#

Știri și noutăți despre cum să-ți faci afacerea mai profitabilă

Piața, politica de prețuri, distribuția

Nu ai cum să știi cât de performant ești până când nu te compari cu alții de pe piață. Iar pentru măsurarea performanței, există două feluri de parametri: interni și

Mai mult...

Hotelul fără un software bun e ca trimisul de mesaje prin porumbeii călători.

De ce îți trebuie un soft de management hotelier? - Pentru că ai nevoie de disponibilitate în timp real peste tot. Pentru că dacă nu este actualizată peste tot, nu vinzi cât ar

Mai mult...

Cerere și ofertă în domeniul hotelier. Revenue Management 5.

Spre deosebire de managerul de restaurant, care nu știe cât va comanda clientul atunci când intră în local, hotelierul știe cât va plăti oaspetele pe cameră. Totuși, cel cu restaurantul are

Mai mult...

Revenue Management. 4 Economie, costuri directe, indirecte, fixe, variabile

Deși costurile fixe rămân constante, costurile per unitate de activitate scad pe măsură ce volumul activității crește. Cu alte cuvinte, cu cât vinzi mai multă ciorbe, cu cât vinzi mai multe

Mai mult...

Revenue Management 3. Comportamentul de consum, valoarea estimată

Înțelegerea motivației consumatorilor atunci când iau decizia unei achiziții este ceea ce-i preocupă pe specialiștii din marketing. Și nu este deloc ușor, mai ales de când există acces la o

Mai mult...

Revenue Management 2. Prețurile și disponibilitatea

Vital este să știm cum ne plasăm față de competiție, să penetrăm piața și să urmărim cum evoluează cererea și oferta. Politica de prețuri e undeva la granița dintre știință

Mai mult...

Revenue management în domeniul hotelier. Ce, cui, când, cum și pe cât vinzi

Revenue management se referă la un pachet de măsuri întreprinse cu scopul de a optimiza veniturile vânzând niște produse fixe – camerele, în cazul de față – într-un timp limitat. Există

Mai mult...

Profilul clientului. Ce conține și la ce te ajută?

Într-o lume din ce în ce mai interconectată, consumatorul de azi așteaptă servicii personalizate din partea brandurilor, iar în domeniul hotelier, acest aspect este cu atât mai important. Orice

Mai mult...

Ce nu știai despre software-as-a-service în Cloud

Mulți clienți, când le spuneam că PYNBOOKING este un SaaS dezvoltat și găzduit în Cloud, ne întreabă ce este acela Cloud și la ce se referă software-as-a-service. Pe unii îi amuza

Mai mult...

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor,

Mai mult...

Cât de pregătit ești pentru noua lege a turismului?

Tu cum procedezi cu fișele de cazare? Încă le completezi pe hârtie, cu pixul, ținând clientul la recepție, la cozi, înainte de a-i înmâna cardul de acces?

Mai mult...

Ce hotelieri nu au nevoie de PYNBOOKING

Au clienți care spun ”domnule, eu ador să stau la coadă ca să completez fișe de cazare. Lăsați toate fișele de cazare să vină la mine, iubesc să completez rubrici pe care le-am mai

Mai mult...

Vouchere pentru hotelieri

Este una dintre cele mai eficiente metode de a fideliza clienți vechi. Aceștia vor aprecia ”recompensa” și vor reveni în hotel. Dar la fel de eficient este și-n abordarea clienților noi.

Mai mult...

De ce e mai profitabil să fidelizezi clienții vechi decât să vânezi unii noi, mereu și mereu

Și nu vă spun poezii acum. Să convingi un client nou poate costa de până la zece ori mai mult decât fidelizarea unuia pe care l-ai avut deja. Studiile arată că o creștere a achizițiilor cu

Mai mult...

Cum funcționează POS Restaurant și la ce te ajută

Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor

Mai mult...