Comportamentul de consum s-a modificat mult în ultimii ani. Dacă acum 20 de ani, tinerii nu prea-și permiteau să călătorească sau o făceau o dată, de două ori pe an, accesibilitatea noilor mijloace le-a deschis drumul la cote neimaginabile. Călătorii tinerii nu se limitează la cei care-și fac banchetul de absolvire pe Valea Prahovei sau Revelionul în Poiana Brașov. ”Milenialii”, cum sunt numiți, sunt un grup cu dinamică aparte. Caută Aventura, dar vor să și-o plănuiască fără să fie nevoiți să se ridice din pat. Researchul lor este EXCLUSIV ONLINE. Așa că gândește-te rapid cum te pliezi pe nevoile lor de consum.

Știrile de săptămâna asta au început cu câți bani au lăsat în Cluj-Napoca tinerii veniți la Untold. 23 de milioane de euro. Noi susținem că plaja asta de consumatori nu e una de disprețuit. Doar pentru că au converse și jeanși, nu înseamnă nu au și dorința și mijloacele de a călători.

Ș.      Site-ul standard și review-urile nu sunt de ajuns

Hotelurile trebuie să profite de avantajele pe care le oferă social media dacă vor să vorbească același limbaj cu grupa aceasta de vârstă. O strategie deșteaptă în social media asigură o prezență în online care se evidențiază în mulțimea de hoteluri. De la Twitter la Snapchat, e timpul să vă redefiniți prezența în online.

2.     Dezvoltarea pe mai multe platforme

Ca să te integrezi în trendul millenialilor, Facebook sau Twitter nu sunt de ajuns. Ai nevoie de o strategie care să cuprindă toate platformele. Pnetru mulți din acest segment, Facebook e depășit. Din moment ce până și părinții lor îl folosesc. Instagram și Snapchat sunt un must, iar Vine este noul ”it”. Iar ideal ar fi te ocupi de asta înainte de începutul sezonului.

3.     Interacțiunile potrivite

Cea mai mare greșeală pe care hotelierii o fac atunci când încearcă să-și intensifice prezența în social media este să se limiteze la postatul de conținut. Când acesta nu valorează nimic fără interacțiuni. Să ai 15 statusuri pe Fb sau 30 de tweeturi pe zi nu îți va scoate hotelul din zona gri. Decât dacă provoci oamenii, dacă se comentează, dacă ai feedback.

Convinge-ți oaspeții să scrie review-uri, provoacă-i la sugestii, încurajează-i să se exprime, uneori chiar prin intermediul unui concurs cu premii.

4.     Servicii online

Lărgește gama de servicii online. Oferă-le nu doar rezervări, ci și check-in, check-out, plăți. Așa sunt obișnuiți să procedeze, practic au crescut beneficiind de niște instrumente

Dacă vrei să le vorbești limba, ascultă-i.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.