Companiile investesc din ce în ce mai mulți bani în evenimente, cursuri, conferințe, deplasări ale angajaților. Este normal ca fiecare hotelier să-și dorească o felie cât mai generoasă din prăjitura asta (pentru corporate, nu contează sezonalitatea, dacă plouă afară sau dacă apa mării e rece) și să se concentreze pe a atrage cât mai multe venituri din această zonă. Iată la ce trebuie să fii atent.

 

  1. Cum stai cu online-ul?
    Companiile caută cazare folosind internetul. Așadar, e esențial să optimizezi listarea hotelului tău și să le atragi atenția. Înainte de orice, exiști în online?
  2. Evidențiază zona în care se află hotelul

Economisește timpul oaspeților tăi și oferă-le suficiente informații privind localizarea și proximitățile hotelului tău: școli, birouri, instituții din jur. Ideea este ca ei să priceapă că șederea la tine îi va avantaja. Ia în considerare și magazinele, farmaciile, orice alte detalii care pot fi de ajutor. Un site te ajută să ieși în evidență, iar utilizarea strategiilor SEO este un avantaj. Folosește cuvinte cheie long-tail. Dacă hotelul este situat în apropierea unui centru de conferințe sau în zone de tranzit, precum o gară sau un aeroport, site-ul devine un instrument esențial pentru a crea pagini targetate pe publicul interesat.

 

  1. Călătorii corporate folosesc mult telefonul mobil

Așa că site-ul tău trebuie să se vadă bine pe mobil, iar paginile dedicate zonei trebuie să aibă informațiile esențiale bine plasate și vizibile.

  1. Evidențiază facilitățile business

Ce servicii te avantajează față de competiție?
Călătorii corporate caută mereu eficiența. Așa că asigură-te că văd tot ce ai disponibil în hotel și care i-ar putea tenta. Detaliază acele facilități. Ai servicii de catering? Bar? Centru de afaceri în apropiere? Mijloace de transport? Servicii 24 din 24? Săli de conferință/întâlniri? Wi-fi de mare viteză?
Milenialii folosesc mult social media, așa că fii gata să le răspunzi pe pagina hotelului. Care ar trebui actualizată constant și să aibă review-uri (de ce sunt importante, am explicat și aici).

  1. Înainte de sosire, trimite-le un email detaliat

Include în el informații relevante privind mijloacele de transport, evenimente din zonă sau invitația la check-in online. Oamenilor de afaceri nu le place să piardă timpul.

  1. Programe de loialitate

Programele de loialitate pot fi adresate și companiilor, nu doar turiștilor. Dezvoltă un program corporate și promovează-l pe site-ul propriu și în social media. Amintește-le constant clienților tăi despre bonusuri și despre avantajele pe care le au ca membri ai acestor programe.

  1. Mai pune ceva de la tine: oferte speciale

Asigură-te că păstrezi în permanență contactul cu potențialii clienți, că datele tale de contact sunt vizibile, că posibilii clienți pot vedea că hotelul tău poate primi grupuri și organiza evenimente corporate. Camerele trebuie să aibă descrieri adecvate, cât mai tentante, sălile de întâlniri la fel, detaliază tot ce consideri că e de interes și documentează cu fotografii. Deși oaspeții corporate nu achită factura din propriul buzunar, cunosc bine valoarea banului și-și doresc servicii de calitate.

Afișează oferte exclusive pe site, cadouri.

  1. Contactează companiile și autoritățile locale și-ncearcă să dezvolți parteneriate cu ele.

Astfel îți poți asigura un flux stabil de oaspeți corporate.

 

 


Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult