29 Oct
În decembrie 2013, TripAdvisor a comandat un studiu pentru a afla care este impactul review-urilor asupra celor care călătoresc atunci când fac rezervări. Dacă activezi în industria hotelieră, nu ar trebui să te mire că:

-          82 la sută dintre respondenți au declarat că review-urile îi ajută să aleagă hotelul

-          80 la sută citesc cel puțin 6-12 review-uri înainte să facă rezervarea

-          53 la sută nu vor face o rezervare fără să citească review-uri înainte

Așa stăteau lucrurile acum 6 ani. Azi, dacă vedem că orice hotelier responsabil își face cont pe TripAdvisor și răspunde atât comentariilor laudative, cât și celor critice, nu putem concluziona decât că importanța review-urilor a crescut. În cel mai pesimist scenariu, să investești timp și efort într-o imagine online bună nu-ți asigură creșterea afacerii, dar te-mpiedică să-ți pierzi clienții. Așadar, menținerea statusului actual este minimum minimorum de la care pornim și vedem ce poți face în continuare.

Pe lângă faptul că review-urile sunt benefice interacțiunii cu oaspeții ele oferă hotelierilor o perspectivă reală asupra problemelor din hotel. Așa afli dacă un robinet defect a fost reparat la timp sau dacă angajații tăi folosesc un ton nepotrivit când se adresează oaspeților. Acesta este un aspect al problemei: preîntâmpini pierderea de clienți, dar nu afli cum să atragi unii noi.

Noi, când vorbim despre cum să profiți de pe urma review-urilor, ne referim la folosirea lor inteligentă, nu la evidențe. Hotelierii inteligenți citesc review-urile altora pentru a vedea idei. Oamenii care spun lucruri pozitive sau negative despre alte hoteluri sunt o adevărată mină de aur și, mai important, nu trebuie să comanzi un studiu de piața pentru a avea acces la informații prețioase.

Hotel foarte modern, raport preț-calitate bun, panoramă extraordinară, mic-dejun diversificat, dar cele 30 de minute petrecute la coadă pentru check-in puteau fi ușor evitate cu un check-in online de pe telefonul mobil. Păcat de wi-fi-ul bun.

Din astfel de review-uri, hotelierii pot afla care este trendul în rândul consumatorilor de la prima mână. Sunt o validare a lor și reprezintă puterea de a schimba o industrie. Deci, nu te gândi la review-uri doar ca să afli ce nu merge în hotelul tău. Gândește-te la ele ca la o pepinieră de idei care-ți vor transforma afacerea.

Solicită un consultant PYNBOOKING aici și întreabă-l despre cum să profiți de pe urma review-urilor. 


 

Pentru mai multe materiale cu informații relevante despre cum îți poți crește afacerea și mări gradul de ocupare, abonează-te la newsletter aici.

* indicates required

Cu ce te ajută un software hotelier integrat?

Implementând o soluție de la un singur vânzător, hotelierii își simplifică și eficientizează munca. Costurile de IT, ca și cele operaționale scad, iar viitoarele investiții și dezvoltări în IT sunt ușurate în mod semnificativ. .. read more

19 Jan

Booking Engine – ce e și ce ar trebui să facă

14 caracteristici esențiale ale booking-engine-ului tău pentru ca oaspeții să rezerve ușor, iar tu să vinzi mult. .. read more

10 May

Management hotelier

PMS-ul tău te ajută sau te sabotează? Analizează ce știe și ce face înainte de a investi. Alege-ți inteligent instrumentele pe care le folosești. .. read more

03 Oct

Cât De Ușor Este Să Migrezi Rezervarile în Cloud?

PYNBOOKING oferă un set up simplu, care se rezolvă în câteva ore în așa fel încât rezervările nu vor avea de suferit și, în funcție de datele care trebuie transferate, utilizatorii pot folosi noul sistem într-o oră sau două. .. read more

08 Feb

Un angajat care folosește un PMS bun e un angajat care-ți va trata clientul cum se cuvine

Odată intrați pe ușa din spate tipică a recepției, ați putea crede că ați călătorit în timp. Unii se duc 40 de ani, alții ”doar” 10. Găsim agende, găsim management ținut într-un tabel în Microsoft office. Promițător, nu? .. read more

06 Mar

Ce face un soft bun pentru clientul tău? Mobilitate, rapiditate, confort

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul tău este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem .. read more

05 Dec

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental.

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman. Și mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. Totuși, nu există ”un soft prea .. read more

26 Jul

Check-in online – un serviciu disponibil oaspeților.

Fișa de hârtie, completată cu pixul, la coadă, este istorie. Așa cum și-au rezervat camera, oaspeții pot face și check-in: online. De acest serviciu, beneficiază toți cei care au rezervat online, indiferent de modalitatea aleasă (OTA sau direct pe site-ul hotelului). .. read more

30 Aug

Industria hotelieră, muribundă din punct de vedere tehnologic.

Ne lipsesc managerii tech savvy. Managerii de hotel care să înțeleagă cu adevărat tehnologia și să știe s-o folosească, care să știe ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de .. read more

23 Feb