Întrebări generale
1. Creează cont
Click pe pagina “Tarife”, calculează-ți prețul aferent propietății și alege abonamentul potrivit pentru tine. Încarcă apoi datele financiare ale firmei, numărul de camere, tipul lor, precum și tarifele aferente.
2. Sincronizează
Importă rezervările, sincronizează calendarul cu parteneri precum Booking, Expedia, sau alți parteneri similari şi rămâi sincronizat.
3. Start!
Gata. Eşti pe Pilot automat! Gestionarea camerelor, comunicarea şi interacțiunea cu oaspeții se fac acum automat, felicitări!
Automatizarea asigură corelarea şi sincronizarea datelor, precum: Prețurile camerelor, disponibilitatea şi rezervările.

Acestea sunt corelate automat in multiple sisteme, fără intervenţia unui operator uman. Eficiența este maximă.
Pynbooking este un serviciu software în Cloud, furnizat sub formă de abonament lunar. Tariful se calculează în funcție de numărul de camere, complet adaptat, fără costuri ascunse. Achiți doar abonamentul lunar, cu un card sau prin transfer bancar.
După plata abonamentului, vei putea să configurezi camerele, planurile tarifare și Channel Manager-ul, precum și accesul utilizatorilor imediat.
Configurarea întregii platforme nu durează mai mult de 60 de minute. Dacă ai nevoie de ajutor, nu-ți face griji, un consultant va fi mereu disponibil pentru a te asista.
Platforma noastra nu se instalează, deci nu ai nevoie de servere. Totul se întâmplă online, în cloud.

Platforma este accesibila de pe orice dispozitiv conectat la Internet (PC, tabletă, telefon) prin username și parolă - exact cum te autentifici pe Facebook.
Programul nostru poate fi rulat pe un nuăr nelimitat de dispozitive și computere, atât timp cât acestea sunt conectate la o rețea de Internet.

Poți folosi dispozitivele deja existente în cadrul unității hoteliere, nu ai nevoie de noi achiziții.
Programul Pynbooking este plătit per cont şi poate fi folosit de un număr nelimitat de angajați fără costuri suplimentare.
Ca administrator, poți stabili drepturi de acces diferite în funcție de fiecare angajat. Fiecare acțiune a utilizatorilor este salvată în sistem și se poate verifica oricând, indiferent de modalitatea de accesare.
Oferim grade diferite de acces, astfel, ca administrator al contului, poți seta drepturile fiecărui utilizator.

În plus, poți monitoriza activitatea fiecărui utilizator, indiferent de dispozitiv şi de locație.
Pynbooking este simplu de operat, eliminând nevoia unui proces de training.

În schimb, un consultant Pyn va fi întotdeauna la dispoziția ta și a echipei tale. Ne poți contacta oricând online, prin intermediul tichetelor de suport, sau telefonic.

În plus, în programul de gestiune hotelieră Pynbooking găsești o secțiune dedicată trainingului unde poți accesa tutoriale, care explică funcționalitatea platformei.
Pynbooking permite gestionarea cu succes a mai multor locații. Programul este conceput pentru proprietăți multiple și poate fi accesat dintr-un număr nelimitat de locații.
Da, Pynbooking PMS permite export de date în sisteme de contabilitate precum SAGA, WinMentor, WizCount, Arhimedes, OmiKont, Mastercont, XML etc.
Mulţumită unui API (Application Programmming Interface) performant, Pynbooking poate fi integrat cu sisteme ERP şi CRM, platforme de rezervări, case de marcat şi imprimante fiscale, sisteme de control acces, agenţii de turism, site-uri web şi pagini de social media etc.

PMS (Property Management System) este un Sistem de Gestiune a Proprietății. Cu ajutorul acestui sistem poți gestiona întreaga activitate a hotelului, de oriunde ai fi:camere, servicii oferite, rezervări, disponibilităţi, emitere/stornare facturi, plăți online și multe altele, simplu și rapid.
Toate rezervările provenite din surse online sunt preluate automat în PMS.

În plus, vei putea salva orice date legate de rezervarea clientului. Poți verifica dacă a mai fost cazat în unitatea hotelieră, când și cum a plătit, care au fost cererile sale speciale, ce servicii auxiliare a folosit, care sunt datele sale de contact și multe altele.
Da, PMS-ul este conectat la API Date Firme. Cu atât mai mult, prin PMS poți factura, storna, emite bonuri și încasa indiferent de modalitatea de plată sau de monedă.
Da, softul Pynbooking este compatibil şi se conectează cu mai multe platforme de plăți online.
Da, Pynbooking este un program complet de gestiune hotelieră și se poate conecta la orice casă de marcat omologată.
Da, softul de gestiune hotelieră Pynbooking permite conectarea cu yale RF precum Romdaf, Resel, Salto, Calirom etc.
Da, Pynbooking permite conectarea cu yale pe bază de cod, poate genera e-KEY-uri de acces în cameră le poate transmite clientului toate datele prin SMS sau email.
Da, Pynbooking permite conectarea cu diverse sisteme de scanare, preia datele scanate și le transmite automat în PMS.

Channel Manager este un serviciu Pynbooking prin care creezi o conexiune automată între PMS și platforme online ca Booking.com.

