Iată-te cu oaspeții la ușa hotelului. După ce i-ai însoțit în primele 3 etape, ai zice că misiunea ta s-a încheiat. Dar te-ai înșela. Clienții pot fi doar ai prezentului, o scurtă aventură, o cucerire de moment, sau se pot transforma într-o relație de durată. De tine și de serviciile tale depinde alegerea lor. 
 

Acum doar serviciile de la fața locului te fac un câștigător. Iar ele încep de la recepție. Dar, hei! De ce să-i mai ții în picioare, completând fișe de cazare, obosiți fiind, când pot face check-in online? Trimite-le înainte un email și amintește-le că hotelul tău are și acest serviciu. Care le va economisi timp, nervi, oboseală. Și care funcționează la fel de eficient ca cel de la aeroport. Pynbooking a activat serviciul de check-in online.

 

Și nu uita: munca nu se încheie aici. Abia acum îți asiguri viitorii clienți și fidelizarea celor care ți-au trecut pragul. Reține: ciclul nu se încheie. Review-urile despre a căror importanță ți-am tot povestit. Cât de elogiatoare vor fi ele depinde doar de tine și serviciile tale. Mobilier, funcționalitate, extra-uri precum transferul de la aeroport, igienă, receptivitate, mici servicii de conciergie – totul depinde de tine.

 

Hotelurile mici sau care nu sunt din lanțuri cunoscute trebuie să-și intensifice eforturile în sensul fidelizării clienților pentru a crește numărul de rezervări, de încasări per oaspete și de recomandări ”din gură în gură”. Fă-i să te recomande prietenilor, familiei, străinilor cu care interacționează pe internet.

 

Asigură-te că ai adresa lor de email. Și cel mai simplu s-o obții e prin check-in-ul online. Sau prin check-out. Odată ce ai datele lor de contact, le poți trimite promoții, pachete speciale, îi poți anunța de noi servicii, îmbunătățiri, menții legătura vie și activă cu ei.

 

În toate etapele pe care ți le-am prezentat, Pynbooking îți e alături, te ghidează și-ți oferă instrumentele potrivite pentru fiecare dintre ele. De la prezența online, la site-ul responsiv, mobile-friendly până la motor de rezervări, la Facebook engine, reviews, check-in online și plăți online, Pynbooking muncește pentru tine. 

 

Cu Pynbooking, încă din stadiul incipient și până la check-out, vizitatorul are o experiență continuă, fără întreruperi, coerentă. Totul este sincronizat, de la rezervările prin OTA la plăți online și la POS-ul restaurantului, în cazul în care optezi și pentru acest serviciu, de la channel manager la housekeeping, de la email de confirmare la check-in și follow-up. Cursiv, fără sincope.

 

Riscul de overbooking este nul, disponibilitatea se actualizează automat. PMS-ul este accesibil de pe orice device conectat la internet, fiind o aplicație dezvoltată sută la sută în Cloud. Oriunde ai fi, te poți ocupa de oaspeții tăi.

 

Recapitulând etapele prin care trece un potential client, de la dorința de a călători la concretizarea ei, iată cum vă-nsoțește și vă asista Pynbooking pe parcursul acestor etape.

1. Visul - Pynbooking te ajută să devii dezirabil pentru turiști prin accentuarea prezenței tale în online. Un site responsiv, fotografii frumoase, un motor de rezervări – prima scânteie a fost aruncată. Dacă oaspeții te găsesc pe Facebook, poți profita de Facebook engine pe care-l punem la dispoziție.


2. Planul - Pynbooking îți permite să crești vizibilitatea hotelului tău prin parteneriatele cu site-urile de rezervări online. Călătorii vor vedea profilul proprietății tale și vor fi încântați de designul profesionist al website-ului, de informațiile complete, de conținutul actualizat. Nu trebuie să sune sau să dea email, fie că e vorba de prețuri, disponibilitate, descrieri ale camerelor, facilități, termeni și condiții, vor găsi răspunsuri la întrebările lor.
 

3. Rezervarea - Cu Pynbooking, oaspeții tăi vor avea parte de o experiență fără hopuri de la început la sfârșit, indiferent de unde fac rezervarea.
 

Fie că e vorba de rezervări directe sau prin OTA, totul este sincronizat, iar disponibilitatea este actualizată imediat, fără să vă faceți griji privind rezervările duble.

 

Toate rezervările vor fi administrate printr-o simplă logare de pe orice dispozitiv cu acces la internet. Aplicația este dezvoltată 100% în Cloud. Muncim pentru tine, iar tu te poți dedica oaspeților tăi, fără să fii legat de recepție.

 

4. Experiența - Pynbooking este un PMS care include o multitudine de servicii care te ajută să-ți administrezi proprietatea mai ușor, să te organizezi eficient și să conduci profitabil. 

 

Vizibilitate, POS Restaurant, check-in și check-out online, plăți online, API date firme, website, housekeeping, emailuri automate înainte și după cazare.

Totul într-o singură aplicație.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.