Sigur că cea mai bună modalitate de a obține rezervări direct din site-ul tău este să oferi stimulente. Lanțuri precum Marriott oferă tot felul de beneficii și puncte în programele de loialitate celor care rezervă direct. Check-in online, pe mobil, discounturi, vouchere pentru cină etc.

Spre deosebire de site-urile de rezervări, tu vinzi o experiență, nu doar o cameră. Iar dacă ții cont de asta, fidelizarea clienților va fi mai ușor de obținut. Câștigă-le încrederea, nu rupe relația imediat ce au făcut check-out. Asta stă doar în puterea ta. Dar asta funcționează cu oaspeții care ajung în hotelul tău.

Ce facem cu nou-veniții? Cum îi facem să folosească butonul de ”rezervă acum”?

 

Site-urile de rezervări simplifică procesele și fac experiența rezervării din ce în ce mai user-friendly. Consumatorii online au așteptări mari și răbdare scurtă. Cum se traduce asta? Asigură-te că rezervarea se face ușor, fără bătăi de cap.

Acum că, în rezultatele afișate de Google la căutări, apar patru sugestii înaintea celor organice, costul-per-click este mai important ca niciodată. Majoritatea vor să dea click pe linkul din partea superioară a paginii, acolo unde orice brand tinde să ajungă, cel puțin pentru cuvintele cheie esențiale. Dacă primul loc pentru un anumit cuvânt cheie este în mod constant ocupat de altcineva decât de site-ul tău, e un semn clar că trebuie să schimbi ceva în strategia SEO. 
Pay-per-click ar fi o variantă pentru a identifica termenii cu volume mari în funcție de care să-ți prioritizezi alegerile. Alocă bugete de paid search pentru cuvintele-cheie cu care performezi cel mai bine. 

Un motor de rezervări pe site-ul tău este iarăși un instrument util. Dacă oaspeții ajung direct în pagina de rezervare, dacă pașii sunt clar expuși și nu ceri date inutile, dacă prețurile sunt aceleași ca pe site-urile OTA, șansele rezervărilor directe cresc substanțial. 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.