Bine te-am regăsit, hotelierule!

Spune-mi ce face programul tău de management hotelier, ca să-ți spun cât de eficient este. 

Știm cât de important este pentru tine să ai totul bine pus la punct, așa că ne-am gândit că ți-ar prinde bine un property management system (sau simplu, spus PMS) modern. 

Iată cum trebuie să fie PMS-ul perfect.

PMS-ul pe care știm că-l vrei și-l poți avea

Soluțiile Pyn înseamnă automatizare și eficientizare a managementului hotelier. Înțelegem nevoile interne ale administrației hoteliere, dar nu uităm nici de așteptările clienților. De aceea, PMS-ul nostru este orientat către rezultate și către performanță. 

1. O soluție integrată

Software-urile tradiționale limitează colaborările cu mai multe canale de vânzare și este greu spre imposibil să se sincronizeze cu alte instrumente software pe care le folosești în hotel. 

PMS-ul tău cum e? Cum se actualizează disponibilitatea

Dacă nu se face automat, pe TOATE canalele de vânzare, atunci este numai bun de casat. 

Nu are ce căuta într-un hotel modern, nu are ce căuta în ”instrumentarul” unui manager care vrea să vândă. Nu-ți trebuie instrumente care te sabotează.

Ai nevoie de o soluție all-in-one. Care sincronizează, actualizează și gândește singură.

2. Mobilitatea

PMS-ul tău trebuie să poată fi accesat de pe dispozitive mobile. Sistemele vechi te anchilozează legându-te de recepție, de calculator. Cele legacy, prin natura lor, sunt sisteme fixe care pot fi folosite doar de pe anumite calculatoare.

Cu noile sisteme, tehnologia a evoluat până în punctul în care este capabilă să livreze orice fel de date pe orice fel de device. Mobilitatea reală a angajaților este cheia oferirii unei atenții personalizate acordate oaspeților. 

Angajații trebuie să dezvolte relații cu clienții dincolo de tradiționala urare de ”bun venit!” de la sosire. Or, asta nu se poate stabili dacă angajatul rămâne legat de recepție, birou sau un loc fizic anume, din hotel.

3. Date în timp real despre oaspeți

Un alt avantaj al tehnologiei Cloud este abilitatea de a asigura o bază de date solidă privind oaspeții, șederea și preferințele lor, din surse multiple. Datele colectate furnizează un insight prețios și-i ajută pe hotelieri să decidă cum să vândă produse customizate. Astfel poți să furnizezi servicii și pachete care să țintească pe cine trebuie, la momentul potrivit al călătoriei și al deciziei.

Comunicarea prin mijlocul ales de oaspeți, în timp ce te miști liber prin hotel, ocupându-te de alte sarcini, este iarăși un atu. Căci timpul economisit astfel se traduce în mai multe experiențe directe cu clientul și creșterea satisfacției acestuia.

4. PMS în Cloud: mai ieftin și mai eficient

Cloud-ul este deja popular în multe domenii; de ce n-ar fi  și-n aria hotelieră?

De ce Soft Hotel Cloud? Pentru că propune o platformă pentru inovație, potențial pentru a crește eficiența operațiunilor și oferă avantaje competiționale. 

Pentru că AUTOMATIZAREA îți salvează hotelul. 

Cloud-ul presupune dinamism și scalabilitate. Asigură acces de pe orice dispozitiv și se accesează în timp real. Execută taskuri automat, asigură management pentru proprietăți multiple și rapoarte în timp real.

5. Design inteligent

Există hotelieri înspăimântați de PMS-ul lor. Îi dau ocol, îl privesc cu atenție și apasă un buton numai după îndelungi precauții. De parcă ar fi bombă cu ceas. Să nu care cumva să se strice softul.

PMS-ul Pyn este eficient fiind ușor de folosit și intuitiv. Practic, de la recepționer până la cameristă, toți angajații tăi îl vor găsi accesibil. Nu, nu au nevoie  de un masterat în IT pentru a obține un raport și informațiile de care au nevoie.

Câte dintre aceste 5 criterii sunt îndeplinite de PMS-ul tău?

E timpul să renunți la metodele tradiționale. Hai și tu cu hotelul tău pe Cloud. 

Industria hotelieră autohtonă are nevoie de soluții moderne și complete. Pentru asta a fost creat PYNBOOKING.

Vino să vezi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.