Cum vă ajută concret PYNBOOKING să respecți GDPR?

PYNBOOKING vă oferă deja un instrument de marketing eficient: profilul clientului. De asemenea, oferim, în premieră, de ceva timp, posibilitatea ca oaspetele să facă check-in online. După rezervare, datele de identificare ale clienților intră în baza ta de date, bază de date găzduită la Amazon. Clientul primește un email automat cu invitație la check-in online. De acum, în acest email, PYNBOOKING oferă hotelierilor posibilitatea de a-și informa oaspeții cu privire la conturile lor, ale căror date de logare – username și parolă - le primesc în corpul emailului respectiv. Conturi unde își pot edita datele, pot vedea ce servicii au comandat, detaliile financiare ale șederii lor trecute, dacă e cazul, pot avea acces la oferte, pot introduce coduri promoționale sau, în conformitate cu cerințele GDPR, pot șterge aceste date, având control absolut asupra lor. 
Procedeul este identic în cazul celor veniți via booking . În momentul rezervării, clientul primește datele contului, cont în care poate edita, modifica, șterge date după cum dorește. 
De asemenea, oaspeții hotelurilor partenere PYNBOOKING primesc în contul lor informații despre unde sunt găzduite datele, pentru cât timp și pentru ce anume vor fi folosite. Li se va cere acordul explicit pentru fiecare operațiune de marketing pe care hotelul intenționează s-o desfășoare, în conformitate cu rigorile GDPR.
Un sistem software instalat pe un server local nu poate face toate astea, este imposibil să ofere acest grad de flexibilitate, de update în timp real, de transparență și de siguranță. Iar PYNBOOKING oferea deja de un an de zile oaspeților acces la propriile date, în conturile de clienți. Automatizarea a început, acum o continuăm doar firesc.

Tot ce intră în sistemul software PMS este securizat. Bazele de date sunt găzduite de coloși ai industriei, la Amazon AWS. Toate căile sunt securizate, adresele sunt de tip https, tot ce intră în sistem, indiferent de proveniență, că e rezervarea de la booking.com, de la airbnb sau prin telefon, adresa este aceeași, una securizată, tip https.numehotel.pynbooking.com. Poți avea calculatorul sau telefonul de pe care operezi plin de viruși, sistemul funcționează. Câte servere locale, pe care le doboară și o pană de curent de două minute, se pot lăuda cu asta?

PYNBOOKING oferă instrumentul perfect de comunicare cu oaspetele, cere acordul, îi oferă acces, sigur pentru el și pentru tine, la datele sale, în conformitate cu rigorile GDPR. Niciun alt software de pe piața românească nu poate face asta în acest moment.

Cum puteți folosi GDPR în avantajul vostru?

GDPR, pe lângă bătaia de cap aferentă, aduce și oportunitatea unei regândiri a modului în care vă folosiți de datele clienților. În loc să strângeți pur și simplu informații inerte, pe care nu le folosiți nicicum, de acum va trebui să reconfigurați relația cu clienții în așa fel încât fiecare informație pe care ei o oferă să se traducă în avantaje oferite. Iar pentru asta veți avea nevoie de instrumente potrivite: un PMS flexibil. Adică unul în Cloud, cu API deschis, ușor de integrat.

Privește partea plină a paharului: aceea de a construi noi relații, mult mai solide cu clienții tăi și de mări rata de conversie, dat fiind faptul că gradul lor de angajare crește odată ce-și dau acordul explicit de a le fi folosite datele. Ei sunt deja obișnuiți să le furnizeze și profitând de asta, poți face un management mult mai eficient.

Gândește-te ce fel de date e rezonabil să fie cerute și cum ți-ar putea îmbunătăți activitatea. Cunoaște-ți mai bine clienții. Le-ar plăcea servicii auxiliare? Au anumite preferințe? În loc să aduni informație de dragul de-a o face, află ce anume și-ar dori clienții tăi și, în funcție de asta, solicită anumite date. Doar cele ce te-ar ajuta să vinzi mai bine. Stocarea și gestionarea profitabilă a acestor date necesită un instrument pe măsură: un PMS în Cloud, flexibil, cu acces instantaneu la informații actualizate în timp real.

Nu uita că, dacă un client simte că deține controlul, va considera că a-ți încredința informații nu este decât în avantajul lui și că asta va duce la servicii personalizate în funcție de nevoile lui, ceea ce va rezulta, automat, într-o ședere mult mai plăcută.

Dracul nu e chiar așa de negru dacă știi să-l înhami la căruța potrivită, cu instrumentele potrivite. Da, arhitectura datelor pe care le deții trebuie îmbunătățită, verificată și răsverificată. Dar cu uneltele adecvate, sarcina va fi mult ușurată.

Mai avem o veste bună: așa cum știți, PYNBOOKING este găzduit de serverele Amazon. Iar compania a anunțat recent că serviciile AWS îndeplinesc deja cerințele GDPRServiciile oferite au fost supuse unui audit, iar experții în securitate au confirmat că au fost luate măsuri tehnice și organizaționale pentru ca procesatorii de date care au servere găzduite prin amazon să fie în concordanță cu cerințele GDPR.