Îți permite să sincronizezi automat informațiile (preţuri, disponibilitate, rezervări) pe mai multe platforme simultan. Serviciul Channel Manager te ajută să crești veniturile, să economisești timp și efort.
Da, inclusiv din surse precum Booking, Expedia, Hotelbeds, Helloromania, Directbooking, etc.
Da, modificarea tarifelor în PMS va fi actualizată în timp real pentru toate canalele de vânzare din mediul online precum site propriu, Booking, Expedia, Hotelbeds, Travelminit, Hotusa, etc.
Da. Disponibilitatea camerelor se actualizează automat după fiecare operațiune, fie că este vorba despre rezervări sau anulări.

Este un instrument de rezervări online care salvează solicitările înregistrate pe site-ul hotelului tău sau pe pagina de Facebook.

Practic, toate rezervările online sunt salvate într-un singură bază de date pe care o poți accesa cu ușurință. Te ajută să obţii rezervări direct şi să reduci costurile.
Da. Ne asigurăm că website-ul este creat conform cu ultimele update-uri ale algoritmilor de indexare specifice motoarelor de căutare.

Așadar, website-ul se va adapta tuturor dispozitivelor și va fi afișat în condiții optime pe desktop, telefoane mobile sau tablete.
Da, prin integrarea Booking Engine cu site-ul hotelului și contul de Facebook, acestea vor afisa butonul ''Rezervă acum'', prin care generezi rezervări directe.
Nu, indiferent dacă rezervările provin de pe site-ul propriu sau de pe pagina de Facebook.
Da. La rezervarea unei camere, clienţii vor şti permanent disponibilitatea reală şi preţul actualizat.
Da.

GuestApp este o aplicaţie mobilă de tip self-service, generată automat la efectuarea unei rezervări. Permite clienților să completeze datele necesare pentru check-in, să comande servicii suplimentare şi să le plătească online.
Pynbooking GuestApp nu necesită instalare şi funcţionează pe orice dispozitiv (Android, iOS, telefon mobil sau tabletă). Clienţii accesează GuestApp prin intermediul unui link generat automat la rezervare.
Prin GuestApp clienţii pot solicita servicii de curaţenie, pot comanda micul dejun în cameră și multe altele, în funcție de preferințele tale.

Self-Service Kiosk Hotel este o aplicaţie care oferă oaspeților posibilitatea efectuării operaţiunilor de check-in/check-out de pe o tabletă aflată în Recepția hotelului, fără interacţiune cu personalul.
Da, Self-Service Kiosk permite oaspeților să se cazeze singuri, indiferent de ora sosirii, mai ales dacă hotelul este dotat cu yale inteligente.

„Hotel fără contact” este un concept propus de Pynbooking care implică automatizarea tuturor fluxurilor de lucru, de la rezervare, la plecare, fără implicarea unui operator uman.

POS (Point Of Sale) reprezintă un sistem care este utilizat în întreaga industrie a comerțului cu amănuntul.
Prin acest sistem computerizat urmăreşti vânzările, fluxul de numerar, inventarul alimentelor și simplifici contabilitatea.
Pynbooking te ajută să-ți gestionezi nu doar partea de cazare, ci și restaurantul, barul sau terasa. Pynbooking POS Restaurant acoperă trei funcții fundamentale în administrarea unui restaurant: gestiunea, vânzarea și comunicarea între ospătari și barman/bucătar, funcție pe care am denumit-o ''Live monitor''.
Gestiunea în POS se ține prin metoda cantitativ-valorică, pe fișe de cont analitic pentru materii prime, consumabile, semifabricate, obiecte de inventar, produse reziduale, produse finite, mărfuri, animale și ambalaje. Evidența se ține cantitativ în funcție de stocurile aflate în gestiune.
Meniul Digital implică prezentarea dinamică a produselor tale pe o platforma online, integrată cu aplicaţia de restaurant. Modificările aduse listei de produse se vor reflecta automat în meniul online, iar clienții tăi le vor vizualiza imediat. Meniul în format digital poate fi vizionat de pe orice canal online, pe orice dispozitiv.
Live monitor este o funcţionalitate a Pynbooking POS Restaurant şi gestionează în timp real comunicarea între ospătari, barmani şi bucătari.
Funcția Live Monitor din POS Restaurant eficientizează procesul de primire-finalizare comandă.

Pe scurt, comanda marcată de ospătar pe tabletă/telefon este transmisă către dispozitivul de la bucătărie. Odată ce comanda este gata, ospătarul primește o notificare în mod automat.
Da.
Da, Pynbooking permite transferul de date între POS și sistemele externe de contabilitate populare, inclusiv SAGA, WinMentor, WizCount, Arhimedes, OmiKont, Mastercont, XML, etc.
Pynbooking utilizează o bază de date centralizată, iar toate informaţiile sunt actualizate în timp real, fără să fie nevoie de sincronizare. Rapoartele se pot genera cu un simplu click, în orice moment. Indiferent de locul în care te afli, ai acces la cele mai noi date.

Vrei mai multe detalii despre sistemul nostru de management hotel și restaurant? Contactează-ne!



+40 0371 400 100