Furnizorii de softuri de management hotelier (PMS) s-au înmulțit ca ciupercile după ploaie pe piață. Nevoia unui channel manager a ajuns una de bază și nu e altceva decât semn de maturizare a industriei. Vremea disponibilității ținute pe caiet, cu pixul, sau în tabele excel a apus la fel ca cea a dinozaurilor.
 

Totuși, de unde știi cum să alegi un PMS (property management software) care să-ți acopere nevoile și să nu te lase descoperit pe diverse flancuri? Mulți se marketează exclusiv pe ideea prețului mic. Dar la ce-ți folosește o pereche de încălțăminte făcută pe vapor care te lasă desculț când plouă afară?
 

Poți lăsa un instrument atât de important, cu implicații în distribuție și managementul veniturilor, la voia întâmplării?
 

O soluție integrată, care gestionează tot, de la disponibilitate la facturare, de la încasări la check-in online, este ca un angajat universal. Nu există om care să le facă pe toate, este fizic o imposibilitate, dar pentru asta sunt softuri. Asta trebuie să facă. Fără resturi, fără greșeli, fără uzura inerentă resursei umane.
 

PMS integrat – legea primordială, Constituția unui soft bun

Channel managerul nu poate funcționa în condiții optime fără să fie sincronizat cu booking engine-ul și cu PMS-ul. Altfel, e ca un membru desprins de restul corpului. Ce faci cu un creier fără mâini sau cu mâini fără cerebel?

Un soft bun preia oaspetele de oriunde ar veni (canale de vânzări, site propriu, fb) și-l însoțește nu doar pe parcursul rezervării, ci pe toată durata șederii și dincolo de ea. Nu mai este vorba de-o legătură conjuncturală, ci de una de durată.

Un PMS bun face tot. De la gestionarea rezervărilor, la emiterea facturilor, la emailurile de confirmare, la plăți online, la emiterea de rapoarte financiare și invitație la check-in online. Preia sarcinile managerului, ale celui care se ocupă cu rezervările, ale contabilului, ale recepționerului, Altfel, este inutil, este ca și cum ai folosi un briceag, când tu ai nevoie de tractor combinat cu semănătoare și sapă electrică.

Știi care e partea bună? Că funcționează și când tu nu ești acolo. Spre deosebire de un angajat, nu are program de 8 ore. Mașinăria nu se oprește niciodată. Preia toate taskurile rutinate și le îndeplinește indiferent de ore și condiții.
 

1.    Ești bolnav? Te oprești tu din muncă, nu și el. Disponibilitatea se actualizează fără tine odată făcută rezervarea, anularea sau modificări.
 

2.    Ești în vacanță? Doar tu faci cerere de vacanță, nu și el. Mailurile de confirmare a rezervărilor se trimit automat.
 

3.    Nu ți-a pornit mașina de dimineață? Tu te duci la service, nu și el. Invitația la plată online o trimite el.
 

4.    Pleci la serbarea de Crăciun a copilului? El rămâne la muncă. 24 din 24. Tu bucură-te de eveniment, se ocupă el să invite oaspeții să-și facă check-in online.
 

5.    Ieși la bere cu prietenii și cineva de la o agenție sună și spune că vrea 12 camere în perioada x? Nicio problemă. Intri de pe mobil, aloci camerele și apoi, e treaba lui să scoată camerele de la vânzare în perioada X de peste tot.
 

6.    Vrea cineva să facă o plată? Nu are nevoie de tine, se ocupă el, trimițând factura.
 

7.    Pană de curent la hotel? Doar tu, aspiratoarele și espressoarele treceți pe energia de la generator, softul continuă să funcționeze fără tine și raportul financiar se accesează de pe mobil sau tabletă. Este acolo mereu, la dispoziția ta.
 

Te invit să ne spui la câte dintre aceste tipuri de solicitări poate răspunde softul pe care-l folosești acum și să-ți faci singur un bilanț al investiției. Un soft bun înseamnă că tu și angajații tăi nu mai faceți muncă de rutină. Înseamnă eliberare din sclavia copy-paste-ului de date dintr-un loc într-altul. Înseamnă flexibilitate a ta, a angajaților și timp pentru ceea ce-ți solicită într-adevăr abilitățile, nu să tastezi control c-control v de sute de ori pe zi.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.