Sfaturi pentru cei din industria hotelieră


24 Aug

Este una dintre cele mai eficiente metode de a fideliza clienți vechi. Aceștia vor aprecia ”recompensa” și vor reveni în hotel. Dar la fel de eficient este și-n abordarea clienților noi. Care da, vor plăti un preț mai mic decât cel obișnuit, însă vor constitui ...

17 Aug

Ospătarul deține un telefon sau o tabletă de pe care se loghează la soft. Când preia comenzile, marchează produsele solicitate în soft. Bucătarul și barmanul sunt anunțați prin semnal sonor și vizual, pe propriile dispozitive. Ospătarul rămâne să se ocupe de clienți, ...


26 Jul

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea ...

28 Jun

Datele, accesibile oricând, oferă un insight prețios asupra șederii unui oaspete, asupra obiceiurilor de consum ale acestuia și, drept urmare, îi dau hotelierului șansa să obțină maximum de profit din ofertele de loializare sau discounturi pe care clientul chiar să dea… ...



20 Jun

Tehnologiile noi de software de management hotelier nu reduc contactul uman, ci îi dau o altă dimensiune. Implicând oaspetele cât mai mult, accentuând partea de self-service, hotelierii nu doar că-și îmbunătățesc serviciile, ci-și cresc și veniturile. ...

19 Jun

tehnologiile noi te ajută să îți crești vânzările și să accesezi noi canale de distribuție. Internetul aduce informații și funcționalități din ”culise” în fața consumatorilor, îmbunătățindu-le experiența. ...