PMS-ul este, de cele mai multe ori, cel mai eficient „angajat” al afacerii tale din HoReCa. Indiferent că lucrezi în cadrul unui lanț hotelier sau pentru un hotel independent, PMS-ul vine cu soluții optimizate pentru gestionarea eficientă a unității tale de cazare.

Încă te lupți cu erorile date de un sistem de gestiune tradițional? Îți vezi angajații copleșiți de sarcini minore, dar devoratoare de timp? Atunci ți-ar prinde tare bine o automatizare a proceselor interne.

Vestea bună e că noi îți oferim un instrument de încredere care face treabă excelentă atât într-un mare lanț hotelier, cât și în hoteluri cu o capacitate mai redusă.

Hai să faci cunoștință cu PMS-ul 

Te-ai gândit vreodată cât ești de norocos să gestionezi un hotel independent? Comparativ cu marile lanțuri hoteliere, managerul de hotel poate lua decizii pe cont propriu, fără să fie împiedicat de anumite protocoale. 

În plus, dacă lanțurile hoteliere promovează o imagine standard, tu poți crea o atmosferă locală, personalizată în funcție de specificul unei zone turistice. Să luăm exemplul unei pensiuni la munte, unde totul poate fi personalizat în spiritul locului și al tradițiilor. 

Oaspeții caută întotdeauna experiențe memorabile, care să-i facă să se simtă unici și norocoși pentru că au ales o anumită zonă, iar tu le poți îndeplini dorința. Te avantajează atât capacitatea de personalizare cât și împrejurimile.

De aceea, un sistem software PMS în cloud e cea mai bună alegere a anului. Poate fi cu ușurință integrat într-o unitate de cazare independentă, iar impactul va fi mai mare decât într-un lanț hotelier. 

Pe scurt, PMS-ul se transformă într-o investiție inspirată, care aduce beneficii pe plan intern. Ba chiar te ajută să te aliniezi la trendurile anului 2021 și să găsești soluții optime pentru afacerea ta.

Tot PMS-ul te ajută să faci față și marii provocări lansate de pandemie: siguranța.

În colaborare cu PMS-ul, depășești așteptările oaspeților

Îți dorești să oferi oaspeților tăi o experiență unică? Acum știi cine te poate ajuta.

PMS-ul comunică pe limba automatizării, cu o largă răspândire în 2021. Majoritatea clienților o „vorbesc” la perfecție. După cum bănuiai, PMS-ul e translatorul cu normă întreagă de care are nevoie hotelul tău.

Cine este mai exact PMS-ul?

Un software în cloud care automatizează procesele interne fără de care o unitate de cazare nu poate să reziste. În plus, PMS-ul se mulează atât pe nevoile unei unități de cazare de capacitate redusă, dar și pe lanțuri hoteliere mari, care domină piața de mult timp.

Când ne gândim la automatizarea proceselor interne dintr-o unitate de cazare, lista poate să fie consistentă. Printre cele mai devoratoare de timp se numără:

- realizarea check-in-ului sau check-out-ului în deplină siguranță pentru oaspeți și personal;
- rezervarea camerelor și confirmarea operațiunii prin e-mail sau SMS;
- înregistrarea online a extra-serviciilor solicitate de client (restaurant, mini-bar, curățenie în cameră etc.);
- efectuarea eficientă a plăților și a facturilor;
- acces la casele de marcat aferente de pe orice dispozitiv;
- este simplu de folosit de toți angajații, fără să fie nevoie de pregătire în IT;
- comunicarea ofertelor speciale direct către client.

În contextul actual, când o bună parte dintre servicii au echivalent virtual, clientul nu poate fi decât mulțumit, dornic să-și împărtășească experiența în cercul de apropiați.

Vezi tot ce trebuie să știi despre PMS, soluția indispensabilă pentru HoReCa!

PMS-ul te ajută să economisești timp și bani

Cu PMS-ul, afacerea ta evoluează și veniturile cresc exponențial.

PMS-ul este o formă automatizată de a gestiona bazele de date cu rezervările și informațiile despre viitori oaspeți. 

Descoperă împreună cu noi cum funcționează!

Dacă hotelul tău independent este listat pe mai multe platforme de rezervări, PMS-ul centralizează automat toate rezervările înregistrate. Dacă înainte, angajații tăi se ocupau manual de actualizarea rezervărilor, acum PMS-ul rezolvă totul în timp record. În plus, se descurcă impecabil și la procesul invers: anularea rezervărilor și reprogamarea acestora. 

Odată ce oaspetele și-a făcut o rezervare, PMS-ul generează automat un cont de client care include toate datele furnizate de oaspete, cât și cerințele speciale referitoare la serviciile preferate: mini-bar, preferințe legate de micul dejun sau de curățenia în cameră.

PMS-ul știe să comunice elegant. Rezervarea îți aduce automat și un e-mail cu o invitație pentru check-in-ul online, generată direct din sistemul de management al proprietății. Totul e intuitiv și aduce un mare plus comunicării dintre clienți și personal.

PMS-ul mai face un cadou neprețuit angajaților tăi. Generează un raport hotelier sumar al fiecărei zile. Lucrurile devin mult mai optimiste când automatizarea scade volumul de muncă depus în mod normal de angajați.

Cu asemenea abordare, e imposibil ca hotelul tău independent să nu ajungă în topul preferințelor.

Automatizează-ți procesele interne din hotelul tău independent și răspunde imediat nevoii de siguranță a oaspeților. Nu trece cu vederea nici nevoia de comunicare personalizată care transformă orice experiență într-una memorabilă.

Ia legătura cu un consultant Pynbooking și vezi ce pași trebuie să urmezi pentru a începe o colaborare cu PMS-ul. Costurile sunt minime, iar avantajele neprețuite.

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. citește mai mult

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Știm cât de important este pentru hotelul tău să ofere clienților cea mai bună experiență la rezervare. Soluțiile integrate sunt cele mai eficiente și prietenoase, atât cu managementul hotelului, cât și cu oaspeții. Nu-i așa că sună bine? Uite cum te putem ajuta să .. citește mai mult

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează?

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern.  Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect. .. citește mai mult

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

În sistemul de management al proprietății hotelurilor, intuitiv, securizat și ușor de folosit, toate rezervările din mediul online se încarcă automat, fără erori. Imaginează-ți cum ar fi să ai acces la profilul complet al unui client doar din câteva clickuri. Să lași .. citește mai mult

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Iată o perspectivă absolut promițătoare, sintetizată într-o serie de facilități care pot mulțumi orice oaspete: motoare de rezervări optimizate, check-in online, recepție fără recepționer, acces în cameră prin intermediul telefonului, aplicație self service pentru oaspeți .. citește mai mult

Ce face un PMS bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar .. citește mai mult

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. citește mai mult

Industria hotelieră și managerii tech savvy

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare .. citește mai mult

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. citește mai mult