Toată lumea deține azi un smartphone. La propriu. Orice bucătăreasă, orice șofer de taxi, învățătoarea copiilor noștri, instalatorul nostru pe care-l sunăm pe whatsapp. Ți-am vorbit până acum despre clienții tăi. Care te caută, te cunosc, te rezervă, te cumpără pe tine, hotelier, de pe ecranele de câțiva inchi ale telefoanelor lor inteligente.

 
Azi îți voi vorbi despre angajații tăi și despre ce pot face ei cu un software de management hotelier instalat pe telefoanele lor.


Orice angajat are nevoie pentru a-și exercita meseria de instrumente. În ziua de azi, nu-ți mai dotezi ospăratarii cu un carnețel. Ci cu un smartphone. Pixul și hârtia sunt din secolul trecut. Care el însuși era al vitezei. Secolul de azi e al vitezei eficiente. De ce să mai întinzi cabluri, imprimante, când totul poate fi rezolvat de pe un ecran aflat în palma angajatului?


De ce să dai cameristei doar un aspirator și o cârpă de șters praful dacă e nevoie s-o suni de la recepție, după ce ai fost în prealabil anunțat de client, ca să afle că în camera X e nevoie de serviciile ei? De ce nu poate primi o notificare pe telefon ori de câte ori se eliberează o cameră sau un client are nevoi specifice? Și, apoi, odată îndeplinită sarcina, poate bifa în secțiunea de housekeeping a PMS-ului că cerința a fost satisfăcută, cu promptitudine crescută și fără intervenții terțe, care măresc timpii de așteptare și scad eficiența.

Tu nu vinzi doar servicii de cazare. Poate că vinzi și transfer la aeroport. Sau flori de la florăria hotelului. Sau rochii. Pantofi. Parfumuri. Room Service. Masaj la spa. Ședințe de fitness. De ce angajații care se ocupă de toate aceste servicii adiacente să nu primească comenzile direct de la camera în care este cazat clientul respectiv, prin booking engine-ul de pe site? De ce să nu poată elibera o factură care le include pe toate? Dacă ai un produs, de ce să nu-l vinzi pe site? Și de ce să nu poată fi achitat online ca orice din comerțul electronic? PYNBOOKING oferă toate acestea.

Managerul tău are nevoie de un raport al vânzărilor. Nimic mai simplu. Apasă pe un buton și obține informația în timp real. Nu mai este nevoie să ceară eliberarea lui și, în timp ce datele sunt colectate, acesta să devină caduc, neactualizat. Efortul e doar cel de vizualizare acum, pe loc, nu mai există timpi morți.

Un PMS în cloud asigură o mobilitate fără precedent a serviciilor și a angajaților tăi. Care nu vor mai sta legați de recepție, de formalități, de monitoare ale calculatoarelor, nu vor mai depinde de telefoane de la superiori, ci vor interveni punctual, acolo unde este nevoie de ei. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.