Companiile investesc din ce în ce mai mulți bani în evenimente, cursuri, conferințe, deplasări ale angajaților. Este normal ca fiecare hotelier să-și dorească o felie cât mai generoasă din prăjitura asta (pentru corporate, nu contează sezonalitatea, dacă plouă afară sau dacă apa mării e rece) și să se concentreze pe a atrage cât mai multe venituri din această zonă. Iată la ce trebuie să fii atent.

 

  1. Cum stai cu online-ul?
    Companiile caută cazare folosind internetul. Așadar, e esențial să optimizezi listarea hotelului tău și să le atragi atenția. Înainte de orice, exiști în online?
  2. Evidențiază zona în care se află hotelul

Economisește timpul oaspeților tăi și oferă-le suficiente informații privind localizarea și proximitățile hotelului tău: școli, birouri, instituții din jur. Ideea este ca ei să priceapă că șederea la tine îi va avantaja. Ia în considerare și magazinele, farmaciile, orice alte detalii care pot fi de ajutor. Un site te ajută să ieși în evidență, iar utilizarea strategiilor SEO este un avantaj. Folosește cuvinte cheie long-tail. Dacă hotelul este situat în apropierea unui centru de conferințe sau în zone de tranzit, precum o gară sau un aeroport, site-ul devine un instrument esențial pentru a crea pagini targetate pe publicul interesat.

 

  1. Călătorii corporate folosesc mult telefonul mobil

Așa că site-ul tău trebuie să se vadă bine pe mobil, iar paginile dedicate zonei trebuie să aibă informațiile esențiale bine plasate și vizibile.

  1. Evidențiază facilitățile business

Ce servicii te avantajează față de competiție?
Călătorii corporate caută mereu eficiența. Așa că asigură-te că văd tot ce ai disponibil în hotel și care i-ar putea tenta. Detaliază acele facilități. Ai servicii de catering? Bar? Centru de afaceri în apropiere? Mijloace de transport? Servicii 24 din 24? Săli de conferință/întâlniri? Wi-fi de mare viteză?
Milenialii folosesc mult social media, așa că fii gata să le răspunzi pe pagina hotelului. Care ar trebui actualizată constant și să aibă review-uri (de ce sunt importante, am explicat și aici).

  1. Înainte de sosire, trimite-le un email detaliat

Include în el informații relevante privind mijloacele de transport, evenimente din zonă sau invitația la check-in online. Oamenilor de afaceri nu le place să piardă timpul.

  1. Programe de loialitate

Programele de loialitate pot fi adresate și companiilor, nu doar turiștilor. Dezvoltă un program corporate și promovează-l pe site-ul propriu și în social media. Amintește-le constant clienților tăi despre bonusuri și despre avantajele pe care le au ca membri ai acestor programe.

  1. Mai pune ceva de la tine: oferte speciale

Asigură-te că păstrezi în permanență contactul cu potențialii clienți, că datele tale de contact sunt vizibile, că posibilii clienți pot vedea că hotelul tău poate primi grupuri și organiza evenimente corporate. Camerele trebuie să aibă descrieri adecvate, cât mai tentante, sălile de întâlniri la fel, detaliază tot ce consideri că e de interes și documentează cu fotografii. Deși oaspeții corporate nu achită factura din propriul buzunar, cunosc bine valoarea banului și-și doresc servicii de calitate.

Afișează oferte exclusive pe site, cadouri.

  1. Contactează companiile și autoritățile locale și-ncearcă să dezvolți parteneriate cu ele.

Astfel îți poți asigura un flux stabil de oaspeți corporate.