri mobile pe care au acces la PMS poate colabora intradepartamental în timp real. Poate procesa cereri de servicii, comenzi, rezervări, plăți direct de pe o tabletă sau un smartphone. Problemele apărute pot fi rezolvate mai ușor, din moment ce personalul află de ele și le poate rezolva de oriunde de pe proprietate. Nivelul calității și promptitudinii crește.

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr