Cât costă PYNBOOKING și ce știe să facă?

O întrebare onestă la care cei mai mulți provideri ezită să ofere un răspuns. Pentru că se plasează pe o poziție de superioritate și presupun că vin din niște laboratoare unde au loc operațiuni complicate pe care muritorii de rând nu le înțeleg. Așa că răspund evaziv, promițând în cuvinte pompoase ”beneficii” și ”plusvaloare”. Nu și noi. Noi îți spunem concret ce primești în schimbul banilor tăi. Pentru că și tu, și noi muncim și respectăm asta. 

Cât mă costă?

Un abonament lunar. Ca la serviciile de telefonie sau de internet.

În ce cuantum este acesta?

Pentru un hotel de 20 de camere, care achiziționează programul de software și channel manager, 70 de euro lunar. 

Ce servicii include abonamentul?

Acces la soft cu toate funcționalitățile lui: disponibilitate, administrarea rezervărilor pe toate canalele de vânzare, generare de rapoarte, check-in online, check-out online, alocare de camere, plăți online, emailuri de confirmare, invitație la review-uri, emitere de facturi. Tot ce înseamnă activități zilnice, de rutina, într-un hotel.  Iar toate astea sunt posibile de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. 24/24, 7/7. Ai obosit citind? Ei bine, el nu obosește executând toate acestea.

E ca și cum ai avea un angajat minune, pe care-l plătești cu 70 de euro pe lună. Un superman la dispoziția ta, oricând. Fără scăderi de eficiență, fără stres, fără sporuri, fără ore suplimentare de plătit, fără concedii. 

Contra unei sume de 70 de euro pe lună, trimite confirmarea rezervării, face invitație la check-in online, generează fișa de cazare cu semnătura clientului, adaugă rezervarea în sistem, alocă, închide camerele la vânzare imediat ce au fost introduse rezervările în PMS, eliminând riscul de overbooking, generează cardul de acces în cameră, mapează și grupează serviciile în folio, generează facturi și le trimite în softul de contabilitate, emite bonuri de casă.

Un angajat care te reprezintă online, pe OTa, pe site-ul propriu, pe FB,  te vinde, promovează serviciile adiacente, încasează, are mereu disponibilitatea la zi, știe tot și poate tot. E ubicuu și atotputernic.

Gândește-te ce ar însemna să faci toate astea cu resursă umană. De câți angajați ai avea nevoie? La un calcul simplu, 14 angajați. Iar sincronizarea lor ar fi un calvar în ceea ce privește disponibilitatea când rezervările vin de pe canale multiple (site-uri precum booking, expedia, hotel.com etc, site propriu, facebook, email, fax). Practic, fiecare rezervare nouă sau fiecare modificare/anulare presupun o restartare a operațiunilor pe toate acestea. Când la recepție apare un grup ce trebuie cazat, o nuntă la restaurant sau o indispoziție fizică a angajatului care e, pe drept cuvânt, copleșit. 

Uman vorbind, este imposibilă o coordonare în timp real pe atâtea fronturi. 

70 de euro (20 camere). Pentru a face ceea ce tu și nimeni nu poate.