Care sunt avantajele unui soft pentru care plătești abonament, nu licență?

Din ce în ce mai mulți profesioniști din diverse domenii aleg variant unui software-as-a-service (SaaS). În loc să cumpere și să mențină o tehnologie costisitoare, furnizorii de software-as-a-service permit companiilor care nu au bugete de IT fenomenale să folosească aplicații moderne, sofisticate, adaptate nevoilor și posibilităților lor. Spiritele întreprinzătoare miros rapid oportunitățile, iar un software-as-a-service este cea mai avantajoasă unealtă pentru a rămâne competitiv.

De ce?

Pentru că nu are costuri adiționale, care-n cazul softurilor tradiționale ajung să fie mai mari decât programul în sine. Nu trebuie să cumperi un OZN pentru a-l face funcțional. Nu trebuie să-i dedici spațiu fizic, nici aparatură. Este ca și cum ai face un abonament la un furnizor de servicii de telefonie. Pentru un abonament Vodafone, nu trebuie nimic decât un telefon. Și nici nu te costă ceva să poți iniția apeluri sau trimite mesaje. Set-up-ul la PYNBOOKING costă atât cât set-up-ul unui abonament de telefonie: zero.


 

Nu trebuie nici să plătești pentru update-uri, nici să închizi recepția când vin băieții să repare un bug sau să facă o actualizare. Acestea se fac automat și ai mereu acces la ultima versiune a softului. Gratuit.


 

Practic, plătești pentru ”ce vorbești”. Abonamentul este calculat în funcție de numărul camerelor, iar în cazul booking engine-ului, în funcție de rezervările făcute. Nimic ascuns sau adițional, niciun leu nu se plătește fără justificare.


 

Un software-as-a-service propune cea mai onestă variantă de tarifare. Nu achiți lunar bani pe ceva ce stă inutil pe-un server. Nu. Plătești doar pentru ceea ce folosești. Pentru servicii concrete, pe care le vezi cu ochiul liber în contul tău: rezervări și venituri în plus. Tarifarea se face în funcție de acestea, nu de altceva.


 

În cazul softurilor cu licență, hotelierii cumpără o copie a acestuia. Valoarea este asociată cu drepturile de proprietate intelectuală și este monetizată folosind copyright-ul, la care se adaugă mentenanța și costurile de update. Cu alte cuvinte, farafastâcuri ce nu înseamnă deloc plusvaloare pentru hotel. Cu software-as-a-service, plătești doar un abonament. Iar numărul de useri care-l folosesc este cel decis de hotelier. La soft sau la anumite componente ale lui, pot avea acces managerul general, managerul de rezervări, recepționerul, managerul restaurantului, departamentul de housekeeping etc, iar acestea nu aduc o factură mărită.


 

PYNBOOKING se angajează să aducă beneficii măsurabile și să asigure clienții de valoarea produsului nu verbal, ci-n cifre. Aceștia nu sunt legați prin contracte pe termen lung pentru un produs despre a cărui utilitate nu știu nimic, obligațiile clientului sunt mult mai mici, iar așteptările din partea providerului, mult mai mari. Nu doar că update-urile și mentenanța sunt incluse în abonament, dar acestea se fac automat, fără perturbări ale activităților zilnice desfășurate în hotel.


 

PYNBOOKING este orientat spre client. Și pentru că oferim servicii unor oameni care oferă la rândul lor servicii, știm că valoarea oricărei achiziții se poate susține doar prin ea însăși. PYNBOOKING aduce timp, bani și ușurează munca. Iar pentru asta, plata e proportională și lunară. Fapte, nu vorbe. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.