Cum iti convingi oaspetii sa-ti faca reclama?

Cel mai eficient marketing pentru hotelul tău este cel ”din gură în gură”. Cei mai buni agenți publicitari sunt chiar oaspeții tăi. Un studiu recent a arătat că 74 dintre deciziile consumatorilor se iau în funcție de recomandările cunoscuților. Să dezvolți o relație prin social media cu oaspeții tăi cere însă timp. Află cum să maximizezi efectul ”recomandărilor din gură în gură”.

1.    Accentuează-ți prezența online

E mai ușor să-i faci să vorbească despre brandul tău dacă prezența ta în social media este una care inspiră. Postează regulat pe canalele online, fii atent al ce fel de postări duc la cele mai multe interacțiuni și vezi la ce rezonează publicul tău. 
Ia în considerare brandingul. Sunt stilul și designul importante? Sau poate ai o colaborare cu lumea artei? Un restaurant care a câștigat un premiu? Scoate asta în evidență. 

Construiește un brand în jurul acelor caracteristici care te scot din anonimat. Gândește-te și la ce fel de fotografii pun oamenii pe Instagram. Creează un echilibru între elemente precum mâncare/băutură, panorama, ospitalitate, poze individuale, poze de grup. Fii atent la expresiile oamenilor din fotografii. Par să se simtă bine? Sunt invidiabili pentru starea lor? 
 

La fiecare postare, urmărește ce reacții trezește. Se comentează? Dacă da, la ce? După ce fel de postări crește numărul de followers? Dar de scăzut când se-ntâmplă?

2.    Identifică-ți purtătorii de cuvânt și cultivă-i

Followerșii din social media sunt cei mai mari promotori ai tăi. Iar dacă nu sunt încă, au potential să devină. Ei sunt cei care au inițiat interacțiunea cu tine. Există instrumente precum BuzzSumo care te ajută să-ți dai seama cât de influenți sunt followerșii tăi.

Urmărește-i pe care postează din hotelul tău. Cine împărtășește conținut cu feedback pozitiv deja e purtătorul tău de cuvânt. Dezvoltă relația cu el.

3. Fă-i să se simtă speciali

Oamenilor le place atunci când o companie le mulțumește. Oferă-le atenție personalizată. Complimentează-i pentru calitatea fotografiei și fă-le sugestii privind alte zone din hotel pe care le-ar putea accesa sau alte experiențe pe care le-ar putea tenta. Le mai poți mulțumi cu un mic cadou. Asta ar putea genera o nouă postare.


Dă share postărilor cu fotografii și clipuri de calitate pe propriile conturi de social media și pe propriul site. 
Dacă vezi că un influencer va rămâne alături de tine, îi poți face o ofertă de takeover. Asta înseamnă să-i cumpărați o vreme conținutul pe platforma socială. Pe Instagram, un takeover durează o zi și este o ocazie excelentă de a avea conținut proaspăt, diferit de ce postați de obicei. Și, în plus, hotelul tău va avea parte de expunerea la cei care-l urmăresc pe respectivul influencer. Înainte de takeover, influencerul o anunță și-și invite followerșii să-ți urmărească propria pagină. 
Le poți cere oaspeților să concureze pentru un takeover de o zi postând cu hashtagul campaniei.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.