Booking.com face un nou pas spre personalizarea serviciilor oferite turiștilor, folosindu-se de Inteligența Arficială.

Compania olandeză nu ezită în a integra noile tehnologii în produsele lor recente, țintind spre personalizarea experiențelor călătorilor și anticiparea intențiilor lor, bazându-se pe preferințele anterioare.

Booking.com se alătura brandurilor care s-au conectat la Inteligența Artificială, permițându-le utilizatorilor să aibă acces la rezervări la o anumită destinație printr-un singur cod QR și oferindu-le o experiență personalizată bazată pe preferințele din trecut.


Noua funcționalitate Booking Experiences este deocamdată în faza de pilot, în Amsterdam, urmând să fie disponibilă pe piața internațională spre sfârșitul verii. Platforma se folosește de tehnologia AI pentru a ”prezice” intențiile de călătorie și pentru a oferi servicii customizate, cu opțiuni de plată în rate și cu poziții prioritare de așteptare.


Fiecare client trebuie privit ca individ și nu ca membru al unei mulțimi indistincte de persoane. - aceasta este filosofia după care par să se ghideze.


Dacă Booking.com încearcă să prevadă viitorul, hotelierii trebuie să-ncerce, cel puțin, să țină pasul cu prezentul. Oaspeții au nevoi explicite, interese personale, preferințe individuale. Fiecare client e diferit. 
Concentrează-ți atenția spre client. Nu spre birocrație inutilă. Câștigă timp pe care să-l folosești pentru ceea ce contează. Satisfacția clientului, nu ore întregi de băgat date într-un PMS învechit, care mai și cere o infrastructură greoaie și costisitoare.


Vremea din filmele SF e aici. ACUM. Când în industria în care evoluezi apare în mod activ ceva, precum inteligența artificială, ce acum câțiva ani părea ficțiune, tu mai stai să introduci rezervare cu rezervare în PMS, să modifici data de ocupare a unei camere și să numeri roșii pentru restaurant, ca să știi câtă ciorbă mai ai de vânzare azi? Nu ți se pare dramatic?


PYNBOOKING face asta pentru tine. Se ocupă de rezervări, actualizează disponibilitatea pe toate canalele cu care lucrezi, și numără și roșii ca să știi câte trebuie să mai comanzi mâine ca să-ți ajungă pentru weekend. Că de-aia are POS Restaurant. Zău, e ridicol ca-n epoca AI să stăm și să numărăm camere și tomate. Două la primărie, patru la conferință, una în weekend... câte am zis? Of, iar trebuie s-o iau de la capăt...

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.