01 Nov
Hotelierii știu cât de greu este să obțină rezervări directe. Mai greu ca niciodată. Știu și cât este de dificil să aibă trafic direct pe site, să-și dezvolte site-urile din punct de vedere SEO și să îi convertească pe consumatori. Provocarea e una majoră.

La ce indicator este necesar să fim atenți?

Creșterea volumului de rezervări directe depinde de rata de conversie. Hotelierii trebuie să investească în creșterea procentajului de vizitatori care să devină cumpărători.

Cum se poate îmbunătăți rata de conversie?

Aici, am un singur cuvânt pentru voi: personalizare. Secretul constă în înțelegerea nevoii clientului. Amazon, de pildă, știe totul despre cumpărăturile clienților lor și folosește aceste informații pentru customizarea mesajelor pe care le transmit. Hotelierii, din păcate, tind să trimită mesaje generice, în care, de pildă propun o cameră single unui client care călătorește cel mai des cu familia. Detaliu pe care ar trebui să-l cunoască atunci când încearcă să-l abordeze.

Adresarea potrivită, adaptată la nevoile clientului, este cea mai bună cale de a vă crește rata de conversie. 

Și cum afli ce vor clienții tăi și de unde vin?

Utilizând un soft bun, care are să-ți ofere, dintr-un click, un portret-robot al clientului.

Peter O’Connor, profesor la ESSEC Business Schoool, a coordonat un sondaj într-un grup de hotelieri, urmat de o sesiune de dezbateri cu consultanți și manageri de hotel. Cele două întrebări principale au fost:

Cine este oaspetele în noul an?

Ce sisteme tehnologice și-ar dori hotelierii?


Cine este oaspetele tău?

Oaspetele tău, conform ambelor grupuri, este o persoană care face din ce in ce mai mult apel la tehnologie în viața de zi cu zi, o persoană cu nevoi sofisticate. Așteaptă personalizare, experiențe unice și are așteptări mari. Ca să-l câștigi, trebuie să i te adresezi individual.

Obține-i datele. Trimite-i email-uri cu oferte. Află-i profilul de Facebook și interacționează cu el direct. Reține ce preferințe are și ține cont de ele la șederile următoare.

Cum faci asta?

Cu un PMS inteligent, o soluție completă, care îi oferă oaspetelui tău invitație la Check-in Online și Acces Cod-ul prin SMS sau email, care știe când vine oaspetele tău, când pleacă, ce comandă la room service, un soft care cere și obține feedback-ul clientului, care trimite automat confirmarea rezervării, emite facturi și prin care se poate achita online. Un instrument universal, care te ajuta să afli mai multe despre acest client, de la rezervare la room service, de la plată la două prosoape în plus.

Un PMS inteligent, care acționează în dublu-sens: spre hotelier și spre clientul acestuia. De la rezervare, până la check-out și după aceea. Care îl însoțește pe parcursul întregii relații pe care o dezvoltă cu hotelul.
 

Ce sisteme tehnologice și-ar dori hotelierii?

- Sisteme concentrate pe informații in timp real. 
Sisteme cu capacitate de învățare, care să dea raporturi predictive, sisteme care să conecteze eficient departamentele în interiorul hotelului. Cu alte cuvinte, camerista să știe ce cameră trebuie curățată, managerul de rezervări să știe în orice clipă câte rezervări au intrat în sistem până la ora X cu un simplu click. Fără intermediari, fără drumuri inutile la recepție.

- Sisteme concentrate pe client.
Oaspeților le ceri tot felul de date pe parcusul șederii. Uneori ceri aceleași date de mai multe ori. E momentul să simplificăm procedurile. Odată ce un oaspete ți-a călcat pragul, ia-ți un soft care să nu-l mai trateze ca un străin pe parcursul șederii, cu atât mai important în cazul șederilor repetate. Fără un astfel de instrument, nu vei reuși să obții o analiză predictivă. Email-ul nu mai e de ajuns. Mesageria instantanee este noua formă de comunicare. Spre exemplu, dacă știi că al tău client practică yoga, de ce nu-i dai un mesaj prin care să-l anunți despre ședința de yoga următoare?


Este suficient să-ți propui două lucruri:

- să automatizezi activitatea zilnică, de rutină din hotel.
- să automatizezi comunicarea și interacțiunea zilnică cu oaspeții.

Dacă vrei să afli mai multe despre automatizare, solicită un consultant, AICI.

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb