?

Întrebări generale

Ai întrebări? Aici găsești răspunsurile!

1. Alegi soluția care se potrivește cel mai bine afacerii tale. Vezi ofertele
2. Primești oferta pe mail împreună cu toate detaliile pentru finalizarea comenzii.
3. La final, primești, tot pe mail, datele de conectare la Pynbooking.
O soluție integrată pentru automatizarea activităților cu profil hotelier asigură sincronizarea tuturor datelor. Astfel, toate rezervările și informațiile sunt corelate cu cele din alte sisteme. Practic, ai o singură bază de date cu toate detaliile afacerii tale.
Pynbooking este un software SaaS dezvoltat în Cloud. Așadar, serviciul nostru nu include costuri cu licențe sau alte tarife suplimentare care îți pot afecta bugetul. Vom factura doar pe bază de abonament lunar, iar plățile se pot achita online cu cardul sau prin transfer bancar.
Pe scurt, implementarea sau tranziția nu durează. Programul poate fi folosit imediat iar datele despre contul pe care îl vei folosi vor fi trimise automat prin e-mail. Tot acolo vei primi și pașii pe care îi ai de parcurs pentru activarea contului pentru folosirea Pynbooking. Nu-ți face griji, un consultant îți va sta mereu la dispoziție.
Integrarea facilităților hoteliere cu programul de gestiune Pynbooking se realizează rapid. Și nu trebuie să ai experiență în utilizarea softurilor de gestiune dedicate. În principiu, setarea camerelor, a planurilor tarifare, a Channel Managerului și adăugarea userilor care urmează să gestioneze contul Pynbooking nu durează mai mult de 60 de minute.
Programul de gestiune hotelieră Pynbooking nu se instalează. Nu vei avea nevoie de calculatoare noi, sau alte dispozitive suplimentare.
Programul se accesează de pe orice dispozitiv cu ajutorul unui username și a unei parole. Exact așa cum procedezi cu e-mailul tău personal.
Așadar, pentru a folosi softul de gestiune hotelieră ai nevoie doar de o conexiune la internet. O să poți folosi programul fie de pe tabletă, telefon, laptop sau alt dispozitiv care este conectat la o rețea wireless sau cu cablu.
Pynbooking poate fi accesat de pe orice dispozitiv portabil, device sau PC. Programul de gestiune hotelieră poate fi rulat în același timp de pe un număr nelimitat de device-uri și computere. Desigur, se pot folosi dispozitivele deja existente în cadrul unității hoteliere, nu ai nevoie de noi achiziții.
Programul Pynbooking poate fi folosit de un număr nelimitat de angajați fără costuri suplimentare.
Administratorul programului poate stabili drepturi de acces diferite în funcție de fiecare angajat. Fiecare acțiune este salvată în sistem și se poate verifica oricând ce fel de modificări a operat în soft fiecare utilizator indiferent de modalitatea de accesare.
Pynbooking este un program intuitiv care nu necesită cunoștințe de specialitate. Simplitatea în operare elimină practic nevoia unui proces de training specializat. Cu toate acestea un consultant Pyn va sta mereu la dispoziția ta și a echipei tale. Ne poți contacta oricând online, prin intermediul tichetelor de suport, sau telefonic – ai toate datele în pagina de contact. În plus, în programul de gestiune hotelieră Pynbooking găsești o secțiune dedicată trainingului unde poți accesa tutoriale care vor explica funcționalitatea sistemului.
Pynbooking oferă grade diferite de acces în funcție de persoanele care vor accesa sistemul. Nivelul de acces la informație va fi gestionat de către administrator. Acesta va crea unul sau mai mulți useri care vor avea la rândul lor mai multe, sau mai puține drepturi. În plus, accesul de pe smartphone și alte dispozitive portabile permite administratorului să știe tot ce se întâmplă în orice moment, indiferent de locație.
Da, Pynbooking suportă exportul și importul de date din programele populare de contabilitate precum SAGA sau Ciel.
Softul Pynbooking permite gestionarea cu succes a mai multor locații. Programul este conceput pentru proprietăți multiple și poate fi accesat dintr-un număr nelimitat de locații.
În plus, accesul de pe smartphone și alte dispozitive portabile permite administratorului să știe tot ce se întâmplă în orice moment, indiferent de locație.

Inițialele PMS provin de la „Property Management System”, ceea ce în limba română înseamnă „Sistem de Gestiune a Proprietății”. Prin intermediul acestui sistem poți gestiona automat toate rezervările, poți anula, emite, storna facturi, proforme și plăți online simplu și rapid. Astfel, gestionezi activitatea hotelieră de oriunde ai fi.
Prin Pynbooking rezervările provenite din surse online se introduc automat în PMS.
În Pynbooking vei putea salva orice date legate de rezervarea clientului. Poți verifica dacă a mai fost cazat în unitatea hotelieră, când și cum a plătit, care au fost cererile sale speciale, ce servicii auxiliare a folosit, care sunt datele de contact și multe altele.
Da, PMS-ul este conectat la API Date Firme. Mai mult, prin intermediul său poți să încasezi indiferent de modalitatea de plată sau de monedă, poți factura, storna, emite bonuri și multe altele.
Da, softul de gestiune hotelieră Pynbooking este PCI compliant și conectat la platforme de plăți online consacrate. Pe scurt, plățile online către unitatea hotelieră pot fi gestionate și integrate în programul Pynbooking.
Da, Pynbooking este un program complet de gestiune hotelieră și se poate conecta la casa ta fiscală. Softul de gestiune se poate conecta la toate casele de marcat omologate.
Da, softul de gestiune hotelieră Pynbooking permite conectarea cu yale RF precum Romdaf, Resel, Salto, Calirom și multe altele.
Da, Pynbooking permite conectarea cu yale pe bază de cod, poate genera e-KEY-uri de acces în cameră și le poate transmite prin SMS sau email clientului.
Da, Pynbooking permite conectarea cu sistemele de scanare, poate prelua datele scanate și le poate transmite automat în PMS.

Un channel manager este un furnizor de servicii care creează o conexiune API între PMS și platforme online ca Booking.com. Îți permite să sincronizezi automat informațiile pe mai multe platforme simultan. Un channel manager te ajută să crești veniturile, să economisești timp și efort.
Da, prin Pynbooking rezervările provenite din surse online se trimit și se salvează automat în PMS. Aici includem surse precum site propriu, booking, expedia, hotelbeds, helloromania, directbooking, hotels etc.
Da, modificarea tarifelor în PMS va permite actualizarea în timp real pentru toate canalele de vânzare din mediul online precum site propriu, booking, expedia, hotelbeds, helloromania, directbooking, hotels etc.
Da, Pynbooking asigură sincronizarea datelor în timp real. Disponibilitatea camerelor se actualizează automat după fiecare operațiune, fie că este vorba despre rezervări sau anulări. Actualizarea se va efectua pe fiecare dintre canalele de vânzare existente în mediul online.

Booking engine-ul este un instrument de rezervări online care salvează solicitările înregistrate pe site-ul hotelului tău sau pe pagina de Facebook.
Practic, toate rezervările online sunt salvate într-un singură bază de date pe care o poți accesa cu ușurință.
Da. Ne asigurăm că website-ul este creat conform cu ultimele update-uri ale algoritmilor de indexare specifice motoarelor de căutare. Așadar, website-ul se va adapta tuturor dispozitivelor și va fi afișat în condiții optime atât pe desktop, telefoane mobile sau tablete.
Da, Booking Engine se integrează cu site-ul hotelului și contul de Facebook. Se va afișa astfel butonul Rezervă acum, pe care îl gestionezi automat.
Nu, pentru rezervările provenite de pe site-ul propriu și / sau de pe pagina de Facebook a hotelului comisionul este zero.
Da, Booking Engine de la Pynbooking permite oaspeților utilizarea telefoanelor inteligente și a tabletelor pentru a afla care este disponibilitatea în timp real, pentru rezervarea unei camere sau a unui tip de cameră anume, utilizarea codurilor promoționale pentru a beneficia de tarife speciale sau efectuarea plății folosind tarifele standard, cu ajutorul cărților de credit.
Da, soluția Booking Engine permite generarea de vouchere și coduri promoționale sau de oferte personalizate.

POS reprezintă Point Of Sale, un sistem care este utilizat în întreaga industrie a comerțului cu amănuntul. Acest sistem computerizat permite proprietarilor de afaceri să urmărească vânzările, fluxul de numerar, inventarul alimentelor și te ajută să simplifici contabilitatea.
Pynbooking te ajută să-ți gestionezi nu doar partea de cazare, ci și restaurantul, barul sau terasa.
POS-ul nostru acoperă trei funcții fundamentale în administrarea unui restaurant: gestiunea, vânzarea și comunicarea între ospătari și barman/bucătar, funcție pe care am denumit-o live monitor.
Gestiunea în POS se ține prin metoda cantitativ-valorică, pe fișe de cont analitic pentru materii prime, consumabile, semifabricate, obiecte de inventar, produse reziduale, produse finite, mărfuri, animale și ambalaje. Evidența se ține cantitativ în funcție de stocurile aflate în gestiune.
Funcția LIVE Monitor din POS Restaurant eficientizează procesul de primire-finalizare comandă. Pe scurt, comanda marcată de ospătar pe tabletă/ telefon este transmisă către dispozitivul de la bucătărie. Odată ce comanda este gata, ospătarul primește o notificare în mod automat.
Da, Pynbooking permite transferul de date între POS și PMS.
Softul Pynbooking permite transferul de date între POS și sistemele externe de contabilitate populare, inclusiv SAGA și Ciel.
Toate datele sunt actualizate în timp real. Rapoartele se pot genera cu un simplu click, în orice moment. Indiferent de locul în care te afli, ai acces la ultimile date.

Vrei mai multe detalii despre sistemul nostru de management hotel și restaurant? Contactează-ne sau solicită oferta!


Vezi oferte