V-am vorbit adesea despre fidelizarea clienților și despre cum vă poate ajuta un software de managament hotelier în a vă promova și a ajunge mai ușor la clienți. Printre modalitățile de fidelizare, voucherele sunt unele dintre instrumentele de marketing cele mai eficiente, iar în ultimii ani au ajuns să fie extrem de folosite și pe piața românească.
 

Ce este un voucher?

Un voucher reprezintă un cupon, fizic sau virtual, care oferă celui care-l deține un avantaj de o anumită natură la achiziția unui produs sau serviciu. Ele au o perioadă de valabilitate limitată, putând fi folosite într-un anumit termen.

Rolul lor este fie de fidelizare a clienților deja existenți, făcându-i să revină, fie de captare a unor noi clienți.

Voucherul în domeniul hotelier

Fiind un instrument atât de popular, nu există nicio rațiune pentru care ele să nu poată fi folosite și de hotelieri. Voucherul poate oferi o reducere fie la cazare în general, dacă rezervarea și plata se fac într-o anumită perioadă de timp, fie anumitor categorii de camere, fie anumitei oferte. De pildă, hotelierul poate oferi un voucher cu reducere de 20% celor care-și fac rezervare pentru pachetul de Crăciun în perioada 1-15 septembrie.

Cum pot profita hotelierii de oferirea de vouchere?

Este una dintre cele mai eficiente metode de a fideliza clienți vechi. Aceștia vor aprecia ”recompensa” și vor reveni în hotel. Dar la fel de eficient este și-n abordarea clienților noi. Care da, vor plăti un preț mai mic decât cel obișnuit, însă vor constitui o bază de selecție pentru rezervări viitoare. În plus, odată achitat pachetul de bază, li se pot vinde alte servicii, adiționale, care vor compensa diferența. De pildă, oferi reducere la pachetul de Paște, dar odată venit, oaspetele poate comanda și un masaj sau diverse servicii prin room-service, pe care le va achita la prețul obișnuit. Win-win pe toate planurile.

Cum pot crea hotelierii un voucher?

Tot ce trebuie să facă este să intre în booking engine-ul oferit de PYNBOOKING, să acceseze butonul setări, iar acolo să creeze un cod de voucher cu reducerea oferită. Clienții vor primi codul prin email sau prin newsletter. Aceștia vor accesa site-ul hotelului, vor introduce codul voucher-ului, iar tarifele vor fi calculate în funcție de reducerea oferită.

Hotelierul își poate construi o bază de date cu clienții astfel atrași. Cu cât știe mai multe despre publicul-țintă, cu atât poate vinde mai eficient. Iar PYNBOOKING oferă logistica necesară. 

Booking Engine: modalitate de preparare

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.