29 Oct
În decembrie 2013, TripAdvisor a comandat un studiu pentru a afla care este impactul review-urilor asupra celor care călătoresc atunci când fac rezervări. Dacă activezi în industria hotelieră, nu ar trebui să te mire că:

-          82 la sută dintre respondenți au declarat că review-urile îi ajută să aleagă hotelul

-          80 la sută citesc cel puțin 6-12 review-uri înainte să facă rezervarea

-          53 la sută nu vor face o rezervare fără să citească review-uri înainte

Așa stăteau lucrurile acum 6 ani. Azi, dacă vedem că orice hotelier responsabil își face cont pe TripAdvisor și răspunde atât comentariilor laudative, cât și celor critice, nu putem concluziona decât că importanța review-urilor a crescut. În cel mai pesimist scenariu, să investești timp și efort într-o imagine online bună nu-ți asigură creșterea afacerii, dar te-mpiedică să-ți pierzi clienții. Așadar, menținerea statusului actual este minimum minimorum de la care pornim și vedem ce poți face în continuare.

Pe lângă faptul că review-urile sunt benefice interacțiunii cu oaspeții ele oferă hotelierilor o perspectivă reală asupra problemelor din hotel. Așa afli dacă un robinet defect a fost reparat la timp sau dacă angajații tăi folosesc un ton nepotrivit când se adresează oaspeților. Acesta este un aspect al problemei: preîntâmpini pierderea de clienți, dar nu afli cum să atragi unii noi.

Noi, când vorbim despre cum să profiți de pe urma review-urilor, ne referim la folosirea lor inteligentă, nu la evidențe. Hotelierii inteligenți citesc review-urile altora pentru a vedea idei. Oamenii care spun lucruri pozitive sau negative despre alte hoteluri sunt o adevărată mină de aur și, mai important, nu trebuie să comanzi un studiu de piața pentru a avea acces la informații prețioase.

Hotel foarte modern, raport preț-calitate bun, panoramă extraordinară, mic-dejun diversificat, dar cele 30 de minute petrecute la coadă pentru check-in puteau fi ușor evitate cu un check-in online de pe telefonul mobil. Păcat de wi-fi-ul bun.

Din astfel de review-uri, hotelierii pot afla care este trendul în rândul consumatorilor de la prima mână. Sunt o validare a lor și reprezintă puterea de a schimba o industrie. Deci, nu te gândi la review-uri doar ca să afli ce nu merge în hotelul tău. Gândește-te la ele ca la o pepinieră de idei care-ți vor transforma afacerea.

Solicită un consultant PYNBOOKING aici și întreabă-l despre cum să profiți de pe urma review-urilor. 


 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

De ce mentalitatea ”Să muncească, de-aia-l plătesc!” e una falimentară

Ce resorturi psihologice îl fac pe angajator să-și dorească un angajat care muncește inutil? Ce mecanisme, ce strategii îl fac să prefere să nu-și doteze angajații cu instrumente care le-ar mări productivitatea, care i-ar aduce și lui profit, care le-ar eficientiza activitatea? .. read more

30 Jan

5 trenduri la care hotelierii trebuie să fie atenți

Prezența ta pe FB cum este? Ai un facebook engine? Clienții tăi sunt încurajați să ofere feedback? De câte ori este pagina ta tăguită în postările de vacanță ale oaspeților tăi? Dar ale celor care vin la conferințe? Cu conținutul cum stai? .. read more

27 Apr

Vreau să dea check-in în hotelul meu. Ce am de făcut? (II)

Continuăm seria de articole în care îți arătăm care este procesul prin care trece un turist de la dorința de a călători până și la check in și cum te poți insera în demersul unei călătorii, de la apariția ideii până la execuția ei. .. read more

23 Nov

9 sfaturi pentru cei din industria hotelieră de la Anthony Melchiorri, gazda Hotel Impossible

Tehnologia e minunată, dar ideea serviciilor personalizate pe care le oferă e și mai minunată. Asta înseamnă industria ospitalității. Cunoașteți-vă oaspeții, aflați că e ziua lor, oferiți-le un mic cadou, un discount de Crăciun, fidelizați-i. Folosiți tehnologia ca să .. read more

12 Sep

Hotelieri, hotelul trebuie să fie ca un ceas: nu se oprește când voi dormiți

Pentru că PYNBOOKING nu se instalează. PYNBOOKING se accesează. Ca un website. Ca emailul. Ca site-ul tău porno preferat. .. read more

09 Mar

Ce efect va avea GDPR asupra domeniului hotelier?

Ca hotelier, primești informații ale clienților prin intermediul mai multor canale (telefon, fax, email, site propriu, booking.com etc). Informațiile sunt găzduite în locuri diferite. Software-ul tău îți poate oferi o centralizare a acestor informații? Știi unde sunt ele și cum .. read more

24 Apr